MuscleMeat

Lowlands 2010: IS AL UITVERKOCHT!!!

Ja, ik had toch liever naar Pukkelpop gegaan.

[Link niet meer beschikbaar]

Blokkenschema.

Hahaha, zondag ga ik echt he-le-maal los in de Bravo.

• Topic Starter Topic Starter
Wilde hem net gaan posten haha.

Mja wat overlap zaterdag, shameboy tegelijk met miiki snow en weer met plasticman. Dat beetje wat ik dan wil zien staat tegelijkertijd. Naja, wordt een mooi feestje.

****it gewoon doen, kan me niet voorstellen dat het niet tof is

Laatst bewerkt:
Morgen verdomme om 7:30 uur mijn nest uit, wat een hel. Maar het gaat een mooi weekend worden, hell yeah!

hahahahahha ze draaien gewoon Until The Light Takes Us, die Black metal docu. sick. enniwej, nog een uurtje en ik ben ook weg.

Damn, wat een ongelofelijk weekend. Heerlijk genoten, totaal van de wereld, hele weekend was top. Hoogtepunt was toch zeker Groove Armada voor mij, GE-NI-AAL gewoon!

Groove Armada @ Lowlands 2010
[Link niet meer beschikbaar]

Verder was Dave Clarke en Len Faki natuurlijk super vet, zaterdagnacht in de Bravo helemaal los en daarna nog tot rond een uur of 9 in de 24 uurs tent staan spacen, geweldig sfeertje daar. Zondagmiddag knetter stoned over het terrein slenteren, daarna nog ff naar the XX maar daar was ik net wat te ver heen om het nog bewust mee te krijgen haha. Grote tegenvaller was toch wel Broken Bells wat echt lauw op me overkwam en waar ik ook al na 3 nummers weg was. Deadmau5 was tof, vette dubstep op het einde. Chase & Status was tof. Over het algemeen vond ik het geluid wel erg zacht staan overal. Al met al een geweldig weekend. Gisteravond thuis en tot vanmiddag 5 uur liggen slapen. Volgend jaar toch weer terug naar lowlands!

was idd vette shit. heb het niet zo hard gemaakt als jij (no drugs) maar toch flink loos gegaan.

Joker heb ik wel stukje van gezien, wel cool. Die dubstep platen waar deadmau5 mee eindigde waren ook echt bruut.

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

Iemand een track ID van deze?

http://www.youtube.com/watch?v=5izNjFmbmuI

bravo was echt de place to be. zondag avond compleet uit je dak gaan bij major lazer, dr lektroluv en boemklatsch.
magnetic man vond ik ook fkin vet.

waarop liep je hem daar allemaal op te spacen dan rob. ik heb het bij bier gelaten maar met die prijzen daar denk ik dat ik volgend jaar maar wat meer eigen spul meeneem haha.

Nou we hadden een mooi pallet aan uppers en downers bij :) Voldoende om de feestganger ofwel 4 dagen in slaap te houden danwel 4 dagen wakker te houden, en daar tussenin zijn veel goede combo's te maken ;)

De bierprijzen waren idd echt belachelijk. 2,5 euro voor een HALF bekertje festivalbier. Pfff. Gelukkig had ik wat liter gedestilleerd bij, tegen de scherpe randjes ;)

Kan je beter naar Sziget gaan, was ik dit jaar bier=1,75 per halve liter. ;)

Ja daar was ik vorig jaar. Ook zeker een leuk festival maar lowlands vind ik toch beter.

Ben het met Rob eens, dat het geluid overal echt te zacht stond.

Vrijdag

All Time Low
Vet optreden. Energiek en gewoon goed. Publiek was saai.

OK GO (akoestisch)
Dit was een 3FM optreden, in een container, waar ze drie akoestische nummers speelden. Heel chill, al deed de zanger iets van tien minuten over het stemmen van z'n gitaar :roflol: - Verder niet heel interessant.

Ginger Ninja
VET. Leuke muziek en bij hun hit Sunshine stroomde het helemaal vol.

The Kooks
Drama. Zanger knetterstoned, saaie muziek. Niks voor mij.

Blink 182
Leuk. Ik heb Blink altijd al leuk gevonden, en dit zal waarschijnlijk de enige kans zijn om ze ooit live te zien. Ik heb genoten. Hoe slecht of goed het optreden verder was, boeide me niet. Drumsolo van Travis was opperbaas.

schlachthofbronx
Brute bassen in de Bravo. Leuke aparte electro.

Baskerville
Hier heb ik echt intens naar uit gekeken en ze maakten het helemaal waar voor mij. Vette electro, met wat leuke afwisseling in de vorm van live gezongen nummertjes. Echt een brute set en de zaal ging helemaal uit z'n dak. Fantastisch.

Sound of Stereo
Twee pikkies van dertien achter de draaitafel. Speelden weinig met de zaal en de muziek werd eentonig.

Highbloo
Dit was ik redelijk snel zat. Meer van hetzelfde van Sound of Stereo.

Laatst bewerkt:
Ja man echt super jammer van het geluid. Ik heb dan wel slechte oren dus sta het hele weekend met oordoppen in. Maar als je daar staat wil je die bassen toch wel in je maag voelen trappen. Enige waarbij ik dat had was Groove Armada, wat ook meteen het hoogtepunt van het weekend voor me was. Maar daar stonden we ook wel helemaal vooraan. Heb je niets mee gekregen van de techno in de bravo op zaterdagnacht Tractor? Of Deadmau5 op zondag ofzo? Noisia vond ik trouwens ook wel tof op de vrijdagnacht.

Major Lazer was trouwens behoorlijke tegenvaller op de zondag. Misschien was het mijn brakke stemming, maar ik vond alle electro daar echt bagger. Dr. Lektroluv nog een minuut of 10 gekeken maar ook snel weer vertrokken.

Laatst bewerkt:
Ja man echt super jammer van het geluid. Ik heb dan wel slechte oren dus sta het hele weekend met oordoppen in. Maar als je daar staat wil je die bassen toch wel in je maag voelen trappen. Enige waarbij ik dat had was Groove Armada, wat ook meteen het hoogtepunt van het weekend voor me was. Maar daar stonden we ook wel helemaal vooraan. Heb je niets mee gekregen van de techno in de bravo op zaterdagnacht Tractor? Of Deadmau5 op zondag ofzo? Noisia vond ik trouwens ook wel tof op de vrijdagnacht.

Major Lazer was trouwens behoorlijke tegenvaller op de zondag. Misschien was het mijn brakke stemming, maar ik vond alle electro daar echt bagger. Dr. Lektroluv nog een minuut of 10 gekeken maar ook snel weer vertrokken.

Ja, had even geen zin om door te typen, haha.

Zaterdag:
Typhoon & New Cool Collective
Vet. Niet echt Alpha waardig. Ik had dit liever in de India gezien.Maar wel erg leuk. Het opkomen van Rico en Sticks voegde ook zeker wat toe.

Magnetic Man
Doordat de muziek te zacht stond, kwam het niet echt goed over. Publiek was echt mellow, en kwam pas op ongeveer 2/3e van de set echt lekker op gang. Grote cirkelpits en springend publiek zorgden ervoor dat de mannen nog een nummertje doorgingen. Ik had hele hoge verwachtingen, maar werden toch niet helemaal waargemaakt.

Bloody Beetroots (Deathcrew)
Had ik al twee keer live gezien. Iedereen los, maar de pitts waren karig. Het was echt ongekend warm, maar ik heb het wel gezien nu. Voor de nieuwkomer altijd fantastisch.

Shameboy
****ing fantastisch. Ik had hem al eens live gezien. In de kleine X-ray was het in het begin rustig. Later stroomde de zaal toch lekker vol. En niet raar ook. Wat een geniale electro. Hij speelde z'n hits en beukte er lekker op los. Echt compleet mijn muzieksmaak.

Holy ****
:roflol: niks voor mij. Dromerige trage elektronische muziek.

Vervolgens stond heel de Bravo stampesvol, dus ik ben maar naar de India geweest, waar de Rave party was. Lekkere nummertjes, Joost van Bellen was er nog. Maar verder was ik te lam om tot de late uurtjes door te gaan.

Ik was ook bij shameboy, echt bizar hoe weinig mensen daar waren! Het was wel een harde set, maar na een half uurtje ben ik toch naar Miiki Snow gelopen.

Terug
Naar boven