Fitness Seller

luchtweginfectie

WOUTERWEST

Novice
Waardering
0
Goedenmiddag,

Ik kom net bij de dokter vandaan, en wat blijkt nou dat ik een luchtweginfectie heb.

Ik heb hiervoor de volgende medicijnen gekregen: amoxcilline en prednison.

Ik zit momenteel in mijn 4e week kuur met primo, trenbolone en deca.

Nu is mijn vraag.. kan ik gewoon doorgaan met kuren en tegelijkertijd mijn medicijnen slikken? of gaat dat niet samen ?

Mvg,

Wouter

Goedenmiddag,

Ik kom net bij de dokter vandaan, en wat blijkt nou dat ik een luchtweginfectie heb.

Nu is mijn vraag.. kan ik gewoon doorgaan met kuren en tegelijkertijd mijn medicijnen slikken? of gaat dat niet samen ?

Mvg,

Wouter

ik kan je geen antwoord geven op je vraag,maar hoe the **** kom je erop om primo/tren en deca in 1 kuur te nemen?
van de primo zal je niets merken in een stack met tren of deca,laat staan met beide,dat is 2x 19norr,succes met je herstel straks.

Goedenmiddag,

Mvg,

Wouter

kan gewoon samen

• Topic Starter Topic Starter
ik kan je geen antwoord geven op je vraag,maar hoe the **** kom je erop om primo/tren en deca in 1 kuur te nemen?
van de primo zal je niets merken in een stack met tren of deca,laat staan met beide,dat is 2x 19norr,succes met je herstel straks.

sorry, ik heb het te snel genoteerd.

de eerste 3 weken had ik primo/tren

deze week ben ik begonnen met primo/boldenone/deca..

is het niet een trenhoest?
Deze kun je zomaar oplopen als je hier gevoelig voor schijnt te zijn!
En toch zeker als ik m pak zonder test erbij

Ik herinner me prednison als nogal een paardemiddel ( een glucocorticosteroide ), maar als je het niet langdurig hoeft te gebruiken is het volgens mij geen probleem.

Terug
Naar boven