AndroidHealthClinic

Luchtbelle uit de spuit krijgen

Nooir geweten dat je zo krampachtig met die belletjes bezig moest zijn. Heb er regelmatig nog een belletje in als ik het erin druk.

zelfde als je vraag
je geeft wel hier en daar advies,zelfs een g2g in de echt/nep sectie
maar een probleem met een luchtbel kan je zelf niet oplossen
sorry maar ik neem je bij deze niet serieus

Kijk eens in zijn kuurlog :roflol: in die van mij is die ook al bezig en een stuk of 5 onnozele topics en wat privé berichten haha kansloos die gozer! Heb de mods gevraagd of ze hem willen bannen

Ik niet ..erger me kapot aan die kutgastjes
Als je de ene banned staat de ander alweer op

Ik vind het wel grappig hoe hij steeds weer serieus reageert en niet door heeft dat hij het bloed onder de nagels vandaan haalt bij sommige mensen.

Maar als je er echt van baalt lees je toch gewoon het topic niet, want hij krijgt iig aandacht van jullie op deze manier.

Ik vind het wel grappig hoe hij steeds weer serieus reageert en niet door heeft dat hij het bloed onder de nagels vandaan haalt bij sommige mensen.

Maar als je er echt van baalt lees je toch gewoon het topic niet, want hij krijgt iig aandacht van jullie op deze manier.

Om het hier een beetje overzichtelijk te houden moet zo'n gast gebanned worden. Hij geeft advies over zaken waar hij geen verstand van heeft. Dit blijkt uit zijn vragen en reacties.
Buiten het feit dat het irritant is kan het ook gevaarlijk zijn en voegt het niks toe. Mensen die serieus informatie willen weten niet wat ze moeten geloven

Maar ben het er wel mee eens dat deze gastjes teveel aandacht krijgen

Om het hier een beetje overzichtelijk te houden moet zo'n gast gebanned worden. Hij geeft advies over zaken waar hij geen verstand van heeft. Dit blijkt uit zijn vragen en reacties. Buiten het feit dat het irritant is kan het ook gevaarlijk zijn en voegt het niks toe. Mensen die serieus informatie willen weten niet wat ze moeten geloven Maar ben het er wel mee eens dat deze gastjes teveel aandacht krijgen
Gewoon ban van forumdeel, zo blijft de sectie meer serieus maar kan de persoon in kwestie nog wel buiten spelen op andere forum delen. Is wat vriendelijker.

Om het hier een beetje overzichtelijk te houden moet zo'n gast gebanned worden. Hij geeft advies over zaken waar hij geen verstand van heeft. Dit blijkt uit zijn vragen en reacties.
Buiten het feit dat het irritant is kan het ook gevaarlijk zijn en voegt het niks toe. Mensen die serieus informatie willen weten niet wat ze moeten geloven

Maar ben het er wel mee eens dat deze gastjes teveel aandacht krijgen

Maar als iemand googled op "Luchtebelle uit spuit" dan krijgt hij wel dit topic.. wel makkelijk dat er dan wel duidelijk in staat wat die gene moet doen denk je niet? Dus beter geef je een serieus antwoord, al is het een troller of wat dan ook. Is dat ook opgelost en zijn andere er ook mee geholpen lijkt mij zo.

OT Luchtbelletje in je spier spuiten kan helemaal geen kwaad

OT Luchtbelletje in je spier spuiten kan helemaal geen kwaad

Precies. Hoeveelheden lucht van 10ml of meer intraveneus (in ader) zijn dodelijk ivm kans op lucht embolieen. Een paar belletjes of zelfs een paar ml lucht intra musculair (in spier) kan geen kwaad

Terug
Naar boven