- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voldoende om de feestganger ofwel 4 dagen in slaap te houden danwel 4 dagen wakker te houden, en daar tussenin zijn veel goede combo's te maken 

- Verder niet heel interessant.Ja man echt super jammer van het geluid. Ik heb dan wel slechte oren dus sta het hele weekend met oordoppen in. Maar als je daar staat wil je die bassen toch wel in je maag voelen trappen. Enige waarbij ik dat had was Groove Armada, wat ook meteen het hoogtepunt van het weekend voor me was. Maar daar stonden we ook wel helemaal vooraan. Heb je niets mee gekregen van de techno in de bravo op zaterdagnacht Tractor? Of Deadmau5 op zondag ofzo? Noisia vond ik trouwens ook wel tof op de vrijdagnacht.
Major Lazer was trouwens behoorlijke tegenvaller op de zondag. Misschien was het mijn brakke stemming, maar ik vond alle electro daar echt bagger. Dr. Lektroluv nog een minuut of 10 gekeken maar ook snel weer vertrokken.
niks voor mij. Dromerige trage elektronische muziek.