marijnmarkusse
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 8%
Serieus advies, eten omhoog, schoon eten, hard trainen en dan kom je over een jaar terug in de conditionering waar je nu in staat met betere massa, wat meer kwaliteit, en hopelijk heb je ook een goed stel benen er onder en dan ga je scoren.
hartelijk dank voor de tip. dat is ook een puntje voor mij massa winnen alleen gaat erg lastig als ecto.. in het begin at ik een heel bruin brood om aan te komen met van alles en nog wat, en kom ik nog niet boven de 90 kilo uit.
maar ik ga me best doen. ik weeg nu rond de 81 83 kilo en eet als onderhoud al tussen de 2900 en 3400 calorieen. benen heb ik eerste jaar niet getraind nu denk ik waarom heb ik dat niet gedaan. maar heb als aanleg een flink stel benen. train nu een half jaar serieus benen en squat setjes met 100 120 kilo. komt ook door het voetbal dat ik nog wel steveige benen heb denk ik.
verder advies om aan te komen ook al zijn er 1000 topics van. ik schiet dan altijd gelijk hoog in me vetpercentage gelijk naar 14 15% minder mooi maarja als het mij helpt om massa te winnen.