OkkeJB
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 25%
Ola,
even voorstellen dan maar
, ik ben Okke ( oj mag ook ) 31 jaar, ik heb mezelf na 10 jaar een schop onder m'n kont gegeven en een aantal drastische veranderingen doorgevoerd, rook niet meer , drink niet meer, tijd terug begonnen met hardlopen en nu klaar voor de volgende stap. Ik kan niks standaard doen, dus het moet of alles of niets
. Ben vroeger ook al eens begonnen met bb maar na een dik autongeluk nooit meer verder gegaan..
Ik ben op dit moment 1.85m 91.8kg en vet% van 26%( daar is nog wat werk te doen).
zal vanaf volgende week progressie bijhouden, ga eerst bezig met een cutschema het vet% wat omlaag te brengen
.
Extra info volgt...
even voorstellen dan maar
, ik ben Okke ( oj mag ook ) 31 jaar, ik heb mezelf na 10 jaar een schop onder m'n kont gegeven en een aantal drastische veranderingen doorgevoerd, rook niet meer , drink niet meer, tijd terug begonnen met hardlopen en nu klaar voor de volgende stap. Ik kan niks standaard doen, dus het moet of alles of niets
. Ben vroeger ook al eens begonnen met bb maar na een dik autongeluk nooit meer verder gegaan..Ik ben op dit moment 1.85m 91.8kg en vet% van 26%( daar is nog wat werk te doen).
zal vanaf volgende week progressie bijhouden, ga eerst bezig met een cutschema het vet% wat omlaag te brengen
. Extra info volgt...