AndroidHealthClinic

Lost seizoen 5

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Ik ben nu ongeveer bij aflevering 8 maar vind het behoorlijk saai worden, is het de moeite waard om verder te kijken? Of kan ik beter nu meteen beginnen met Dexter...:cool:

Ik vond season 5 van lost echt wel weer vet. Naja, als je al die shit hebt gekeken zou ik iig wel ff de laatste afleveringen checken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vond season 5 van lost echt wel weer vet. Naja, als je al die shit hebt gekeken zou ik iig wel ff de laatste afleveringen checken.

Ik vind het tot nu toe echt super saai, ben nu bij dat stuk dat Sawyer en de crew zijn blijven hangen in de jaren 70-80, dat Sawyer die 2 mannen neer knalde, blabla...

Super langdradig iig, en tijd voor echte actie en sensatie weer.

Tijd dat Kate even stevig gesandwitched wordt door Sawyer en Jack bedoel je...?

moet alleen de laatste episode nog zien :D

zitten inderdaad af en toe wat saaie stukken tussen, maar ik vind/vond het zelf iig wel de moeite ze allemaal te zien.

komen nog een hoop "what the ****" momenten voor je :P

Laatst bewerkt:
ik vond alleen seizoen 1 en 2 leuk van lost. Daarna begon het uitmelken. Al moet ik toegeven dat ik tot seizoen 5 heb gekeken, alleen er zit telkens weer zoveel tijd tussen, dat ik het gewoon niet meer volg, je vergeet steeds die verhalen. Ik kijk het dus niet meer...

Laatst bewerkt:
Ik zou het blijven volgen, seizoen 3 vond ik ook enorm saai en uiteindelijk werd ik dan beloond met seizoen 4 wat ik het beste tot nu vond.

Seizoen 5 vond ik toch het minst goede seizoen van Lost tot nu toe.
Heel dat timetravel gedoe gaat er voor mij wat over. En in plaats van dat er dingen duidelijker worden komen er nog veel meer mysteries. Hopelijk wordt in seizoen 6 alles wat duidelijker. Maar ik vrees ervoor dat ook seizoen 6 gewoon gaat eindigen met een mega groot wtf-moment :rolleyes:

De laatste aflevering is wel een serieus :headbang:moment

• Topic Starter Topic Starter
ik vond alleen seizoen 1 en 2 leuk van saw. Daarna begon het uitmelken. Al moet ik toegeven dat ik tot seizoen 5 heb gekeken, alleen er zit telkens weer zoveel tijd tussen, dat ik het gewoon niet meer volg, je vergeet steeds die verhalen. Ik kijk het dus niet meer...

Saw?

Seizoen 5 vond ik toch het minst goede seizoen van Lost tot nu toe.
Heel dat timetravel gedoe gaat er voor mij wat over. En in plaats van dat er dingen duidelijker worden komen er nog veel meer mysteries. Hopelijk wordt in seizoen 6 alles wat duidelijker. Maar ik vrees ervoor dat ook seizoen 6 gewoon gaat eindigen met een mega groot wtf-moment :rolleyes:

De laatste aflevering is wel een serieus :headbang:moment

Seizoen 6 is het laatste seizoen, dus ik denk dat alles daar wel duidelijk wordt.

seizoen 6 ja, recap van seizoen 5 (episode 00 van seizoen 6 dus) is al online te vinden

Nice, morgen terug aan het downloaden gaan dan!

Net 6.00 gezien, was echt veel vergeten
Ze hebben het zo ingewikkeld gemaakt.
John dood, dan weer niet, dan weer wel en wie de **** is die andere John dan.
Die gozer die nooit ouder wordt.
Tijdreizen:fuu::fuu:

Net 6.00 gezien, was echt veel vergeten
Ze hebben het zo ingewikkeld gemaakt.
John dood, dan weer niet, dan weer wel en wie de **** is die andere John dan.
Die gozer die nooit ouder wordt.
Tijdreizen:fuu::fuu:
wat is 00 eigenlijk? ik ben hem aan ut downloaden nu maar wat is dat dan morgen begint lost tog?

gewoon samenvatting van seizoen 5

00 korte samenvatting van alles wat er is gebeurd en vooral in seizoen 5
morgen begint seizoen 6 pas echt

Dat tijdreizen sloeg idd nergens op, hoop dat dit seizoen een stuk beter gaat zijn.

Terug
Naar boven