MeesterJ
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 500
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
trim je je baard gewoon? heb m nu op jouw lengte maar de haartjes zijn heel 'piekerig' staan echt alle kanten op ipv mooi smooth...
vind dat er al meer oplijken stiwazz niet onaardig
ik ben vandaag weer geweest. bovenkant is iets te kort vind ik
![]()
Ja gewoon trimmen man. nu had de kapper ook mooi bovenkant baard bijgesneden aansluitend op bakkebaard. miss is het bij jou dan net ff te lang dat t piekerig word? t is niet dat ik mijn baard kam of gladstrijk ofzo
maar denk dat t ook komt omdat sommige haren echt n andere kant opgroeien ofzo
anyway, n Lazar Angelov baard zal ik nooit krijgen 
hmm had zelf mn bakkebaarden/baard overgang bijgewerkt van de week...ziet er ook wel netjes uitmaar denk dat t ook komt omdat sommige haren echt n andere kant opgroeien ofzo
anyway, n Lazar Angelov baard zal ik nooit krijgen
![]()
Dacht al dat iemand wat zou zeggrn daarover. Is dus helemaal niet zo een glimmende vuilniszak die al die tjappies dragen. is een doffe blauwe met 1 glanzende streep er door die precies hier op foto ziet. verder ook geen bontkraag of fratsen. beetje vertekend![]()
nee man mijne is niet glimmend maar dof. en er 1 glimmende streep doorheen van materiaal hierboven. hij is van sting