AndroidHealthClinic

Londen

ga niet, heb een voorgevoel!

London is in engeland toch?

Eens winkelen in de A&F shop? :dunno:

Emirates & stamford bridge!
Meer dingen hoefden van mij toen niet:)

The Chandos, Montague Pyke, The Court, Ice Wharf, Potion, Tiger Tiger, Belushi's, en Walkabout.

Ik vond de London Eye wel erg mooi om mee te maken. Nou zat ik dan wel in dat grote rad met een windkracht 8 dus aardig heen en weer wiebelen ;)

http://www.visitlondon.com/nl/uitgaan/detail/282783

En The london dungeon vond ik ook wel leuk om doorheen te gaan. Vooral omdat in die tijd dat bijna de enige dungeon was, tegenwoordig is die ook in Amsterdam te vinden.. Geen idee of het met die te vergelijken is.

Have fun @ Londen :)

tate modern (als je wat van kunst houdt), millenium bridge en dan de belangrijkste straten waar je ook al de winkels vindt

mss is een week iets te veel van het goede voor londen.

Hamleys (grootste speelgoedzaak) is echt vet, allemaal van die next-gen speelgoed die pas over 2 jaar in nederland ligt. Van spul voor baby's tot kickass spullen voor volwassenen. Heel veel demo's binnen met supergave spullen. Als je een beetje van gadgets enzo houdt is het ook zeker een aanrader.

Marty's Pub

Greenwich met de boot, buiten de hectiek van centrum en het gevoel dat je terug in de tijd bent gegaan. Met mooi weer, 1 van de vele parken. Regents Park geef ik de voorkeur aan boven het loeidrukke Hyde Park.

Hoop musea zijn gratis en als je dan toch een museum wil bezoeken dan in ieder het British Museum. 1 van de mooiste musea ter wereld.

Hoop musea zijn gratis en als je dan toch een museum wil bezoeken dan in ieder het British Museum. 1 van de mooiste musea ter wereld.

Mee eens. Al heb ik die ernstig moe mee gemaakt, dus niet veel aandacht erbij gehad die dag ;) Was de dag van aankomst na een lange bus + boot reis zonder slaap, dan is een museum bezoekje niet het beste om er echteraan te plannen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de tips mensen, ga er een leuk weekje van maken.:D

Snuif het echte, traditionele Engelse voetbal op op Loftus Road. (QPR)
Ga naar de Comedy Store (geweldige stand-up)
Winston Churchill museum, indrukwekkend.
House of Parliament, pik een toneelstuk of musical mee in een van de geweldige, oude, theaters. Hyde Park natuurlijk met zijn speakers corner.
En zo kun je nog wel uren doorgaan. Ik ga ieder jaar een paar keer naar London om voetballen te kijken en die stad verveelt me nooit!:)

snuif het echte, traditionele engelse voetbal op op loftus road. (qpr)
ga naar de comedy store (geweldige stand-up)
winston churchill museum, indrukwekkend.
House of parliament, pik een toneelstuk of musical mee in een van de geweldige, oude, theaters. Hyde park natuurlijk met zijn speakers corner.
En zo kun je nog wel uren doorgaan. Ik ga ieder jaar een paar keer naar london om voetballen te kijken en die stad verveelt me nooit!:)

qpr +1

london dungeon is het enige wat me nog bijstaat... + de huge winkels en 1 of ander theater (waar je dus niet heen wilt.)

Ik zou niet gaan. Vond er geen moer aan. Voor vrouwen met een shopverslaving ideaal.

Terug
Naar boven