AndroidHealthClinic

Luchtbel

Jwan

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Hey,

ik heb even hulp nodig want ik krijg die laatste luchtbel niet uit mijn spuit.
Wat moet ik doen? Hij blijft aan de bovenkant hangen en wil er niet door heen!!!

Zolang het geen luchtebel van 10 ml is en je niet rechtstreeks in je ader injecteerd zal je het naar alle waarschijnlijkheid wel overleven.

Belletje maakt niet uit als je i.m. injecteerd...

Gewoon ff flink tikken tegen de spuit en dan drukken tot er olie uitkomt heb je gelijk een goed gesmeerde naald.
zoals maus al zei een klein belletje zal geen kwaad kunnen.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks mannen!

Ja, het was echt een flinke bel jongens! Heb opnieuw lucht geïnjecteerd en toen kwam hij wel mee gelukkig. Maar wat een gedoe maat!

Ik dacht dat ik mezelf goed voorbereid had maar het viel echt tegen. Ik dacht: dat doe ik wel even. De 1e shot had ik meteen een straal bloed te pakken, heb ik weer... Eruit gehaald, nieuwe naald erop en nog een keer. Toen ik toen weer trok kwamen er luchtbellen in. Is dat normaal?? Tenminste het leek op luchtbellen want ze kwamen direct naar boven.

Godver, wat scheet ik in m`n broek man! Vind het niet makkelijk bij mezelf. Volgende keer misschien eens in been proberen!

Hebben jullie ook zo zitten kloten de 1e keer??

Maar ach, het zit er weer in hè...:rolleyes:

Haha.
Ontmaagd:D
Als je lucht trekt met aspireren is dat vnl. een vacuum dat je trekt. Die luchtbel verdwijnt gewoon als je weer loslaat. En belletje in je spier is niet zo ernstig.
Succes met de volgende;)

Als je aspireert dan horen er luchtbellen naar boven te komen in je spuit. Dan zit je niet in een bloedvat....

Waar zat ie dan nu?

Yep, de eerste keer is altijd ff schrikken, maar na verloop van tijd gaat het echt wennen hoor. De eerste keer stond ik ook 10 minuten met de spuit in mijn handen terwijl ik peentjes zweette. :D

Haha.... Nou gelukkig ben ik niet de enige! Maar och wat scheet ik in mijn broek! Hoop dat het de moeite allemaal waard is!

Bedankt voor de antwoorden gozers!!

Thanks mannen!

Ja, het was echt een flinke bel jongens! Heb opnieuw lucht geïnjecteerd en toen kwam hij wel mee gelukkig. Maar wat een gedoe maat!

Ik dacht dat ik mezelf goed voorbereid had maar het viel echt tegen. Ik dacht: dat doe ik wel even. De 1e shot had ik meteen een straal bloed te pakken, heb ik weer... Eruit gehaald, nieuwe naald erop en nog een keer. Toen ik toen weer trok kwamen er luchtbellen in. Is dat normaal?? Tenminste het leek op luchtbellen want ze kwamen direct naar boven.

Godver, wat scheet ik in m`n broek man! Vind het niet makkelijk bij mezelf. Volgende keer misschien eens in been proberen!

Hebben jullie ook zo zitten kloten de 1e keer??

Maar ach, het zit er weer in hè...:rolleyes:

Makkelijkste om lucht bellen uit je spuit te krijgen is, de olie dun maken en dat doe je met op warmen van je spuit als vloeistof er in zit.

Als je bloed in je spuit trekt en je haalt het spuit uit je been/bil hoef je geen nieuwe naald op te doen, want het komt toch uit jou lichaam. Als je de spuit met naald niet op de tafel/bed neerlegt natuurlijk.

Zoals boven al gezegt is lucht bellen trekken is normaal...

Juist wel nieuwe naald alleen je hoeft het bloed er niet uit te spuiten.
Naald kan stomp zijn en het is altijd beter een nieuwe te plaatsen, dat vind ik dan hè...

En de olie was goed warm en had een lage viscositeit.

kun je makkelijk een tweede keer gebruiken dus die nieuwe naald is niet direct nodig en dat er wat lucht in je naald komt bij het aspireren is goed dat moet dus

De lucht die ontstaat is denk ik een vergroting van enorm kleine(onschadelijke) hoeveelheden gas(lucht) die in je spuit in je vloeistof zitten. Is natuurlijk geheel onschadelijk en een goed teken. Ik heb ook al een maal bloed getrokken en heb toe het bloed er terug uit gespoten en een nieuwe naald gebruikt om stompheid te voorkomen, kost toch niet veel dusja vond het wel de moeite waard.

Asclepios.

Aspireren is ook niet echt noodzakelijk.
Veel huisartsen plaatsen gewoon de injectie IM en injecteren.
Als je moet beginnen darten om een goede injectiespot te vinden richt je binnenin meer schade aan dan wanneer je efkes toevallig een bloedvat meehebt...
Het enige onaangename effect dat ik daardoor reeds meemaakte was toen ik trenbolone te snel in mijn bloedbaan kreeg,leek op een allergische reactie met hevig hoesten...enkel bij trenbolone aspireer ik eventueel.
Er zijn er legio op dit board die dezelfde trenervaring hebben.

Als je moet beginnen darten om een goede injectiespot te vinden richt je binnenin meer schade aan dan wanneer je efkes toevallig een bloedvat meehebt...
Het enige onaangename effect dat ik daardoor reeds meemaakte was toen ik trenbolone te snel in mijn bloedbaan kreeg,leek op een allergische reactie met hevig hoesten...enkel bij trenbolone aspireer ik eventueel.

Dus als je 500mg Test E in je ader spuit maakt niets uit voor je gezondheid volgens jou?

Ik herinner mij nog een topic of msn gesprek waarin die kerel z'n eerste injectie meer dan 20x overnieuw had gedaan omdat er steeds wat luchtbelletjes meekwamen. :D

:eek:

Aspireren in de bilspier is idd niet echt nodig,
maar in spieren zoals schouders, benen is het zeker noodzakelijk.
Toen ik een keer aspireerde tijdens een schouderinjectie zat mijn spuit
vol bloed... :eek:

:eek:

Aspireren in de bilspier is idd niet echt nodig,
maar in spieren zoals schouders, benen is het zeker noodzakelijk.
Toen ik een keer aspireerde tijdens een schouderinjectie zat mijn spuit
vol bloed... :eek:

Niet nodig om in je bilspier te aspireren? Wat een bullshit heb al zeker 3x gehad dat ik bloed mee kreeg omdat ik niet genoeg in de linker/rechterhoek zat. Met borst heb ik nog nooit een ader geraakt als je het een cm boven je tepel zet niks aan de hand, meeste mensen vinden dat eng maar ok ik niet.

@borninawonder, dat is idd dat het te snel in je bloedbaan te maken, dat je vlak langs een ader zit. Dan heeft aspireren geen zin want dan kan het alsnog gebeuren.

Terug
Naar boven