- Waardering
- 2
Leuk filmpje, maar die tekst gaat veels te snel. Kan je nooit lezen zonder de film stop te zetten.
Dan moet je de film ff stop zetten
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk filmpje, maar die tekst gaat veels te snel. Kan je nooit lezen zonder de film stop te zetten.
.Leuk filmpje, maar die tekst gaat veels te snel. Kan je nooit lezen zonder de film stop te zetten.
er staat ook in het begin van de film dat je de film even moet stopzetten als je de tekst wil lezen.
Het was een grapjedat geloof ik niet en als dat ook echt te snel ging zet je dat ook op pauze, niet zo moeilijk toch? als ik alle uitleg zo lang liet duren als de tijd die je ervoor nodig had om het te lezen, dan duurde het filmpje 15 minuten. dit leek mij een goede oplossing zodat je het rustig op je gemakje kan lezen.

Totdat de er 3-5 mensen die zijn die een goede film hebben gemaakt. Robberts tripple zie ik niet als instructie film voor beginners. Het moet een complete film zijn die alle basisoefeningen laat zien.
.
.
. We hebben zo links en recht leuke ideeen en gaan ermee aan het werk. Meer info komt kommende tijd hier wel ergens in een van de topics.Nee, maar er stond wel duidelijk in de openingspost dat alle belangrijke basisoefeningen er in moesten zitten.Da's jammer want het systeem is zeker ook voor beginners hanteerbaar.
Was er ook niet van te voren bij gezegd dat er 30 oefeningen in moesten zitten en scheelt me zekers 1000 karmapunten.
Dave Hawk lijkt me duidelijk de winnaar
een beetje knippen en plakken kan iedereen.
Da's jammer want het systeem is zeker ook voor beginners hanteerbaar.
Was er ook niet van te voren bij gezegd dat er 30 oefeningen in moesten zitten en scheelt me zekers 1000 karmapunten.
Kan wel melden dat het zeker is dat de komende maanden een vervolg filmpje op Robbert's Tripple gaat komen, waarin vragen rond de Robbert's Tripple worden beantwoord, stukje naterel bb, life style etc....andere raak vlakken. We hebben zo links en recht leuke ideeen en gaan ermee aan het werk. Meer info komt kommende tijd hier wel ergens in een van de topics.
Wat moet er in de film voorkomen?
Duidelijk alle basis oefeningen uitgelegd worden.
Duidelijk alle basis oefeningen gedemonstreerd worden.
Waar je echt duidelijk op moet letten.
Eventuele varianten van de oefeningen.
Je eigen naam in het filmpje samen met eventueel het logo van DBB!
Het is een leuk filmpje die je gemaakt het, en voor velen wel leuk op te zien en om te proberen. Ik heb hem zelf ook al 2 keer gezien. Alleen kijk naar de regels en naar het filmpje die je gemaakt hebt. Het is geen filmpje waarbij je de beginners een goed uitgevoerde sqaut, deadlift, bench etc. kunt laten zien en daar draaide het allemaal om. Omdat er maar 1 persoon zich heeft ingezet is hij ook de terrechte winnaar.
..altijd leuk om te horen
.
.
.Tof dat je het filmpje kon waarderen..altijd leuk om te horen
.
Misschien dat er in de toekomst nog weleens wat komt met alle basisoefeningen.
In iedergeval loopt alles rond het nieuwe filmpje op rolletjes en als het op prijs wordt gesteld knallen we daar natuurlijk ook het e.a. van DBB in, moet mogelijk zijn.

YouTube - Bench Pressing Hurts
Hier is een learning filmpje voor beginners
WAT ZE NIET MOETEN DOEN MAAR TOCH DOEN !!!
Dom veel gewicht pakken !