XXL Nutrition

Lyy ' welke is echt

TheKingx

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Het was een vraag in verband met LYY,
ik heb mijn vials nu, maar er zitten verschillen op.

ik heb 3 vials zo als op de eerste foto links en 1 vial zo als op de 1 ste foto rechts.

maar verschil is dat in de rechtse 1ml meer zit dan bij de rest en dat het flesje een lichtere kleur heeft dan de rest.

ook is de onderkant van dit rechtse vial anders dan de 3 andere zoals de linkse vial op de foto.

graag hulp aub.

17062011579.jpg

17062011581.jpg

17062011584.jpg

17062011586.jpg

Duidelijkere foto"s maken , batchnummer ? expiring date ?

• Topic Starter Topic Starter
Duidelijkere foto"s maken , batchnummer ? expiring date ?

Alles is het zelfde, enkel dat flesje anders zijn van uiterlijk en in de 1ne meer zit dan de andere. En vraag is of er nu valse bij zitten of niet?

thanks , en zal foto's makn voor jou van exp.date's., batchnr....

Dat in een vial meer zit dan in de andere heb ik met meerdere UG labs al zo vaak gezien. Ik vind het altijd slordig, op 10ml is 1ml meer of minder teveel. Maar dit zegt niks of het fake is of niet. Welk product is het trouwens, vooral bij tren zie je veel kleurverschil.

Zien er gewoon goed uit hoor

Dat in een vial meer zit dan in de andere heb ik met meerdere UG labs al zo vaak gezien. Ik vind het altijd slordig, op 10ml is 1ml meer of minder teveel. Maar dit zegt niks of het fake is of niet. Welk product is het trouwens, vooral bij tren zie je veel kleurverschil.

Nandrolone aldus de vial.

• Topic Starter Topic Starter

het is deca.
maar gewoon heb 3vials die zelfde zijn en 1 andere daarom deze vraag uit voorzorg.
Maar het is niet erg dat de buitenkant van dit vial waar iets meer in zit anders is dan de andere, het is namelijk lichter van kleur en anders soort nummer vermelding op de onderkant. zie foto's, 1ste foto van onderkant is van linkse vial 2de foto van onderkant van het rechtse vial waar meer in zit.

Nee dat gebeurt weleens en er zijn (volgens mij) tot op heden nog geen fakes van LYY bekend.

heb het al vaker gehad dat lyy maar 9ml bevat

Mijn test vails hebben dezelfde verschillen, zijn imo gewoon ok.
Heb hier ook 2 soorten zakjes nolva, ene is irts groter gesneden dan de ander. Tabs zijn identiek, nix aan de hand.

Inhoud wil wel heel vaak varieren per vial. No stess.
Kleur van de gear ook.

Terug
Naar boven