AndroidHealthClinic

Log

sniperx

Huge Freak
Waardering
5
Lengte
1m90
Massa
67kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal,ik ga een log bijhouden,verwacht er niet te veel van(zie leeftijd) maar ik probeer iedereen op de hoogte te houden van mijn trainingen! :)

Vandaag ga ik trainen met zo zwaar mogelijke gewichten,ik train vandaag de biceps triceps de buik en de borst.
Oefeningenlijst:
Biceps:Seated wrist curl,ik ga proberen met 7 kilo.
Triceps:Triceps extension,en ook nog close grip bench press met zoveel mogelijk gewicht.
Buik:Heb ik zelf een oefening voor bedacht :P in ieder geval als ik die oefening correct uitvoer,voel ik mijn buik goed branden iig. :)
Borst: dumbbell Fly.
Ik ga dus een soort van HIT doen,met iemand erbij die mij de eerste keren kan helpen,ik heb vantevoren al wat langer getraind,dus ik ben geen echte superbeginner ofzo :P
Ik train dus 1x in de 4 dagen...

Laatst bewerkt:
succes :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
ik ga ook nog squatten hierbij :P vergeten te zeggen :)

Net getraind ;) ging wel lekker,maar ik moest toch wel even wennen aan de relatief 150% hogere gewichten.

Biceps:Seated dumbbell Curl:7kg met 9 reps.
Triceps:Kickbacks 7kg 8 reps,en Close grip bench press 8kg 10 reps (niet lachen ik ben pas 12 he :P)
Buik:gewoon mijn eigen oefening.
Naar mijn zeggen dus wel lekker getraind(iig voel ik mijn armen wel veel meer als normaal na de training,en dat zegt toch genoeg)
Heb ook nog gesquat,ging wel redelijk naar mijn zeggen,wel wat pijn in mijn rechterknie,maar viel wel mee :) gesquat met 8kg :D

Laatst bewerkt:
Okee dat zou ik dan maar doen.
Je moet opassen met alleen trainen en al helemaal op je 12e

Naja sterkte met je trainingen en je log!

Bedankt ;) oppassen doe ik cker wel veiligheid voorop :P

als je vanaf je 12 (licht) goed kunt trainen (en je traint jezelf dus nie naar de klote) heb je huge voordeel, ik heb al voordeel (ben op me 16e begonnen) als je nou eerst gewoon rustig traint veel push ups, chins en beetje dumbbell werk (voorzichtig) vanavf je 15e begint met compounds te leren dan ben je eer je 18 bent al super bezig terwijl de meeste dan net beginnen:D

Ik train ook maar 1 keer in de 4 dagen helaas :( anders wordt het te vanwege de gewichten die toch wel lekker zwaar zijn en mijn armen vooral er flink voor langs geven :)

Even een snelle progressiemeting van de armomvang ;) Zaterdag:23cm ongespannen
en 24.7 aangespannen. Vandaag(maandag) 24cm ongespannen,25.5cm aangespannen :D
progressie ongespannen in 2 dagen (1 dag rust,1 dag H.I.T) 1cm!!!! :D:D 0.8cm aangespannen progressie in 2 dagen :P
Is dit goed? :P

Heb weer lekker getraind vandaag,Buik,Biceps,Triceps..

ff schema aangepast :Trainingsschema.

Biceps:de Biceps Curl,Biceps curl 30x

Triceps:Close grip Bench press. 15x

Buik: Eigen Training

Borst:Dumbbell Flyes,15x,Close grip Bench press zit al bij de triceps.

Schouders:Lateral Raises,Zijwaarts,en voorwaarts.

Brachialis:Hammer Curls 3 setjes van 10
Concentration Curls: 3 setjes van 10 reps.
dit is wat ik nu doe

Ik moet zeggen dat ik na het trainen enorme pijn heb :P

Terug
Naar boven