XXL Nutrition

Lowlands 2006

Hell yeah!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet te zuinig!

Lijkt wel een down-syndroompje.

coole sleeve.

maar deze had ze toch al een tijdje? is is ook een beetje pofferig geworden volgens mij.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ff snelle PAINT-Job gemaakt!

op die 1e foto ziet ze er goed uit

Hahaha, anouk zit nu toch in Amerika met Postman? Ze heeft het gewoon veels te goed, lekker leven en op de kids passen

fack Lauw, zonde man! Het was sowieso k*t met die telefoons laden enzo.

Persoonlijk favoriet waren de crowdsurfs tijdens de 90s NOW set en in de 24uurs tent. Belachelijk veel wodka gedronken, potje Lowlandspoker gewonnen (uiteraard), serieus gesprek met Dr. RobG gehad, stem helemaal naar de t*ring geschreeuwd en zondag tientallen kilo's stront aan mijn broek en schoenen meegesleept....

het was weer mooi!!!

Haha Anouk goes american style!!:D

ze word al lekker McVet:D

Haha,ze heeft zich idd al goed aangepast. Een echte american girl:D

Wat waren het deze keer Lauw, heb je Meth verkozen boven de pillen van vorig jaar, overgegaan op LSD in plaats van Paddo's? En drank verruilt voor wat heroine?

lowlands kan toch niet op tege pukkelpop, rock werchter

Verdikt?? Lijkt wel of ze aan de oxy's zit...

Lauw is nog steeds niet ontwaakt uit zijn coma?

Ja was weer geslaagd weekend. Veel (te) veel drank, lachgas, ghb, xtc, codeïne (mja een of ander morfine achtig spul wat Jonhy zichzelf had voorgeschreven haha) en ephedrine. Maar wel erg leuk.

Jammergenoeg heb ik Lauw niet meer gezien, maar wel veel vage voicemails van hem gekregen :roflol: Wel nog ff met Ramonovietsj zitten babbelen en zondag avond kwam ik nog een hele vage hakkende en herkauwende gozert tegen in de bravo tent, beter bekend als Apenootje :)

Ja het was weer een tof weekendje, ondanks het te suffe programma.

en natuurlijk op het 3de veld geslapen neem ik aan ... dan kreeg je nog iets mee van het Campzone gevoel ??? ;)

anouk is wel lelijk geworden zeg.. maargoed

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven