AndroidHealthClinic

Log

sniperx

Huge Freak
Waardering
5
Lengte
1m90
Massa
67kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal,ik ga een log bijhouden,verwacht er niet te veel van(zie leeftijd) maar ik probeer iedereen op de hoogte te houden van mijn trainingen! :)

Vandaag ga ik trainen met zo zwaar mogelijke gewichten,ik train vandaag de biceps triceps de buik en de borst.
Oefeningenlijst:
Biceps:Seated wrist curl,ik ga proberen met 7 kilo.
Triceps:Triceps extension,en ook nog close grip bench press met zoveel mogelijk gewicht.
Buik:Heb ik zelf een oefening voor bedacht :P in ieder geval als ik die oefening correct uitvoer,voel ik mijn buik goed branden iig. :)
Borst: dumbbell Fly.
Ik ga dus een soort van HIT doen,met iemand erbij die mij de eerste keren kan helpen,ik heb vantevoren al wat langer getraind,dus ik ben geen echte superbeginner ofzo :P
Ik train dus 1x in de 4 dagen...

Laatst bewerkt:
succes :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
ik ga ook nog squatten hierbij :P vergeten te zeggen :)

Net getraind ;) ging wel lekker,maar ik moest toch wel even wennen aan de relatief 150% hogere gewichten.

Biceps:Seated dumbbell Curl:7kg met 9 reps.
Triceps:Kickbacks 7kg 8 reps,en Close grip bench press 8kg 10 reps (niet lachen ik ben pas 12 he :P)
Buik:gewoon mijn eigen oefening.
Naar mijn zeggen dus wel lekker getraind(iig voel ik mijn armen wel veel meer als normaal na de training,en dat zegt toch genoeg)
Heb ook nog gesquat,ging wel redelijk naar mijn zeggen,wel wat pijn in mijn rechterknie,maar viel wel mee :) gesquat met 8kg :D

Laatst bewerkt:
Okee dat zou ik dan maar doen.
Je moet opassen met alleen trainen en al helemaal op je 12e

Naja sterkte met je trainingen en je log!

Bedankt ;) oppassen doe ik cker wel veiligheid voorop :P