MuscleMeat

Losse gewichten

Basket

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
70kg
Hallo,

Ik ben 17 jaar, 1m88 en weeg 70 kg
Ik speel basket, 4 trainingen en 2 matchen per week, en zou wat meer spieren willen kweken. Ik heb thuis een fitness toestel van Kettler en Losse gewichten.

Hebben jullie misschien een goed schema dat ik kan volgen,goede oefeningen of tips? Laat maar weten!

Alvast bedankt!

Je link werkt niet, ik kom gewoon op google. Je moet in ieder geval genoeg gaan eten om aan te komen. Tot hoeveel kilo gaan je dumbbells?

Trainen op explosiviteit, (jumping) squats en calf raises zal je veel baat bij hebben als je aan basketbal doet.
Link laad niet, maar vooral compound oefeningen doen: dumbbell press, optrekken, militairy press ect.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zoek meer oefeningen voor wat breder te worden. En mijn dumbbells gaan tot zoveel ik zelf wil aangezien het een kleine bar is waar je zelf je gewichten kan aanghangen.
Het Kettler toetstel bevat een bar waar je gewichten aanhangt, zoeen bar met een touw aan dat je naar beneden trekt, 2 verticale dingen die je naar elkaar toebrengt voor je schouder en rugspieren te trainen en iets voor je benen te trainen.

Je link werkt niet, ik kom gewoon op google. Je moet in ieder geval genoeg gaan eten om aan te komen. Tot hoeveel kilo gaan je dumbbells?

Lees mijn vorige reactie ivm het Kettler toestel en de Dumbbells.
Wat moet ik dan juist gaan eten? En hoeveel keer per week moet ik best trainen etc. ?

Dus, hoeveel kilo max op je dumbbells ?

Die twee dingen naar elkaar toe brengen is voor je borst. Verder kan je met 20 kg per dumbbell wel even vooruit. Ga gewoon wat oefeningen opzoeken en kijk of je wat kunt samenstellen met de dingen die je hebt.

Die twee dingen naar elkaar toe brengen is voor je borst. Verder kan je met 20 kg per dumbbell wel even vooruit. Ga gewoon wat oefeningen opzoeken en kijk of je wat kunt samenstellen met de dingen die je hebt.

En hoeveel keer per week moet ik die oefeningen doen? en hoeveel herhalingen en sets enzo?

Lees maar even de sticky's door bij Trainingsschema's ;)

Succes

Terug
Naar boven