XXL Nutrition

Live webcast Olympia 2012

tinychat kan ook

hoelaat is het nou eigenlijk dan?

Het is nu bijna 5 voor half 10

:roflol: vito is in zijn element vandaag

• Topic Starter Topic Starter
Weet er iemand in welke volgorde de heren zullen opkomen?

Tijdens de afgelopen Arnold Classic hadden we met iets van 6-8 dbb'ers een msn groepsgesprek tijdens het kijken van de livestream. Beetje discuseren enzo over de fysieken.
Vond het zelf leuk en voelde me minder :fa: dan anders wanneer ik midden in de nacht achter me pc zit.

Is er animo om dit weekend met de Olympia het zelfde te doen?

Jullie hadden serieus geen 1 zinnig iets uitgekraamd de hele avond imo :p

heeft iemand tips om de kwaliteit constant goed te houden? switched bij mij constant tussen goede kwaliteit en zeer crappy kwaliteit -_-

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Epic rug heeft johnnie Jackson ook!

Niemand gekeken? Vind het close tussen Phil en Kai, maar denk toch dat Phil hem pakt. Dexter was ook goed, hoop dat Dennis Wolf in top 5 komt, maar gezien de prejudiging zal ie om plek 6 battlen.

Lastig hoor. Ik vond zelf Kai er iets scherper uitzien, iets meer separatie, maar de commentatoren dachten daar anders over zo te horen. Dexter viel positief op. Wolf is sympathiek en ik vind het jammer dat hij er niet beter bij stond. Branch mag naar de middenmoot wat mij betreft.

edit: net de individuele routines gezien en daar vond ik Phil sterker. Bovenstaande was na de vergelijkingen.

Laatst bewerkt:
Werk tot een uur of 3 vannacht, kan dus mooi kijken als ik thuis ben :D

Saturday, September 29 at 6:30pm (PT):
The 2012 Figure, 212 Showdown & Mr. Olympia Finals FREE Live Webcast will begin in:
0 days, 11 hours, 54 minutes

Al info over de chat?

Heeft er iemand de mobile app? Kan volgens mij alleen maar video chatten daar mee :s

Terug
Naar boven