Fitness Seller

Log eerste kuur: 10 weken primo @ 500 mg

Pepernoten ???
Goed ik moet toegeven ik eet ook niet altijd schoon, maar om nu opzettelijk pepernoten te gaan schranzen...het is nu niet direct zo dat als je maar kuurt alles wat je eet sowieso alleen in spieren omgezet kan worden en niet in vet...als ik ook je eerder uitspraken over je voeding zie dan heb ik een beetje de indruk dat jij dat wel denkt ;)

omdat het triestig laag is? Deadlift kan ik nog mee akkoord gaan maar de rest?

jaja ik weet er alles van :o DL suckt dus ook btw maar hoeveel zin heeft het om iemand daarop af te zeiken? Serieuze vraag...zou dat echt wat uithalen?

Bij sommige misschien maar het is moeilijk te zeggen van iemand die je eigenlijk niet kent.Ik weet wel dat ik zelf heel vervelend word als iemand over mijn trainingsresultaten begint te janken, ook leuk dat het zo constructief is altijd:rolleyes:

EDIT nouja als waar dit over ging weg is dan moet deze ook weg maar ik kan me zelf niet verwijderen???:rolleyes:

mensen als (s)noob vinden leuk om commentaar te geven,maar nix bij te dragen dan een flame of een bash.gewoon negeren.

• Topic Starter Topic Starter
Mja ik ben ook geen powerlifter dus krachtstats doen er niet heel erg toe. Ik ben gewoon nooit heel sterk geweest (begon met een bench van 30 kilo ofzo :P)

Pepernoten
Goed ik moet toegeven ik eet ook niet altijd schoon, maar om nu opzettelijk pepernoten te gaan schranzen...het is nu niet direct zo dat als je maar kuurt alles wat je eet sowieso alleen in spieren omgezet kan worden en niet in vet...als ik ook je eerder uitspraken over je voeding zie dan heb ik een beetje de indruk dat jij dat wel denkt

haha vriend ik let heel erg goed op mijn eten, en die heel veel pepernoten was niet meeer dan 100 gram ofzo ;) is voo rmij veel want ik snoep nooit!

Ik ga overigens wel mijn eetschema wat aanpassen, lees: minder KH's want mijn buik begint rondere vormen aan te nemen!! :eek:

En Snoob is gewoon een heel raar mannetje die gefrusreerd is dat hij nog nooit onbetaald een meisje heeft mogen aanraken en daarom zit hij iedereen af te zeiken in kuurlogs enzo...

Volg je log!
Succes...

Tjooky hoe gaat het maatje?

In hoeverre is je kracht verbeterd ?

Gister weer lekker getraind. Mijn kracht was wel iets minder dan de vorige training maar met wat inspanning kwam ik toch aan de zelfde gewichten (ging alleen wat moeilijker)

De weegschaal gaf 99 kilo aan (jeej) dus ik verwacht aan het einde van de week wel op de magische 100 te zitten!!! De pomp en de hardheid van de spieren is echt te heerlijk!!! Spiegel geeft ook veel hardheid aan

Vanavond benen en schouders trainen, tijd voor een nieuw PR op de squat (ga voor de 120)

Laatst bewerkt:
Goed zo toppertje!

nieuw PR Squat 125 !!!

120 ging me iets te makkelijk dus maar meteen 125 en die ging ook best (na een mooie strijdkreet)

Toen ik em nog een keer wou doen begon mijn rechterknie te steken dus ik ben er maar meteen mee gekapt!

Verder ging de training best lekker... merk wel dat ik niet te overmoedig moet gaan worden want mijn lichaam begint op sommige punten te protesteren. Dus beter wat rustiger aan opbouwen want ik heb echt geen zin in stomme blessures die voorkomen hadden kunnen worden!

Morgen rug, triceps, ben benieuwd :D

Wat wil je met deze kuur bereiken?

zo te zien gaat het goed!

Wat doet je bf?

Over snoob, laat maar lullen, die kent zijn voeding nog niet eens.

Wat wil je met deze kuur bereiken?

100 kilo wegen met een respectabel BF

zo te zien gaat het goed!

Wat doet je bf?

Over snoob, laat maar lullen, die kent zijn voeding nog niet eens.

Me BF is zeker wel wat gestegen hoor... weegschaal gaf net 99,6 aan dus weer 0,6 kilo erbij sinds gister de zelfde tijd!! ik denk dat ik nu op een 15 of 16% zit, zal over 2 weken een goeie meting laten doen :)

squatten verhogen met 5 kilo? bankdrukken verhoog ik per 30 kilo op dit moment....als je je kracht om hoog wil krijgen moet je grotere stappen nemen... ben in twee weken tijd 30 kilo bankdrukken omhoog gegaan

Tjooky, Hbe je nog steeds zo last als je in je linker been zet

want ik heb namelijk het zelfde, rechts prikt ook makkelijker en veel fijner, best raar

Terug
Naar boven