Fitness Seller

Lowlands 2006

• Topic Starter Topic Starter
zo hee, ik dacht toch echt even dat mijn vriendin me geen moer meer kon schelen. Helaas pindakaas, de stoere praatjes helpen niks tegen het feit dat ik me nu compleet k*t voel. Om een lang verhaal kort te maken, ik weet vrijwel zeker dat ze niet vreemd gaat. Sterker nog, ze houdt nog van me. Ik alleen niet meer van haar. Althans, dat denk ik. Het is wat je noemt een emotionele achtbaan. Het is hier nu ongeveer 2 uur 's nachts en pitten is er niet bij... Gelukkig is er nog genoeg bier in de koelkast, dus ik doe wat de meeste mannen doen in tijden van emotionele crisis: Zuipen.

Besreek die shit gewoon. Je kunt toch zeggen dat je er van baalt en hoe het komt dat je 'em er niet in mag hangen?

zo hee, ik dacht toch echt even dat mijn vriendin me geen moer meer kon schelen. Helaas pindakaas, de stoere praatjes helpen niks tegen het feit dat ik me nu compleet k*t voel. Om een lang verhaal kort te maken, ik weet vrijwel zeker dat ze niet vreemd gaat. Sterker nog, ze houdt nog van me. Ik alleen niet meer van haar. Althans, dat denk ik. Het is wat je noemt een emotionele achtbaan. Het is hier nu ongeveer 2 uur 's nachts en pitten is er niet bij... Gelukkig is er nog genoeg bier in de koelkast, dus ik doe wat de meeste mannen doen in tijden van emotionele crisis: Zuipen.

Ze vraagt je daarheen te komen om vervolgens in een frigide ijsbeer te veranderen...erg vaag.

Sterkte lief, het zal zichzelf wel oplossen, one way or the other. Zal alvast een 6-pack, paar mitsubisis en een family-pack paracetamol voor je klaarleggen.

Dikke zoen, D.

K*t voor je Lauw. Dit zijn echt van die momenten dat je beseft dat de opgelegde regels van monogamie mooi klote zijn.

Had al zo'n vermoeden. Gewoon vragen, gabber. Niks ergers dan je hele vakantie vernken (figuurlijk he) door af te wachten wat zij wil. Misschien zijn jullie elkaar ontgroeid, misschien geilt ze op een Big Mac-boy. Als je niet vraagt, waarom ze zo koel is, weet je het nooit. Nu kun je je vakantie daar nog redden, want je kunt nog steeds nken. Is het niet met haar dan wel met een dikke, vette Amerikaanse zeug. Al is het alleen maar om je frustratie er even af te nken.;)

Hahahaha, mooi verhaal lauw,najah, eigenlijk ook niet.... Beetje wazig lauw dat gedrag van jou vrouwelijke metgezel

Wazig gedrag en vrouwen zijn als sneeuw en koud. :D

Het gaat niet om het nken an sich. Iedereen heeft wel eens geen zin om te nken (in theorie dan). Ik had radicaal andere verwachtingen toen ik het vliegtuig uitstapte in Miami. Ik verwacht namelijk dat als je elkaar bijna een half jaar niet hebt gezien, je nauwelijks kan wachten om je hartstochtelijke gevoelens voor elkaar om te zetten in hete soppende coïtus. Ik verwacht niet dat ik 4 dagen lang genegeerd word.

Uiteraard hebben we er over gepraat. Ze is en blijft een fantastische vrouw en ik laat een relatie van 7 jaar niet zomaar naar de klote gaan, ik wil graag weten wat er aan de hand is.
Om een lang verhaal kort te maken, ik weet ondanks de gesprekken nog steeds niet wat er nou precies aan de hand is. Dat zorgde ervoor dat het vlammetje is uitgedooft bij mij. Gisteren heb ik het uitgemaakt.
Ik had verwacht dat het haar koud zou laten maar dat viel tegen. Ik had gehoopt dat het mij ook koud zou laten, maar dat viel ook flink tegen.
Nou ja, ik kom er wel weer overheen. Hoewel ik er op dit moment van overtuigd ben dat ik de rest van mijn leven huilend op de bank zit met een fles jenever in de hand en mijn knuffelrock ceedee op repeat.

Jammer bro, maar het is wat het is. Nu even rouwen en straks weer nken wat je nken kunt. Als je er weer aan toe bent natuurlijk......
Sterkte.

Hmmz, das wel een flinke beslissing bro, maar als je er achter staat... Suc6!

hmm klote. maar ik snap er niets van; waarom veranderde ze nu in een ijsblok?
dat boeit me mateloos!

klote voor je kerel , 7jaar is niet niks had je niet wat beter nagedacht over je beslissing . alleen is toch maar alleen :sad:

Ff lekker uithuilen nu. Uiteindelijk komt alles altijd weer goed :)

@ Koetje; liever alleen in je eentje dan alleen met zijn twee.

Ff lekker uithuilen nu. Uiteindelijk komt alles altijd weer goed :)

@ Koetje; liever alleen in je eentje dan alleen met zijn twee.

imo heeft lauw een overhaaste beslissing genomen . mede door de uitwerkingen van zijn drugsgebruik in een kunstmatige omgeving . 7 jaar , dan had hij het al eerder moeten zien

Uiteraard hebben we er over gepraat. Ze is en blijft een fantastische vrouw en ik laat een relatie van 7 jaar niet zomaar naar de klote gaan, ik wil graag weten wat er aan de hand is.
Om een lang verhaal kort te maken, ik weet ondanks de gesprekken nog steeds niet wat er nou precies aan de hand is. Dat zorgde ervoor dat het vlammetje is uitgedooft bij mij. Gisteren heb ik het uitgemaakt.
Ik had verwacht dat het haar koud zou laten maar dat viel tegen. Ik had gehoopt dat het mij ook koud zou laten, maar dat viel ook flink tegen.
Nou ja, ik kom er wel weer overheen. Hoewel ik er op dit moment van overtuigd ben dat ik de rest van mijn leven huilend op de bank zit met een fles jenever in de hand en mijn knuffelrock ceedee op repeat.

Lauwelaar, normaal gesproken ken ik jou als een welbespraakt en hoogst intelligent man maar hier heb ik mijn vraagtekens bij.

Wellicht is deze post niet echt uitgebreid genoeg om een conclusie op te maken, maar wat ik hier uit kan halen is dat je er zomaar ineens geen zin meer in had omdat je na een paar gesprekken nog niet wist waarom ze zo afstandelijk tegen je deed? Zo ja... IS DAT ALLES WAT JE DAARVOOR NODIG HEBT?

Ze houd van je en wil kennelijk nog wel met je verder, jij houdt ook van haar, dus kijk het aan als ze weer terug in Nederland is. Misschien is het een vreemde gewaarwording en een gevoel van geen houding kunnen geven na 5 maanden afwezigheid, en idd een verschil in verwachtingen die te hoog gespannen zijn door het romantiserende idee dat er aan zo'n lange afwezigheidsperiode vast zit.

Ze twijfelt niet over haar liefde voor jou? Misschien worstelt ze dan zelf ergens anders mee? Iff not, dan weet je zelf waarschijnlijk ook wel waar de ware oorzaak ligt, en dat zal dan bij jou zijn.

Ben jij er in dat half jaar soms onbewust achter gekomen dat je toch nog wat anders wil in je leven, andere vrouwen palen, feesten, whatever? Want like I said, als die reden met die gesprekjes álles is vind ik het wel erg snel uitgemaakt.

Hoe dan ook, sterkte bro, 7 jaar is niet niks en zo'n langdurig opgebouwde band gooi je niet zonder sterke reden over boord. Hou je taai kerel :)

Lauwelaar, normaal gesproken ken ik jou als een welbespraakt en hoogst intelligent man maar hier heb ik mijn vraagtekens bij.
Ik ook. Dat van die welbespraaktheid klopt, maar dat gebruik ik louter en alleen om het gebrek aan intelligentie te verbergen. :D

Hoe dan ook, sterkte bro, 7 jaar is niet niks en zo'n langdurig opgebouwde band gooi je niet zonder sterke reden over boord. Hou je taai kerel.
Inderdaad. Volgens mij heb je een impulsiviteitsprobleempje als je een relatie van 7 jaar weggooid omdat je vriendin je een paar dagen negeert.

Ik had het hele verhaal eigenlijk opgeschreven om het van me af te schrijven. Ondanks dat dit een internetboard over bodybuilding/krachtsport is en internetcontact een verwaterde vorm van menselijk contact is werkt het wonderbaarlijk goed.

Schijnbaar vinden mensen het interresant (= een hart onder riem, thanx), dus ik zal proberen het zo goed mogelijk uit te leggen.

Al binnen een jaar van onze relatie wist ik dat dit niet voor de rest van onze levens was. Mijn vriendin reageert spanningen en problemen namelijk af op haar vriend, dat was ik dus. Bij tijd en wijle negeerde ze me of bekte ze me af. Soms was dat terecht omdat ik de oorzaak was van die spanningen & problemen. Maar vaak genoeg reageerde ze zich ook op mij af terwijl ik me van geen kwaad bewust was. Dan functioneerde ik min of meer als haar psychiater/therapeut/personal motivator. Omdat ik tot over mijn oren verliefd op haar was koste me dat weinig energie, maar ik wist ook wel dat je zoiets niet eeuwig volhoudt.
Daar komt nog een bij dat ik prima over emotie's kan praten als ik ze heb verwerkt en een plaats hebt gegeven (eugh, libelle woord. beter nog: een plekje hebt gegeven en veilig heb opgeborgen :kots: ), maar als iets me echt raakt dan klap ik dicht.
De laatste tijd was ik vooral druk de problemen uit mn eigen leven op te lossen, en om eerlijk te zijn werd ik daar niet echt zelfverzekerder van. Het raakte me dus heel wat meer als me vriendin me negeerde of me afbekte. En daar werd ik weer niet echt veel communicatiever van. En dan zaten mijn vriendin en ik zwijgend en gefrustreerd naast elkaar op de bank of bij elkaar aan de telefoon. Dat is echt dodelijk voor een relatie kan ik je vertellen (als we zoiets aan de telefoon hadden was het redelijk vreemd om te zien denk ik, dan zat ik aan de ene kant van de lijn zwijgend met de hoorn gefrusteerd vast tegen mijn oor aan geduwd en zij zat gefrusteerd zwijgend aan de andere kant, het enige wat we dan gedurende 10 minuten of langer tegen elkaar zeiden was hmmm, hmmhmm hmpff tsja en jaja, als ik het niet zo k*t had gevonden had ik er vast en zeker flink om moeten lachen).
Maargoed, de afgelopen week was dus de spreekwoordelijke druppel.

Het nare is dat ik nog nooit zo'n leuke vrouw heb ontmoet als haar. Ik heb ook nog geen vrouw ontmoet waar ik zo mee kon lachen als haar. En ik heb naast haar ook nog nooit een vrouw ontmoet waarmee ik een discussie kon aangaan over de dingen die mij interreseren. Om eerlijk te zijn vind ik de meeste vrouwen oppervlakkig en simpel en als ze dat niet zijn dan intereseren ze zich voor hele andere zaken als ik doe. Eigenlijk vind ik de meeste mannen ook simpel en dom of oninterresant, maar tot mannen voel ik me niet aangetrokken dus dan boeit me dat niet zoveel.
k krijg er stiekem een kick van als een vrouw tegen me opgewassen is, of me zelfs klem lult. Dat gebeurd helaas zelden. Ik heb het dus uitgemaakt met een vrouw waar ik mee kan lachen, waar ik mee kan praten en die van me houdt.
Dat samen met een hoop twijfel & angst maken dat ik me redelijk k*t voel.

Het toeval wil dat ik de afgelopen week in 1 of ander amerikaans tijdschrift een artikel las over allerlei methodes die ons onderbewustzijn gebruikt om ons ego te beschermen bij tegenslag, allerlei feedbackmethode's die niet op de realiteit gebasseerd zijn maar die puur dienen om je ego te beschermen tegen allerlei destructief gedrag zoals depressie's en zelfmoordneigingen enzo.
Ik moet zeggen dat mijn onderbewustzijn die methode's redelijk goed gebruikt. Want ik weet dat ik zelf ook debet ben aan het feit dat de relatie na 7 jaar naar de knoppen is (ik had haar bv wel wat eerder mogen vertellen hoe ik erover dacht, daar moet je geen 6,5 jaar mee wachten, en ik heb haar ook een aantal malen flink gekwetst door verwijtbare stommiteiten). Maar ondanks een incidentele huilbui denk ik dat ik er wel weer bovenop kom. Van zelfmoordneigingen zijn geen sprake, ik eindig hooguit als een verbitterde eenzame oude alcoholist. :thumbup:

Sterkte Lauw.. en je komt het meisje nog wel tegen die net zo leuk is of zelfs nog wel leuker, waarmee je kan lachen, eentje die niet simpel is.. ja.. jij komt er wel :)

Dikke kus!

ja ik kom er wel, de vraag is waar ???

waar je uitkomt?

In een mooi en gelukkig leven, vrouwtje, huisje boompje beestje, biertje in de hand en genieten maar :)

waar je uitkomt?

In een mooi en gelukkig leven, vrouwtje, huisje boompje beestje, lul in de hand en genieten maar :)

helaas, die zaken sluiten elkaar uit. in mijn wereld tenminste.

Ik zat meer te denken aan dat ik al mijn bezittingen verkoop, daarvoor een motor en een tent terugkoop en dan de hele wereld rondreis op zoek naar Ware Liefde. Maar die vind ik nooit omdat je niet kan liefhebben als je niet van jezelf houdt. En tijdens een eenzame zonsondergang bij een kampvuur in de Mexicaanse woestijn blaas ik oud en versleten mijn laatste adem uit terwijl ik met weemoed in mijn hart terugdenk aan mijn eerste liefde.
En dat wordt dan verfilmd en uitgezonden op woensdagavond op RTL 4 als alle andere zenders voetbal uitzenden.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven