MuscleMeat

Lowlands 2006

Lauw

aka Koen
R.I.P.
Waardering
9
pff, ik ben net terug van lowlands 2006. Het was met afstand de vaagtse Lowlands ooit. ik kan me vaag herrineren dat ik afgelopen zaterdag Dani een smsje (of meerdere, ik weet het niet meer zo goed) heb gestuurd waarin ik haar complimenteer over haar lekkere ass... En ik heb 1 of ander vaag lulverhaal op RobG's voicemail ingesproken.
Ramonoviets en RobG heb ik jammer genoeg helemaal niet gezien. Ik heb een paar pogingen ondernomen hun te bereiken, en hun mij, maar zonder resultaat. Wel jammer maar volgend jaar gaan we gewoon voor de herkansing.
Danko Jones, Iggy and the Stooges en Lost Prophets zijn de beste concerten die ik gezien heb. De sfeer was zoals altijd ape-rielekst. Het weer was vrijdag en zaterdag prima in orde, maar zondagochtend kregen we alsnog de zondvloed over ons heen voor al onze zonden (naar rock muziek luisteren en quantum hoeveelheden drugs naar binnen werken). Als ik me niet al te brak voel dan tiep ik een verhaaltje met alle vage belevenissen van lowlands 2006, als ik me morgenvroeg tenminste nog wat kan herrineren. Van de vrijdag en zaterdag herriner ik me alleen nog flarden (nee, dat is helaas geen grapje :( ), dus het zou wel eens een heel kort verslag kunnen worden.
Zo, nu ga ik ff de restjes wiet opmaken en daarna onder de douche de korsten modder en opgedroogde ranzigheid van mijn lijf wassen. En daarna lekker pitten. Lowlands 2006 heeft minstens 3 jaar van mijn levensverwachting afgehaald, maar het was het waard. :)

• Topic Starter Topic Starter
en dinsdag a.s. was het de bedoeling weer effe lekker te trainen. Het zal mij eens benieuwen of ik kan merken dat ik 3 dagen lang de basisbehoeften Eten, Water en Slaap heb vervangen door Drugs. Ik heb er nu nog het volste vertrouwen in. Dinsdag was ik van plan een prtje neer te zetten op de squat voor 5 reps, en op dit moment kan ik me niet voorstellen dat dat een probleem gaat worden. :)

Lauw is teru-ug:D...
en wanneer houd het hier op met posten, of is iedereen hier altijd wakker:P...

Welkom terug man...:clap::hedbang::bierbang::wazzup::woot::rocknana::banana::tanden::D

haha, bedankt vor de steun.
ik moet nog dozuchen enzo maa r daarvoor ben ik nu echt te lam. em ik moet het beddegoed toch nojh verschoenen dus lkekker boeien.,
pfff, ik denmk dat ik nu de slaap wel kan vatten, tocvh een hele gerudtellinh

waarom ben jiij noig wakker dan????

laaaaaaauw !

Haha ik verwachtte net als vorig jaar een mega lang verslag te gaan lezen toen ik dit topic opende.. Zit er dus niet echt in lol

Nog andere members die elkaar de hand hebben kunnen schudden op lowlands?

Hahahahahaha lekker ding..... Dat smsje was zo vaag, lief maar vaaaaaggg :D Ga maar lekker slapen, je hebt het nodig :)

Haha rust maar even lekker uit!:D
Ik zag trouwens die Iggy op tv, damn net een lijk!:eek:

haha Zie je wel van de Lost Prophets!!! Danko Jones.. ja dat wist ik een jaar terug ook wel :D, Iggy goede verhalen ove gehoord.. heb je de Artic Monkeys gemist dan >Fagin'Wenkur<.. Nu nog even een test of je nog wakker bent geworden na gisteren?

hahaha Lauw :D welkom terug :cool:

Jammer dat je Rob niet hebt gezien. Geen mooie verhalen over jou tijdens het trainen dit keer :(

Ik gok dat anouk nu vies fatsig is, of is ze nu ineens weer aan het lijnen gegaan? Gister ook wat gekeken op televisie, heb Iggy gezien, The Kooks en nog wat andere dingen die ik nu al ben vergeten.. Zag er leuk uit, Lowlands blijft mij trekken al ben ik er nog steeds nooit geweest

en dinsdag a.s. was het de bedoeling weer effe lekker te trainen. Het zal mij eens benieuwen of ik kan merken dat ik 3 dagen lang de basisbehoeften Eten, Water en Slaap heb vervangen door Drugs. Ik heb er nu nog het volste vertrouwen in. Dinsdag was ik van plan een prtje neer te zetten op de squat voor 5 reps, en op dit moment kan ik me niet voorstellen dat dat een probleem gaat worden. :)

Dat gaat zeker lukken, beest!

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven