XXL Nutrition

lol @ misc kapsels

Ik zie afentoe mensen in de sportschool met dit kapsel.. Kan niet anders dan dat het dbbers zijn...

Heb het tegenwoordig ook met elke SS cut die ik in de gym zie inderdaad. Moet wel DBB, misc, /fit/ zijn. Aan de andere kant: begint ook wel erg mainstream te worden. Iedereen scheert de zijkanten op.

Op het moment zo:

jhxxll.jpg

Heb het tegenwoordig ook met elke SS cut die ik in de gym zie inderdaad. Moet wel DBB, misc, /fit/ zijn. Aan de andere kant: begint ook wel erg mainstream te worden. Iedereen scheert de zijkanten op.

zijkant kort en van boven wat langer (eventueel opzij plat leggen) is geen ss he. SS cut of de typische vroegere duiste haarstijl is zijkant zeer kort en vanboven zo lang dat je het plat naar achter kan leggen

zoals hier

1g6sfk.jpg

rc64d0.jpg

en niet zoiets als
2054bnr.jpg

2ykki13.jpg

zijkant kort en van boven wat langer (eventueel opzij plat leggen) is geen ss he. SS cut of de typische vroegere duiste haarstijl is zijkant zeer kort en vanboven zo lang dat je het plat naar achter kan leggen

zoals hier

1g6sfk.jpg

rc64d0.jpg

en niet zoiets als
2054bnr.jpg

2ykki13.jpg

Die ss haircut is alpha as **** terwijl die 2 voorbeelden daaronder kapsels voor fags zijn.

Hoe spreek je Schutzstaffel uit?

Snap echt niet waarom sommige hier ss-haircuts hebben, als het je staat is het mooi anders loop je er echt belachelijk bij..

Snap echt niet waarom sommige hier ss-haircuts hebben, als het je staat is het mooi anders loop je er echt belachelijk bij..

Ik snap het niet, wat is hier anders aan dan alle andere kapsels?

Als het je staat, loop je er niet belachelijk bij.?

tumblr_mi5z6ccfYD1rj5jjjo1_500.jpg

nog meer mensen met de godfather cut?

Het is gewoon een wat alternatieve haarstijl. In de techno scene loopt een shitload aan mensen ermee.

Komt gewoon omdat CR7 het draagt

Terug
Naar boven