XXL Nutrition

lol @ misc kapsels

kapper focked my hair up.

waar hij normaal prima werk aflevert, heeft hij me deze keer echt te grazen genomen vind ik zelf. Ik zeg tegen hem zijkant kort zoals normaal. Zet die vent gelijk stand 1 erop gvd! oftewel zo kort dat mijn hele hoofdhuid te zien is erdoor.

tip: zeg dus altijd welk standje je kapper de zijkant op moet doen.

Pics? Lijkt mij dat het dan aan jou specifiek ligt want een ss kan gewoon heel netjes zijn.

Geen pics op dit moment. Kan best zijn dat ik zo'n beeldvorming heb inderdaad, maar is wel strong ss nu de zijkant. Denk dat ik wat moet laten bijgroeien aan de zijkant, als ik niks in me haren heb lijkt t net een coupé :roflol:

wanneer de zijkant extreem kort is met lange bovenkant kan ik het wel begrijpen.

Moet zelf ook oppassen soms met te extreem

O lawd.

Ik zag toevallig net een stuk van GTST, en die Lucas ofzoiets heeft ook SS-Kapsel, alpha as phuck.

wtf kijken jullie gtst

Mijn kapsel is dusdanig geëvolueerd dat ik nu een ss-cut heb. Meningen om me heen verschillen. Vaak nice, sommige sociaal onverantwoord vooral vanwege studie enz. Hoe is dat bij jullie?

Ik snap je wel. Van de voorkant ziet het er imo gewoon netjes uit, maar van de zijkant wel erg alternatief. Daarnaast is dit gewoon bekend als het kapsel van de ss / hitlerjugend. Werk zelf bij een verzekeraar, daar word ik nog wel eens grappend obersturmfuhrer genoemd. Heel netjes is het niet, maar krijg ook op mijn werk te horen dat het cool staat. College van 43 heeft zelfs zn zijkanten opgeschoren haha.

dit topic is meer gay dan het centraal gay pics topic

oke, ik oordeel niet aangezien 90% hier op dit forum meer massive en alpha is dan ik

vandaag afscheid genomen van me ss cut, unsub, goodbye xox

see you on the other side..

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 18:24 ----------

p.s. dit is geen vaarwel maar doei (K)

why keun?

Terug
Naar boven