Fitness Seller

Luchtbel

Is trouwens gemakkelijker IN de biefstuk te injecteren dan in de aders die erdoor lopen.
Begin maar eens te darten op goed geluk en te scoren door het uiteinde van de naald in een ader te doen eindigen...
Meer kans op winnen met de lotto .

• Topic Starter Topic Starter
Weet iemand wat er gebeurd als je bijvoorbeeld 500mg Test in je ader injecteerd? Doet het dan zijn werking ook nog wel?

Weet iemand wat er gebeurd als je bijvoorbeeld 500mg Test in je ader injecteerd? Doet het dan zijn werking ook nog wel?

Door de esther eromheen is er sprake van een opnamesnelheid, als je het in je bloedbaan spuit betekent dat het esther verloren gaat en in je ineens 500mg testoteron in je klote heb, maar heb het zelf nog nooit ondervonden denk dat het even heel heftig is.

Niet nodig om in je bilspier te aspireren? Wat een bullshit heb al zeker 3x gehad dat ik bloed mee kreeg omdat ik niet genoeg in de linker/rechterhoek zat. Met borst heb ik nog nooit een ader geraakt als je het een cm boven je tepel zet niks aan de hand, meeste mensen vinden dat eng maar ok ik niet.

Ik heb een medische opleiding achter de rug en de kans dat je aders
raakt in de bilspier is vrijwel onbestaande.
Op voorwaarde dat je op de juiste plaats injecteert, wat jij dus niet deed.

Ontsmetten doe ik ook niet, het is bewezen dat ontsmetten de kiemen niet dood en dus ook niet betrouwbaar is.
Het is van belang om steriel te werken, als je injecteert in de buurt van
wonden of in een risicovolle omgeving zit (ziekenhuis) dan moet je wel ontsmetten.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Door de esther eromheen is er sprake van een opnamesnelheid, als je het in je bloedbaan spuit betekent dat het esther verloren gaat en in je ineens 500mg testosteron in je klote heb, maar heb het zelf nog nooit ondervonden denk dat het even heel heftig is.

Dus de werking blijft, alleen de ester doet zijn werk niet meer? Is dat wat je suggereerd?

Ja, maar had toen echt geen tijd om te gaan zoeken. Heb je de link?

Luchtbel in spuit geloof ik.Ik had hetzelfde probleem als jou met die luchtbel.Kan niet zoveel kwaad zolang het een klein belletje is.En als je de spuit na het injecteren iets terug trekt en lucht in de spuit trekt kan het niet fout gaan.500 mg in je ader,lijkt me niet gezond.Ik weet niet wat het met je zou doen als je het gelijk in je ader spuit

Terug
Naar boven