- Waardering
- 9
pff, ik ben net terug van lowlands 2006. Het was met afstand de vaagtse Lowlands ooit. ik kan me vaag herrineren dat ik afgelopen zaterdag Dani een smsje (of meerdere, ik weet het niet meer zo goed) heb gestuurd waarin ik haar complimenteer over haar lekkere ass... En ik heb 1 of ander vaag lulverhaal op RobG's voicemail ingesproken.
Ramonoviets en RobG heb ik jammer genoeg helemaal niet gezien. Ik heb een paar pogingen ondernomen hun te bereiken, en hun mij, maar zonder resultaat. Wel jammer maar volgend jaar gaan we gewoon voor de herkansing.
Danko Jones, Iggy and the Stooges en Lost Prophets zijn de beste concerten die ik gezien heb. De sfeer was zoals altijd ape-rielekst. Het weer was vrijdag en zaterdag prima in orde, maar zondagochtend kregen we alsnog de zondvloed over ons heen voor al onze zonden (naar rock muziek luisteren en quantum hoeveelheden drugs naar binnen werken). Als ik me niet al te brak voel dan tiep ik een verhaaltje met alle vage belevenissen van lowlands 2006, als ik me morgenvroeg tenminste nog wat kan herrineren. Van de vrijdag en zaterdag herriner ik me alleen nog flarden (nee, dat is helaas geen grapje
), dus het zou wel eens een heel kort verslag kunnen worden.
Zo, nu ga ik ff de restjes wiet opmaken en daarna onder de douche de korsten modder en opgedroogde ranzigheid van mijn lijf wassen. En daarna lekker pitten. Lowlands 2006 heeft minstens 3 jaar van mijn levensverwachting afgehaald, maar het was het waard.
Ramonoviets en RobG heb ik jammer genoeg helemaal niet gezien. Ik heb een paar pogingen ondernomen hun te bereiken, en hun mij, maar zonder resultaat. Wel jammer maar volgend jaar gaan we gewoon voor de herkansing.
Danko Jones, Iggy and the Stooges en Lost Prophets zijn de beste concerten die ik gezien heb. De sfeer was zoals altijd ape-rielekst. Het weer was vrijdag en zaterdag prima in orde, maar zondagochtend kregen we alsnog de zondvloed over ons heen voor al onze zonden (naar rock muziek luisteren en quantum hoeveelheden drugs naar binnen werken). Als ik me niet al te brak voel dan tiep ik een verhaaltje met alle vage belevenissen van lowlands 2006, als ik me morgenvroeg tenminste nog wat kan herrineren. Van de vrijdag en zaterdag herriner ik me alleen nog flarden (nee, dat is helaas geen grapje
), dus het zou wel eens een heel kort verslag kunnen worden.Zo, nu ga ik ff de restjes wiet opmaken en daarna onder de douche de korsten modder en opgedroogde ranzigheid van mijn lijf wassen. En daarna lekker pitten. Lowlands 2006 heeft minstens 3 jaar van mijn levensverwachting afgehaald, maar het was het waard.

...
...

?