Fitness Seller

Maakt Barack Obama kans?

Peiling Peiling Maakt hij kans

• Ja, zeker weten!

Stemmen: 5 26,3%
  • Ja, maar het zal wel gefraudeert worden.

Stemmen: 3 15,8%
  • Nee, zijn tegenstanders zijn beter.

Stemmen: 7 36,8%
  • Nee, en anders wordt het toch gefraudeert.

Stemmen: 4 21,1%

• Totaal stemmers
    19

Marijn

Ripped Bodybuilder
Waardering
13
Lengte
1m76
Massa
82kg
Ik denk het niet. Als hij meer stemmen krijgt dan wordt het toch wel zo gefraudeerd dat hij niet president word.

Ik denk al jaren dat Amerika een land is van fraude en corruptie. Alles kunnen ze oplossen, behalve als het om vermoorde bekende en belangrijke personen gaat.

Laatst bewerkt:
Pas miss ff je titel aan :D

• Topic Starter Topic Starter
goddamnit, als een mod zo vriendelijk zou willen zijn. :D

Who the **** is Barack Obama???

Of ben ik nu zo dom......

:dunno: ik heb er ook nooit van gehoord

Zou mij persoonlijk een zeer goede zet zijn voor de VS als Barack president wordt.

Zou wat zijn als die ook word omgelegt.

OT : Denk niet dat hij President word.

Ik denk al jaren dat Amerika een land is van fraude en corruptie. Alles kunnen ze oplossen, behalve als het om vermoorde bekende en belangrijke personen gaat.

Robert :(

Durf ik grof geld op in te zetten dat het obama niet word. Die hebbe me wel ff kandidaten die democraten: een n*ger en een vrouw, zou dus beide een unicum worden mocht 1 van de 2 in the white house belanden.

had eigenlijk liever gehad dat condoleeza rice voor presidentschap ging

schaakmat :p

Denk niet , te jong/onervaren. Ik hoop toch op Hillary hoor, zal echter even moeilijk worden een zwarte of een vrouw. Volgens mij heeft Hillary wel meer geld, terwijl dacht ik deze Barack dat minder heeft en dat speelt nogal een rol in de VS.

Hillary heeft idd meer geld en dus een grotere lobby.

Maar goed, Barack of Hillary boeit niet, als de demoncrates maar weer eens winnen. :)

Terug
Naar boven