AndroidHealthClinic

Livesets Topic - Minimal, Electro, Techno, Schranz, Drum & Bass, etc.

Setje van Benny Rodrigues:
[Link niet meer beschikbaar]

vrijwel alleen in techno tent geweest, was geweldig weekend.
einde was alleen wel echt k*t.. had niet door hoe laat het was en in 1x ging het licht aan BAM afgelopen =/
vond erna op de camping niet veel meer te beleven.

Ik ben op zoek trouwens naar een goed speakersetje voor bij mn computer, maar waar ik eventueel mn tv ook op kan aansluiten. Plaats het hier maar ff, dan hoef ik niet een topic te openen

2.1 is het makkelijkst denk ik voor mij want vind het behoorlijk een gedoe door de hele ruimte speakers te gaan plaatsen. Budget €200,- iemand suggesties?

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 13:24 ----------

vrijwel alleen in techno tent geweest, was geweldig weekend.
einde was alleen wel echt k*t.. had niet door hoe laat het was en in 1x ging het licht aan BAM afgelopen =/
vond erna op de camping niet veel meer te beleven.
Weet niet waar je op de camping stond? Op sommige plekken stond wel 300 man bij elkaar nog.. Wel constant security erbij dat het geluid weer uit moest maar ging later ergens anders even hard weer aan. Echt gekkenhuis haha

• Topic Starter Topic Starter
http://www.youtube.com/watch?v=-E0EjxvB8f0

Chris Liebing @ Solar. Dat was zo gruwelijk vet! Gelukkig maar, de set van Brain Sanhaji was zo overweldigend vet dat de setjes erna er bij lange na niet aan konden tippen. Gelukkig de laatste uurtjes nog door lopen beuken. Toen nog wat vage campingfeestjes. 8:00 uur gingen we maar eens slapen.

Solar reportage op ned3 nu, iig blij om te zien dat ik het hele weekend in de techy tent heb gestaan want de andere optredens die ik hier zie zijn niet zo de moeite haha.

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 23:39 ----------

Brian Sanhaji:

http://www.youtube.com/watch?v=LeZLs82G4AE

Hard bass is hard.

Die Brian Sanhaji zet ik wel op mijn to-check list. (net als vele andere vd clr crew)

Jammer dat het niet iets donkerder is daar, lichteffects komen toch iet beter tot hun recht dan... tripp'n bawwsss

blijft een goed topic dit :thumbs:

Zo gisteren terug van een weekendje Berlijn. Wat is dat toch een geniale stad. Helaas kwamen we niet binnen bij club Berghain, het deurbeleid was echt extreem daar. Lekkere meiden die afgewezen werden, denk dat bijna 75% van de mensen in de rij niet naar binnen konden. Maar gelukkig wel naar club Maria, 2 avonden club Tresor. Zaterdagnacht om 5 uur thuis, om 11 uur weer uit bed om op zondagmiddag nog de hele middag in het zonnetje een dikke after te vieren. Geweldig.

Nog een leuke DBB meet gehad met Calibre, zat in hetzelfde hostel als wij en heeft het hele weekend lekker mee gefeest.

Laatst bewerkt:
Schijnt vaak te gebeuren bij Berghain. Lang in de rij moeten staan?

Goede input Kane! Die Berlijn docu is echt frikkin vet, zeker met het weekend Berlijn nog vers in het geheugen! Zal snel weer wat setjes proberen te posten, beetje druk lately!

Deze vrijdag, 5 uur durende liveset van chris liebing in de Poema @ Utrecht

damn, 5u los gehen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven