Fitness Seller

lol @ misc kapsels

trim je je baard gewoon? heb m nu op jouw lengte maar de haartjes zijn heel 'piekerig' staan echt alle kanten op ipv mooi smooth...

trim je je baard gewoon? heb m nu op jouw lengte maar de haartjes zijn heel 'piekerig' staan echt alle kanten op ipv mooi smooth...

Ja gewoon trimmen man. nu had de kapper ook mooi bovenkant baard bijgesneden aansluitend op bakkebaard. miss is het bij jou dan net ff te lang dat t piekerig word? t is niet dat ik mijn baard kam of gladstrijk ofzo

vind dat er al meer oplijken stiwazz niet onaardig

ik ben vandaag weer geweest. bovenkant is iets te kort vind ik

2lkpf2o.jpg

ziet er goed uit, behalve die plastieken plofjas natuurlijk. Daar lijk je me wat te oud voor.

Dacht al dat iemand wat zou zeggrn daarover. Is dus helemaal niet zo een glimmende vuilniszak die al die tjappies dragen. is een doffe blauwe met 1 glanzende streep er door die precies hier op foto ziet. verder ook geen bontkraag of fratsen. beetje vertekend:)

Ja gewoon trimmen man. nu had de kapper ook mooi bovenkant baard bijgesneden aansluitend op bakkebaard. miss is het bij jou dan net ff te lang dat t piekerig word? t is niet dat ik mijn baard kam of gladstrijk ofzo

hmm had zelf mn bakkebaarden/baard overgang bijgewerkt van de week...ziet er ook wel netjes uit :) maar denk dat t ook komt omdat sommige haren echt n andere kant opgroeien ofzo :P anyway, n Lazar Angelov baard zal ik nooit krijgen :mad:

hmm had zelf mn bakkebaarden/baard overgang bijgewerkt van de week...ziet er ook wel netjes uit :) maar denk dat t ook komt omdat sommige haren echt n andere kant opgroeien ofzo :P anyway, n Lazar Angelov baard zal ik nooit krijgen :mad:

lazar angelov is echt mijn doel man qua baard haha

moet ik nog wel ff voor sparen maarja ben pas 19 dus heb nog ff

mirin'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dacht al dat iemand wat zou zeggrn daarover. Is dus helemaal niet zo een glimmende vuilniszak die al die tjappies dragen. is een doffe blauwe met 1 glanzende streep er door die precies hier op foto ziet. verder ook geen bontkraag of fratsen. beetje vertekend:)

Lijkt die een beetje op deze?

nee man mijne is niet glimmend maar dof. en er 1 glimmende streep doorheen van materiaal hierboven. hij is van sting

Ik wil nu echt voor de volledige ss cut gaan. Dit wordt mijn doel:

Front

Back:
germany%20hair.jpg

Gaat wel even sparen worden, denk dat er wel zo'n 4cm nog aan moet groeien om dat te bewerkstelligen. Zou alpha as **** zijn. Hoop dat ik niet halverwege breek en toch weer naar de kapper ga.

Post wel foto's als het op een srs ss cut begint te lijken.

tommieee I'd rape you if I had the chance

Haar wordt iets te lang, bovenkant is nu goed maar zijkant en achterkant moet eraf.

@tommie hnnnnnnnnnnnnnnnnng awake

• Topic Starter Topic Starter
Heb zelf vanmiddag sides weer laten bijkorten, liet pic zien aan kapper van die duitse turner en die zei ook dat bovenop nog langer moest lawd

ben je jelly op me haar lengte:trollface:

Nieuwe kapsel.

8BAC562F-1E1C-4EF3-B64A-D53974B158F4-2152-0000020D48580AD0_zps88deabf9.jpg

Damn, mijn haar wilt precies niet meer groeien nu het al vrij lang is :(, nog steeds te kort voor dat dere perfect ss coupe

je kan ze nu ook al easy na achter kammen bruh.
nat maken, gel doorheen, fohnen, gel/haarlak en ready to go..

ik ga binnenkort overigens Brylcreem eens aanschaffen, heb research gedaan erna zou perfect moeten zijn.
op aanraden van Pure B btw

Terug
Naar boven