Fitness Seller

Log eerste kuur: 10 weken primo @ 500 mg

Tjooky

Freaky Bodybuilder
Waardering
3
Eindelijk de knoop doorgehakt en na veel afwegen maar eens besloten eraan te moeten geloven

10 weken 500 mg primo met de eerste 2 weken een fronload van 1000 mg (ja das 10 ml dikke drap ja!!)

Mijn stats bij aanvang:

1.88
94 kilo
14%

Dag 1 donderdag 6 november:

Rechterbeen makkie: 5 ml hop, linkerbeen: auw zenuw, auw zenuw, auw doorduwen 5 ml... pff die viel niet mee!! :Phaha
Even 2 dagen een beurs gevoel vooral in mijn linker (als een grote blauwe plek) maar voor de rest helemaal geen last gehad. Viel me erg mee.

Laatst bewerkt:
sweet !

ik ga deze aandachtig volgen (ivm verdere toekomstplannen ;))

• Topic Starter Topic Starter
Eerste training zondag:

Merk nog geen verschil, wel dat ik verschrikkelijk aan het zweten ben

Ook 's nachts in bed zweet ik me kapot!

Verder heb ik een constante hoofdpijn vanaf de eerste dag... hoop dat die snel weg gaat

hoop dat het geeft wat er van verwacht......verwacht er niet teveel van

suc6

denk dat het een goede keuze is als 1ste kuur. ;)

Update: ziek, zwak en misselijk, ben wel heel veel aan het eten maar heb echt geen puf om te trainen.

Tweede training woensdag:

Hoofdpijn is weg en ik voel me heerlijk!

Geen krachtverschil, ik merk wel een soort van agressie en een betere pomp, ik weet niet of dat tussen me oren zit of dat ik echt al iets merk... Ik heb ook echt een 'drive' om door te gaan en alles voelt lekker.

Dan ga ik op de weegschaal staan, ik hoop dat ik nog steeds rond de 94 weeg, mijn reactie op de weegschaal is "HO" (ik riep echt HO door de sportschool heen) als die doorschiet naar de 97,2 :eek: het aangepaste voedingsschema heeft zijn werk gedaan, ik weet anders echt niet waar die 3 kilo vandaan kan komen, heb immers maar 2 keer getraind!

En weer dat zweten (vannacht) echt niet normaal!! Heb gewoon tot 2 uur wakker gelegen. Wel uitgeslapen gevoel verder nu :)

Zo dat was mijn eerste week in 10 minuten neergezet

Vanavond tweede keer 1000 mg erin en weer trainen, heb er echt heel veel zin in! (trainen dan)

Laatst bewerkt:
hoop dat het geeft wat er van verwacht......verwacht er niet teveel van

suc6

Ik verwacht (hoop) tot de 100 kilo te komen met waarschijnlijk wel een iets hoger vet%.

Ik heb mijn voedingsschema aangepast en eet zeker anderhalf keer zoveel als normaal. Eiwitten zit rond de 350-400 gram per dag uit verschillende bronnen.

Veel succes Tjooky! Let je er ook op dat je voldoende carbs en onverzadigde vetten binnenkrijgt? Welke supps gebruik je en hoe ziet je trainingsschema eruit?

Ik krijg genoeg binnen geloof me ;) denk dat ik rond de 4500 kcal zit nu, kijken hioe dit gaat en dan gaanderweg verhogen of zo laten.

Trainingen doe ik heel intensief in een 3 daagse split

benen, schouders
rug, triceps
borst, biceps
en nog 1 dag fullbody

Moet even kijken of dat me gaat lukken zo (heb 2 banen en een HBO deeltijd studie) maar dat komt wel goed!

Supplementen? no thnx krijg al genoeg troep binnen zo denk ik:P

Ik heb voor na de kuur vitamine B12 injects en creatine liggen. Miss ga ik die creatine vervangen voor een no-explode oid.

Laatst bewerkt:
Succes!

Degelijk ja maar primo is een mild middel hoor...

Ben benieuwd man! Ik ga em volgen.. Ik ben net begonnen met Test500 + Primo600.. 12weken.. eerste 6weken met t3..

Succes..

Ik had idd ook de eerste dagen knallende hoofdpijn.. n week lang ofzo..

Ben benieuwd man! Ik ga em volgen.. Ik ben net begonnen met Test500 + Primo600.. 12weken.. eerste 6weken met t3..

Succes..

Ik had idd ook de eerste dagen knallende hoofdpijn.. n week lang ofzo..

Ja d8 al dat het daarvan was... gelukkig nu weer over

jij ook succ6!

Wat heeft 12 weken trouwens voor meerwaarde volgens mij? Ben je na 10 niet een soort van "vol" ofzo?

Deze ga ik volgen,waarom niet wat test erbij ?

Mja waarom wel? ;)

Ben benieuwd wat het je zal brengen, toch wel 4 a 5 droge kilo's hoop ik !

Suc6 makker, ga je logje mee volgen.
hopelijk levert het op wat je verwacht... ;)

Net tweede 5 ml moeiteloos gezet... morgen denk ik de andere 5 en dan is de frontload voor zover gedaan.

Ik ga nu lekker de sportschool in!:lifter:

*update

Gewicht alweer omhoog naar 98,15 :D (wanneer houdt dit is een keer op, stralk zit ik volgende week al op mijn streefgewicht, dan kan ik wel stoppen!!)

training ging heel erg lekker, eerste soort van PR gezet denk ik, gewicht stelt heel weinig voor maar ik heb 2 x 110 gesquat!! Op naar de 200 haha (over 2 jaar)

*vrijdag

Net linker been 4,5 ml (vial was op gister net iets te gulzig geweest denk ik) en weer ****ing veelpijn!!! Hoe kan het toch dat links wel steeds pijn doet en rechts niet? Rechts gaat er ook altijd veel soepeler in, lijkt wel of mijn linkerhuid dikker is ofzo.

Weet iemand of ik vervolgens alleen rechts 1 keer per week kan zetten? Of beter toch verdelen? Maakt imo weinig uit toch?

Zo nu lekker trainen. Vandaag rug, triceps... heb dr zin in!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven