AndroidHealthClinic

Livesets Topic - Minimal, Electro, Techno, Schranz, Drum & Bass, etc.

nog niet gepost maar een basis in je verzameling:
[Link niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

01. Dr. Lektroluv - Intro (0:40)
02. Feist - My moon my man (Boys Noize classic remix) (6:02)
03. Acid Jacks - Awake since '78 (3:16)
04. Shiny Toy Guns - Le disko (Boys Noize remix) (5:04)
05. Tiga - You gonna want me (Tocadisco mix) (5:00)
06. Mighty Dub Katz - Magic carpet ride '07 (Claude Vonstroke sucker free city edition) (4:13)
07. Radar - War out there (Tomboy dub) (3:27)
08. The Subs - Kiss my trance (5:03)
09. Mason - Quarter (The Subs remix) (3:30)
10. LFO - Freak (2:00)
11. Kavinsky - Testarossa (Sebastian remix) (2:57)
12. Teenage Bad Girl - Cocotte (Boys Noize rework) (5:32)
13. The Subs - ~censored~ that ~love~ (2:53)
14. Polysics - Coelakanth is android (MSTRKRFT remix) (2:40)
15. Klaxons - Gravity's rainbow (Soulwax dub) (3:56)
16. Federico Franchi - Cream (3:53)
17. Spektrum - Kinda new (Dirty South '07 remix) (5:45)
18. Moby - Go (Trentemøller remix) (6:19)

tnx :p ga vanavond wat downloaden :p
niet meer overdag want onze downloadlimiet gaat er door :o

• Topic Starter Topic Starter
Download limit is zoooo 1999 :D

haha jah:P

Die setjes van Crookers zijn wel chill, maar dat ene nummer waar die podcast me begint dat vind ik zo'n ****ing turken plaat. Die shit draaien ze hier op stratumseind ook vaak, bedroevend apres ski nummer, jammer.

crookers begint zn set meestal met een vage plaat:P

ben nu een mix van lee mortimer aan het uploaden, was afgelopen zaterdag in de rembrandt waar die ook weer super strak draaide.

Ja de Rembrandt, komt daar nog eens wat chille muziek? Ik was er laatst ff langs gefietst maar zag allemaal posters van hardstyle en apres-ski shit. Ik weet wel dat ze daar paar maanden geleden wel chill feestje hadden met Steve Rachmad en Secret Cinema.

Verder is het maar bedroevend allemaal in Eindhoven. Effenaar is dood. Ik zag dat ze bij Area51 op StrijpS nog wel eens een techno feest hadden, daar maar eens heen binnenkort.

effenaar dood? half jaar geleden waren crookers er nog,vorige maand lee mortimer, en rembrandt is eens in de zoveel tijd electrocute wat meestal ook wel relax is.

Ik vind de frequentie goede feesten in de effenaar bedroevend. Zeg zelf, in een half jaar kan je noemen Crookers, Lee Morimer en dat was het wel. Boys Noize stond er nog een keertje. Er zal vast wel eens wat meer voorbij komen, maar die hele Latin Brutality en RUSH shit daar is behoorlijk pauper. Sowieso vind ik de nieuwe lokatie echt slecht, geen sfeer (kleine zal nog beetje) en veel klote volk.

Dat electrocute maar eens gaan checken dan in de Rembrandt.

hmm dan vind je dat electrocute ook nie veel :P want daar komt ook veel paupervolk, mja ik ga alleen naar die feestjes voor muziek en wijven dusja vermaak me meestal wel:P

het word ook allemaal veel te commercieel en dan krijg je dat paupervolk.

lee_mortimers_july_2008_mix

[Link niet meer beschikbaar]

Mooi Topic Rob.. Ik ben inmiddels echt van de Hardcore/Hardstyle af.. Heb het er helemaal mee gehad, melodietjes zijn soms wat anders, maar voor de rest is het allemaal hetzelfde..

Laatste tijd vaker naar Drumm&Bass feestjes geweest, maar tot nu toe nog weinig van gedownload..

Mooi Topic Rob.. Ik ben inmiddels echt van de Hardcore/Hardstyle af.. Heb het er helemaal mee gehad, melodietjes zijn soms wat anders, maar voor de rest is het allemaal hetzelfde..

Laatste tijd vaker naar Drumm&Bass feestjes geweest, maar tot nu toe nog weinig van gedownload..

Bij die essential mixes zitten wel aardig wat drum&bass setjes bij. Ook wat hardhouse achtige sets die je misschien wel vet vind. Ik vind zelf die set van [Link niet meer beschikbaar] erg vet (12-06-2005), ook die van Yoji Biomehanika is strak (25-12-2007].

goed topic :thumbs:

Bij die essential mixes zitten wel aardig wat drum&bass setjes bij. Ook wat hardhouse achtige sets die je misschien wel vet vind. Ik vind zelf die set van [Link niet meer beschikbaar] erg vet (12-06-2005), ook die van Yoji Biomehanika is strak (25-12-2007].

essential op zich had ik nog niet echt gehoord.

op de eerste pg staan er een heleboel, eentje gedowned en was gans verkocht!! :D

alleen drum & bass moet ik echt niet, never had, never will...

super topic dit!!

Terug
Naar boven