MuscleMeat

Maar weer eens een kuur

Rock

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
130kg
Vetpercentage
12%
Hoi,

Binnekort wil ik weer eens een kuur gaan nemen,ik had in gedachte:

Week 1 t/m 10 - 500 mg sustanon in de week (2 maal 250mg)
Week 1 t/m 10 - 400 mg deca in de week (2 maal 200mg)

Dan de nakuur met clomid 3 wkn 50 mg.

Nu loop ik alleen nog te twijfelen of ik ipv Deca,Boldone wil nemen (of eraan toe voegen).
Omdat naar mijn weten je met Boldone minder vocht vast houd en juist wat harder word.
Of gaat het allemaal wel meevallen met dat vocht vasthouden?

Ik weeg nu 120kg en ik wil richting de 130kg gaan, maaaaaar wel met zoveel mogelijk kwaliteit dus zo min mogelijk vet en vooral ook vocht (bekende plofkop).

Als er nog mensen zijn met andere suggesties dan hoor ik t graag.

Greetz Ro

• Topic Starter Topic Starter
Dit is hoe mn voedingsschema eruit ziet op t moment:

100 gr weightgainer met 50 gram brinta op water
1 banaan

1 pot magere kwark 500 gr
2 krentebollen

6 volkoren bh met 6 eieren (2 eigeel, de rest eiwit only)
1 appel

60 gr wheyeiwit met 100 gr brinta op water
4 volkoren bh

aardappels of rijst
groente
kip,vis

125 gr rijst
200 gr koolvis

125 gr rijst
200 gr koolvis

De hoeveelheden zijn iedere dag wel t zelfde ,alleen de volgorde verschilt nog wel eens een paar keer per week ivm met wisselende diensten op t werk (dag,middag,nacht).

ik heb er dus nul verstand van he, maar goed ik lees hier wel eens mee voor de gein. Volgens mij moet je je test twee weken door laten lopen op de deca.

denk niet dat je op 120 kg nog 10 kg zal winnen met dit kuurtje,je hoeveelste kuur is dit inmiddels? en wat zijn je stats?

Ik wil wel naar 130 kg maar dat hoeft niet speciaal in 1 keer met deze kuur wellicht doe ik later dt jaar nog een kuur mocht t nodig zijn.
Ik train al zon 15 jaar en heb bij elkaar zon 8 kuurtjes gedaan,ik ben 1.96 lang en weeg op t moment dus 120kg.
Wat mn doel is,is sowieso aan t eind van t jaar 130kg wegen met een vetpercentage van 10 of iets lager.
Mn laatste vetmeting gaf aan dat ik 8% vet had maar dat was in okt 2005,hoeveel het nu is weet ik niet precies ik schat zon 10 a 12%.
Mn vraag is nu gewoon wat de beste combi zou zijn om netjes naar de 130kg te gaan.

Rock zei:
Dit is hoe mn voedingsschema eruit ziet op t moment:

100 gr weightgainer met 50 gram brinta op water
1 banaan

2 krentebollen

6 volkoren bh met 6 eieren (2 eigeel, de rest eiwit only)
1 appel

60 gr wheyeiwit met 100 gr brinta op water
4 volkoren bh

aardappels of rijst
groente
kip,vis

125 gr rijst
200 gr koolvis

125 gr rijst
200 gr koolvis

De hoeveelheden zijn iedere dag wel t zelfde ,alleen de volgorde verschilt nog wel eens een paar keer per week ivm met wisselende diensten op t werk (dag,middag,nacht).

Knap hoor
Als ik het ff zo uit m;n hoofd uitreken haal je de 230 gram eiwitten per dag niet, eet je wel nog geen 550 gram koolhydraten per dag netto , en vetten vind ik ook maar weinig terug. Ik bedoel dit positief, dat je dan zo weinig hoeft te eten voor een lichaamgewicht van 120 Kg!! je bent wel ff een heel stuk groter dan mij maar ik zou de eiwtten wel omhoogschroeven in je kuur, en absoluut hoger in Kcal gaan zitten naarmate je groter en zwaarder wordt! Weet niet wat je aan kuren allemaal gehad hebt, maar denk dat als je nog meer gaat eten dat het best kan met deze doseringen naar 130 Kg!

Ja dit is echt wat ik constant eet,ik heb het zelf nog even nagekeken maar de voedingswaardes liggen wel wat hoger als jij denkt.
Ik kom sowieso al aan +/- 360 gr eiwitten met dit schema,en de rest ligt ook hoger.
En het eten gooi ik sowieso altijd wel omhoog als ik kuur.
Dus dan moet het wel te doen zijn denk je?
Het gaat mij er vooral om dat ik niet teveel vocht en vet in de kuur pak,zodat ik zoveel mogelijk over hou.
Dus kan ik dan sus misschien beter met primo pakken of gewoon voor deca gaan?

Kerel jij bent awesome als ik die galerij zo van je bekijk :eek:

Kun JIJ anderen niet vertellen hoe ze groot kunnen worden?

:bow:

Die Lange zei:
Kerel jij bent awesome als ik die galerij zo van je bekijk :eek:

Kun JIJ anderen niet vertellen hoe ze groot kunnen worden?

:bow:
Bedankt Lange voor t compliment,dat waardeer ik zeer.
Ik doe gewoon keihard mn best 4 dagen in de week, t begint al bij het uit bed komen.
Ik kan best wel t een en ander over training vertellen hoor geen probleem.
Alleen mijn kennis van AAS is niet optimaal,ik heb wel veel boeken ed maar t blijft nooit echt goed hangen bij me,ik vind t eerder allemaal verwarrend.
De kuurtjes die ik dan heb gehad waren wel ok maar die liet ik altijd door anderen samenstellen,wat misschien niet zo bijdehand is.
Dit is zeg maar voor t eerst dat ik t in mn uppie doe en daarbij ken Ik dan wel weer een beetje hulp gebruiken.
Ik volg t forum nu al een tijdje,en t is zeker leerzaam.
Maar t is soms zoveel info over de werking,gebruik,nakuren enz enz en iedereen zegt ook vaak verschillende dingen.
Er zijn op t forum wel een flink aantal lui die er echt veel verstand van lijken te hebben,en daar zou ik nu graag weer van willen leren.
Vandaar een beetje hulp gevraagd met deze topic.

Ik ben zelf net zo'n lang end als jouw, maar ecto in hart en nieren, ik moet mezelf helemaal van de planeten vreten om aan te komen, en als ik even wat steekjes laat vallen ist direct afgelopen en donder ik weer in gewicht naar beneden. Vertel eens wat over je training !?Ben wel benieuwd :D

PS: Denk dat we allemaal jouw intro nog wel kennen hier op DBB waarin we niet geloofden dat jij de Hulk zou zijn omdat je ooit 6 x 245 kilo bankte en gecut hebt naar 2.6% bij 117 kilo ofzo? ;)

Klopt Lange over die intro,ik kom er mrgn weer op terug ik ga nu maffen want de wekker gaat weer om 0530 af mrgn...........en mn vriendin ligt te wachten.;)

Terug
Naar boven