AndroidHealthClinic

lol @ misc kapsels

Nice Eddy, ziet er precies zo uit als van Ricci van Geordie Shore :)

Ik ga morgen naar de kapper, maar laat niks speciaals doen :o

Ik ging vandaag ook voor een ss cut maar m'n haar blijft niet naar achter zitten tenzij ik er een pot troep doorheen gooi:o not even mad eigenlijk

http://oi47.tinypic.com/23w387t.jpg

ja dat lijkt me ook wel een issue. ik heb weinig zin om 10 minuten elke morgen voor de spiegel te staan om m'n haar te doen...

Gewoon je haar goed vochtig maken, gel erin doen en dan ff wachten - tanden poetsen ofzo - en dan pas je haar doen. Werkt veel beter dan gel erin en meteen ermee gaan klooien.

Vraagje guys
Welke gel/wax raden jullie aan voor een kapsel als deze?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bij mij valt of alles meteen naar beneden, of alle haren blijven aan elkaar plakken en wordt knoeperthard.

Voor diegenen die hun haar niet mooi omhoog krijgen.

Styling%20powder%20taft.png

Ik heb vrij zwaar haar en dit is zowat het enige dat het omhoog/naar achter krijgt zonder een hele pot gel. Dat icm met dit is ideaal:

Gewoon wat gay ass hairspray gebruiken.

Vraagje guys

*

Bij mij valt of alles meteen naar beneden, of alle haren blijven aan elkaar plakken en wordt knoeperthard.

Ik heb zojuist loreal homme clay gehaald bij de kapper fur meine ss-cut

Epic spul, niet te hard zakt niet zoals wax en geeft een matige wetlook. Wel prijzig had voor 17,50 gehaald.

@BlaRock, waar te halen?

Vraagje guys

http://www.manners.nl/wp-content/uploads/2012/08/adam-640x604-605x570.jpg

Taft power wax, gewoon bij de kruidvat te halen voor 4 euro ofzo. Je doet zeker 2 maanden met zon potje en het ruikt lekker. Je moet je haar een beetje kneden, zal zo eens foto posten met hoe ik het heb. Met een beetje haarspray blijft het heel erg goed zitten! Is niet echt geschikt voor lange haren though.

taft-styling-power-haarwax.jpg

Edit:

Is nu 2,5 week geleden dat ik naar de kapper ben geweest, zijkanten zijn weer wat langer gegroeid, begon op 4mm. Nee heb geen kale vlek op de zijkant, komt door lichtinval denk ik.

Voor diegenen die hun haar niet mooi omhoog krijgen.

Styling%20powder%20taft.png

Ik heb vrij zwaar haar en dit is zowat het enige dat het omhoog/naar achter krijgt zonder een hele pot gel. Dat icm met dit is ideaal:

Wordt je haar niet super smerig van dat poeder ? Heb echt geen zin om het elke dag te wassen anders ga ik het wel proberen.

Wordt je haar niet super smerig van dat poeder ? Heb echt geen zin om het elke dag te wassen anders ga ik het wel proberen.

Hangt ervanaf hoeveel je erin doet, dat poeder zet 't eigenlijk vast in een bepaalde positie maar als je slaapt wordt je kapsel dus verdoet en dan kan het verpest zijn als je er veel in doet. 2de dag kan ik het normaal gewoon met gel bijwerken. 3de Dag was je gewoon je haar.

Edit, smerig als in vuil? Nee.

• Topic Starter Topic Starter
douchen jullie niet gewoon elke dag? wtf

Terug
Naar boven