AndroidHealthClinic

lol @ misc kapsels

Db05iYY.jpg

't goeie weer komt er weer aan, dus dan maar lekker kort :D!
ben er dusver wel tevreden over,bovenkant is wat langer gelaten dus ik kan het op veel manieren stylen.. dat wordt nog experimenteren.

Laatst bewerkt:
Ss cut is nice, maar balen dat ik eigenlijk bijna om de week of 2 weken naar de kapper moet om t refreshen. Aardig prijzig hier in t Noorden.

Ss cut is nice, maar balen dat ik eigenlijk bijna om de week of 2 weken naar de kapper moet om t refreshen. Aardig prijzig hier in t Noorden.

Laat je vriendin 't bijhouden? of een maat van je? Het is volgens mij best een gemakkelijk kapsel om te onderhouden. :D

Wel is geprobeerd, maar lastig hoor. Een klein foutje en gehele kapsel naar de klote. Dan is t letterlijk een bloempot kapsel.

Haha ja als het per ongeluk iets te hoog opgeschoren wordt. Had dat vorig jaar (of jaar daarvoor, not sure) ook. Toen ook maar weer gemillimeterd.

352i3df.png

Zijkant heb ik meestal kort en boven op stekels, maar ja wat moet je met zoon kop als de mijne kan je niet veel goeds van maken

Gezellig bulkhoofd ;)

Haha ja als het per ongeluk iets te hoog opgeschoren wordt. Had dat vorig jaar (of jaar daarvoor, not sure) ook. Toen ook maar weer gemillimeterd.

Haha herkenbaar, millimeter mijn haar altijd in de zomer. Maar ook keer nadat ik niet tevreden was hoe de kapper had geknipt en ik zelf probeerde te verbeteren, meteen maar gemillimeterd :roflol:

Ga na nu zit ik in de cut als ik bulk plus creatine heb ik pas echt een vocht kop

beste alfa's van dbb,

morgen heb ik een afspraak bij de kapper, mijn haar is weer veel te lang. Heb dik haar wat zonder iets erin een beetje plat slaat, ziet er echt niet uit. Op de foto is het een beetje vettig door spul wat ik erin smeer:p
Als het zo lang is kan ik er niks meer van maken met wax/gel. Heb er ook weinig/geen krul in als het weer korter is.
Suggesties voor kapsels?

5jkT4rS.png

beste alfa's van dbb,

morgen heb ik een afspraak bij de kapper, mijn haar is weer veel te lang. Heb dik haar wat zonder iets erin een beetje plat slaat, ziet er echt niet uit. Op de foto is het een beetje vettig door spul wat ik erin smeer:p
Als het zo lang is kan ik er niks meer van maken met wax/gel. Heb er ook weinig/geen krul in als het weer korter is.
Suggesties voor kapsels?

5jkT4rS.png

Als je ss doet pas op dat je kapper niet je haren opscheert vanaf je oog naar beneden. Vandaag overkomen, fuuuuuuuuu roidrage

vanaf je oog naar beneden? :roflol:
bij wat voor kapper kom jij?

Terug
Naar boven