sniperx
Huge Freak
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 10%
Hallo allemaal,ik ga een log bijhouden,verwacht er niet te veel van(zie leeftijd) maar ik probeer iedereen op de hoogte te houden van mijn trainingen! 
Vandaag ga ik trainen met zo zwaar mogelijke gewichten,ik train vandaag de biceps triceps de buik en de borst.
Oefeningenlijst:
Biceps:Seated wrist curl,ik ga proberen met 7 kilo.
Triceps:Triceps extension,en ook nog close grip bench press met zoveel mogelijk gewicht.
Buik:Heb ik zelf een oefening voor bedacht
in ieder geval als ik die oefening correct uitvoer,voel ik mijn buik goed branden iig. 
Borst: dumbbell Fly.
Ik ga dus een soort van HIT doen,met iemand erbij die mij de eerste keren kan helpen,ik heb vantevoren al wat langer getraind,dus ik ben geen echte superbeginner ofzo
Ik train dus 1x in de 4 dagen...

Vandaag ga ik trainen met zo zwaar mogelijke gewichten,ik train vandaag de biceps triceps de buik en de borst.
Oefeningenlijst:
Biceps:Seated wrist curl,ik ga proberen met 7 kilo.
Triceps:Triceps extension,en ook nog close grip bench press met zoveel mogelijk gewicht.
Buik:Heb ik zelf een oefening voor bedacht
in ieder geval als ik die oefening correct uitvoer,voel ik mijn buik goed branden iig. 
Borst: dumbbell Fly.
Ik ga dus een soort van HIT doen,met iemand erbij die mij de eerste keren kan helpen,ik heb vantevoren al wat langer getraind,dus ik ben geen echte superbeginner ofzo

Ik train dus 1x in de 4 dagen...
Laatst bewerkt:

ging wel lekker,maar ik moest toch wel even wennen aan de relatief 150% hogere gewichten.
anders wordt het te vanwege de gewichten die toch wel lekker zwaar zijn en mijn armen vooral er flink voor langs geven