MuscleMeat

Etensresten in luchtpijp

Users who are viewing this thread

Status
Niet open voor verdere reacties.

apfelstrudel

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2008
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
20%
@imnewhere ik zou het op prijs stellen als je wel een beetje on-topic blijft.

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
@imnewhere ik zou het op prijs stellen als je wel een beetje on-topic blijft.
63A4EE8F-2CF3-43BD-88A9-A9A7216AA0B7.jpeg

OP
S

sanasoufi

Cool Novice
Lid geworden
28 sep 2021
Lengte
1m56
Massa
43kg
Vetpercentage
10%
UPDATE:

Gaat nog steeds belabberd hier, ben zo bang voor die klik. Hele keel staat strak. Zelfs fijngekauwd brood door slikken doet pijn in mijn slokdarm. Ook raak ik telkens in paniek, want etensresten achter in de keel kunnen leiden tot stille aspiratie (stille verslikking = longontsteking), dus zodra ik eet, en het gevoel heb dat er iets blijft hangen, schraap ik het naar boven (probeer ik). Vervolgens begint mijn keel dan te kriebelen en krijg ik een soort miserabel gevoel in mijn keel (alsof ik reflux heb of oprispend maagzuur, zonder het echte brand/zuur gevoel, maar alsof ik niet goed kan ademen). Ook heb ik in de avond veel speeksel, waardoor ik extra moet slikken, wat ik niet wil. En ik heb best wat slijm. En het voelt alsof er lucht in mijn keel zit.

Vervolgens google ik en lees ik dat reflux tot verlittekening of vernauwing van de slokdarm kan leiden, en dan krijg ik een operatie en al. KNO gaan is dus echt spoed, maar nog steeds geen verwijsbrief.

Bak ellende hier. Keeloperatie, slokdarmoperatie, slokdarm verwijding....

OP
S

sanasoufi

Cool Novice
Lid geworden
28 sep 2021
Lengte
1m56
Massa
43kg
Vetpercentage
10%
O ja, gebeld naar huisarts, WAAR BLIJFT VERWIJSBRIEF. Onbekwame assistente: Ik stuur het naar je toe.

Sana kijkt in mail: NIKS.

Morgen persoonlijk gaan halen.

chrash

Monstrous Giant
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
20%
UPDATE:

Gaat nog steeds belabberd hier, ben zo bang voor die klik. Hele keel staat strak. Zelfs fijngekauwd brood door slikken doet pijn in mijn slokdarm. Ook raak ik telkens in paniek, want etensresten achter in de keel kunnen leiden tot stille aspiratie (stille verslikking = longontsteking), dus zodra ik eet, en het gevoel heb dat er iets blijft hangen, schraap ik het naar boven (probeer ik). Vervolgens begint mijn keel dan te kriebelen en krijg ik een soort miserabel gevoel in mijn keel (alsof ik reflux heb of oprispend maagzuur, zonder het echte brand/zuur gevoel, maar alsof ik niet goed kan ademen). Ook heb ik in de avond veel speeksel, waardoor ik extra moet slikken, wat ik niet wil. En ik heb best wat slijm. En het voelt alsof er lucht in mijn keel zit.

Vervolgens google ik en lees ik dat reflux tot verlittekening of vernauwing van de slokdarm kan leiden, en dan krijg ik een operatie en al. KNO gaan is dus echt spoed, maar nog steeds geen verwijsbrief.

Bak ellende hier. Keeloperatie, slokdarmoperatie, slokdarm verwijding....
Hup, rechtstreeks naar de spoed insana! Waar wacht je toch op

SvP0501

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
5 jul 2015
Lengte
1m85
Massa
83kg
Vetpercentage
13%
Toch wel bijzonder dat alles wat niet in je straatje past gelijk “ onbekwaam “ is ,
Ach , ik herinner me dat je geen man / kids hebt , maar goed ook want die sturen je naar een gesticht .

Je zit “ achter een juridisch loket “ online mag ik hopen want je baas zou je als onbekwaam aanduiden .

Knock , knock welcome in the grote mensen wereld waar men soms iets langer moet wachten ,

Swamp

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
19 nov 2003
Vervolgens google ik en lees ik dat reflux tot verlittekening of vernauwing van de slokdarm kan leiden, en dan krijg ik een operatie en al

Wel knap dat je van een klik in je keel naar verlittekening/vernauwing van de slokdarm bent gegaan.

Overigens moet je voor aandoeningen aan de slokdarm bij een MDL-arts zijn. Dus bel de huisarts maar weer om een verwijzing voor de MDL-arts te krijgen

Camelus

Massive Warrior
Elite Member
Challenge Winner
Lid geworden
6 jun 2015
Toch wel bijzonder dat alles wat niet in je straatje past gelijk “ onbekwaam “ is ,
Ach , ik herinner me dat je geen man / kids hebt , maar goed ook want die sturen je naar een gesticht .

Je zit “ achter een juridisch loket “ online mag ik hopen want je baas zou je als onbekwaam aanduiden .

Knock , knock welcome in the grote mensen wereld waar men soms iets langer moet wachten ,

Lekker actief in dit topic.

Heb je het nodig?

Kutwout.

OP
S

sanasoufi

Cool Novice
Lid geworden
28 sep 2021
Lengte
1m56
Massa
43kg
Vetpercentage
10%
Wel knap dat je van een klik in je keel naar verlittekening/vernauwing van de slokdarm bent gegaan.

Overigens moet je voor aandoeningen aan de slokdarm bij een MDL-arts zijn. Dus bel de huisarts maar weer om een verwijzing voor de MDL-arts te krijgen

Ja, dag. Het begint bij KNO, en die ziet dan de vernauwing aan de bovenkant slokdarm en verwijst door. Die onbekwame huisarts pruttelt maar wat aan.

Sparks79

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Wat een pareltje dit topic.

OP
S

sanasoufi

Cool Novice
Lid geworden
28 sep 2021
Lengte
1m56
Massa
43kg
Vetpercentage
10%
Is dit echt

Swamp

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
19 nov 2003
Blijf het toch knap vinden dat je naast een klik in je keel , nu opeens reflux hebt. Ben benieuwd wat je morgen er bij hebt .

Saitek

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2013
Lengte
1m74
Massa
40kg
Nee dit is het resultaat van deep fake. Iedereen die je anders probeert te geloven is propaganda. Trump is ook gewoon president van Amerika geloof geen NOS

OP
S

sanasoufi

Cool Novice
Lid geworden
28 sep 2021
Lengte
1m56
Massa
43kg
Vetpercentage
10%
Ook een beetje pasta gegeten. Alles zorgvuldig fijngekauwd en dan pas geslikt, maar wat als er restjes in mijn luchtpijp zijn gegaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naar boven