Fitness Seller

Livesets Topic - Minimal, Electro, Techno, Schranz, Drum & Bass, etc.

Wie voorziet mij van een setje voor straks 50min. te gaan lopen? Genre maakt niet uit, maar liefst geen hardcore/hardstyle met kinderachtige vocals.

Iemand toevallig bekend met MOONBEAM? Het is een beetje een kruising van trance minimal en progressive,klinkt zeer lekker moet ik zeggen. Na een tip van een vriend meteen aan het downloaden geslagen haha.

is dat niet goa trance ? of ben ik nu verkeerd dan ?

Iemand toevallig bekend met MOONBEAM? Het is een beetje een kruising van trance minimal en progressive,klinkt zeer lekker moet ik zeggen. Na een tip van een vriend meteen aan het downloaden geslagen haha.

upload of link anders eens wat dingen van moonbeam, ben wel benieuwd :)

edit nvm berg torrents gevonden, zal ze eens ff binnen halen

Vooral de laatse vind ik top.

Bugzy- believe it or not 28/02/09

1- Lil' Flip -game over(the disco villains **** that intro mix)
2- Adam Bozzetto -i can't go(Scott Cooper remix)
3- The Subs -my punk(Jokers of the scene remix)
4- 2 bit thugs -block rockin' beats
5- Audio Bullys -we don't care(Buffalo Bunch night train remix)
6- G-tronic -iron man
7- Jesse Rose -touch my horn
8- Style of Eye -the prophet
9- Stockholm Syndrome -make you whole(Tv Rock remix)
10- Jacknife Lee -making me money(Switch remix)
11- Stupid Fresh -get the **** up(Bass Kleph remix)
12- Tiga -mind dimension
13-Dj Fame vs. Santiago&Bushido -for the people(Hijack remix)
14-Les Rhytmes digitales -jacques your body(Switch remix)
15- Aspin & Dipace -low life
16- Robin S. -show me love(Royal K's lovin' it remix)
17- Notorious B.I.G -hypnotize(Cold Blank remix)
18- Toddla T. -manabadman(Andy George remix)
19- Bingo Players -get up(Diplo remix)
20- Bounce camp -big dancin'

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Thx erg fijn nummer in de set, maar niet als youtube. Heb je hem soms ook als .mp3 :cool:

Zijn er nog mensen die Extraweit albums hebben gedownload? Ik kreeg er geen 1 gevonden :eek: Enzo ja zitten daar vergelijkbare nr's in?

Ik heb hem ook los als mp3 ja. Ik heb het laatste album van hun, en wat platen (met paar losse nummers). Schöne Neue Extrawelt is de laatste plaat, die heeft wel een wat meer minimal gevoel en minder electro invloeden, maar wel prima. De losse platen met oudere nummers hebben wat meer de sound van die set. Als je je aanmeld op torrenttech kan je ze allemaal wel vinden.

Deze is ook vetjes:

http://www.youtube.com/watch?v=NR-kQ9IdjKs

Laatst bewerkt:
Nog een heerlijk ontspannen setje van Extrawelt dan maar, speciaal geupload voor DBB ;)

Extrawelt @ Loft Electroclub, Lausanne (Switzerland) [24-01-2009]

En nog een paar vette setjes van de afgelopen Awakenings Eindhoven editie:

Robert Hood @ Awakenings Eindhoven [14-02-2009]

The Advent & The Industrialyzer @ Awakenings Eindhoven [14-02-2009]

Nog een heerlijk ontspannen setje van Extrawelt dan maar, speciaal geupload voor DBB ;)

Extrawelt @ Loft Electroclub, Lausanne (Switzerland) [24-01-2009]

Die is een stuk minder, maar bij de 40ste minuut knalt hij er weer lekker in :)

Ik zag op torrenttech wel wat dingetjes wat ik naar binnen wou trekken alleen het blijft maar op 0 seeders/leechers hangen, zo te zien heb je daar een account voor nodig (wat er trouwens ook staat).

Alleen je moet geinvite worden bij torrenttech, Rob :o

dit vind ik ook zo'n geniaal setje trouwens;

Minimal zoals het hoort te zijn;

Een chille, stevige, maar zeker niet opdringende beat, met daar tussendoor wat subtiele wauze toontjes die niet altijd overdreven op de voorgrond treden, maar je toch de hele avond laten dansen. Ik zie mezelf al staan met m'n cola'tje met een g'tje erin, beetje spacen, ouwehoeren en dansen tussen de lachende mensen.
Want er komen uitsluitende lachende mensen op deze muziek af, geen "kijk mij nou mooi of breed zijn"-mensen, gewoon mensen die willen chillen.

Idd, goede shit. Lekkere melancholische en redelijk melodische minimal, beetje in het straatje van Kalkbrenner en Extrawelt imo. Gisteren nog een zooitje sets van hem binnen getrokken, zal er binnenkort nog wel een paar posten.

Die is een stuk minder, maar bij de 40ste minuut knalt hij er weer lekker in :)

Ik zag op torrenttech wel wat dingetjes wat ik naar binnen wou trekken alleen het blijft maar op 0 seeders/leechers hangen, zo te zien heb je daar een account voor nodig (wat er trouwens ook staat).

Alleen je moet geinvite worden bij torrenttech, Rob :o

Ik vind hem ook errug goed, en de platen zijn wel wat beter aan elkaar gemixed dan in de das ding mix. Hij is wat meer echt minimal, met wat nieuwe platen er door die allemaal wat rustiger en minder 'electro' zijn.

Op torrenttech moet je idd een invite hebben, ik kan die zelf niet geven omdat mijn ratio daar 0 is. Lastig met die sites waar je af en toe wat dode torrents binnen trekt, dat doet je ratio niet goed :) Zal eens kijken of die maat van me nog een invite kan fixen.

Terug
Naar boven