Beoordeling:
10/10 ++ Aanrader
Mijn review:
Zelf heb ik vaak genoeg eigen eiwitrepen gemaakt, altijd wel lekker en je weet wat er inzit, maar toch wel altijd veel werk. Plus, het bewaren/verpakken is niet altijd even eenvoudig.
Daarom koop ik graag eens af en toe eiwitrepen. Voor mij is het belangrijk dat het een hoog eiwitgehalte heeft, zo weinig mogelijk koolhydraten bevat en de prijs niet te hoog ligt.
Mijn vorige eiwitrepen waren de Perfection bars van B&F zelf. Deze zijn lekker, mooie voedingswaardes en goedkoop. Maar deze heb ik dan eens vergeleken met de LowCarb Pack van Best Body Nutrition en ik kwam tot de conclusie dat deze meer eiwitten bevatten, minder koolhydraten (suikers), geen aspartaam bevat en enkel 0,10 eurocent duurder zijn per reep. De beste eiwitrepen die ik eigenlijk tot nu toe gehad heb.
Zoals ik al beschreven heb, de smaak is echt super! Het lijkt alsof je een normale snoepreep eet.
Ik heb er 5 per dag gegeten, wat wel wat veel is, maar het 'moest' wel aangezien ik 4 dagen aan het kamperen en feesten was.
Voedingswaarde per reep van 40gram:
Energie 149 kcal
Eiwit 19,0 g
Koolhydraten 10,0 g
-daarvan suiker 0,7 g
Vet 5,0 g
-daarvan verzadigde vetzuren 2,9 g
Dieet vezels 0,2 g
Natrium 0,1 g
Prijs per reep: 1,345 euro
De volgende die ik waarschijnlijk zal proberen zijn de High Protein Flapjacks. Prijs is erg aantrekkelijk (1 euro per reep) en de koolhydraten zijn complexe. Dat mag, nu ik wat aan het bulken ben.
- Soort supplement: Eiwitrepen
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? LowCarb Pack is een heerlijke eiwitreep die je op elk moment kunt nemen. Met 19 gram eiwit en een lager koolhydraatgehalte is de LowCarb Pack zeer geschikt voor zowel bodybuilders als mensen op dieet.
- Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week (elke dag 5)
- Hoe is de smaak van dit supplement? Ik koos voor de 'Chocolade' versie. Heel erg lekker, net een echt stuk chocolade! Een zachte, smeuïge smaak die niet verveeld!
- Welke dosis heb je gebruikt? 5 repen per dag (was aan het kamperen tijdens een festival)
- Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fitshop
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, voor 22:00 besteld morgen in huis, samples/cadeaus, ..
- Wat heb je voor dit supplement betaald? € 26,90 voor 20 repen
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker en vast! Het is een van de weinige repen die een hoog eiwitgehalte bevat en ondertussen lage koolhydraten. PLUS, er wordt geen aspartaam gebruikt! PLUS, de smaak is echt heerlijk!
Mijn review:
Zelf heb ik vaak genoeg eigen eiwitrepen gemaakt, altijd wel lekker en je weet wat er inzit, maar toch wel altijd veel werk. Plus, het bewaren/verpakken is niet altijd even eenvoudig.
Daarom koop ik graag eens af en toe eiwitrepen. Voor mij is het belangrijk dat het een hoog eiwitgehalte heeft, zo weinig mogelijk koolhydraten bevat en de prijs niet te hoog ligt.
Mijn vorige eiwitrepen waren de Perfection bars van B&F zelf. Deze zijn lekker, mooie voedingswaardes en goedkoop. Maar deze heb ik dan eens vergeleken met de LowCarb Pack van Best Body Nutrition en ik kwam tot de conclusie dat deze meer eiwitten bevatten, minder koolhydraten (suikers), geen aspartaam bevat en enkel 0,10 eurocent duurder zijn per reep. De beste eiwitrepen die ik eigenlijk tot nu toe gehad heb.
Zoals ik al beschreven heb, de smaak is echt super! Het lijkt alsof je een normale snoepreep eet.

Ik heb er 5 per dag gegeten, wat wel wat veel is, maar het 'moest' wel aangezien ik 4 dagen aan het kamperen en feesten was.

Voedingswaarde per reep van 40gram:
Energie 149 kcal
Eiwit 19,0 g
Koolhydraten 10,0 g
-daarvan suiker 0,7 g
Vet 5,0 g
-daarvan verzadigde vetzuren 2,9 g
Dieet vezels 0,2 g
Natrium 0,1 g
Prijs per reep: 1,345 euro
De volgende die ik waarschijnlijk zal proberen zijn de High Protein Flapjacks. Prijs is erg aantrekkelijk (1 euro per reep) en de koolhydraten zijn complexe. Dat mag, nu ik wat aan het bulken ben.