Eindelijk de knoop doorgehakt en na veel afwegen maar eens besloten eraan te moeten geloven
10 weken 500 mg primo met de eerste 2 weken een fronload van 1000 mg (ja das 10 ml dikke drap ja!!)
Mijn stats bij aanvang:
1.88
94 kilo
14%
Dag 1 donderdag 6 november:
Rechterbeen makkie: 5 ml hop, linkerbeen: auw zenuw, auw zenuw, auw doorduwen 5 ml... pff die viel niet mee!!
haha
Even 2 dagen een beurs gevoel vooral in mijn linker (als een grote blauwe plek) maar voor de rest helemaal geen last gehad. Viel me erg mee.
10 weken 500 mg primo met de eerste 2 weken een fronload van 1000 mg (ja das 10 ml dikke drap ja!!)
Mijn stats bij aanvang:
1.88
94 kilo
14%
Dag 1 donderdag 6 november:
Rechterbeen makkie: 5 ml hop, linkerbeen: auw zenuw, auw zenuw, auw doorduwen 5 ml... pff die viel niet mee!!
hahaEven 2 dagen een beurs gevoel vooral in mijn linker (als een grote blauwe plek) maar voor de rest helemaal geen last gehad. Viel me erg mee.
Laatst bewerkt:

)
het aangepaste voedingsschema heeft zijn werk gedaan, ik weet anders echt niet waar die 3 kilo vandaan kan komen, heb immers maar 2 keer getraind!

(wanneer houdt dit is een keer op, stralk zit ik volgende week al op mijn streefgewicht, dan kan ik wel stoppen!!)