MuscleMeat

Maarten van Rossem over angst en veiligheid in Nederland

Bezoekers in dit topic

Hahaha troll beginnerbb is erook weer :D

EricvanR, is niet zomaar dat de bijlmer zwart ziet.
Vriend van me is er binnen 1 week 2 x overvallen, maar jij zal vast wel weer een cijfertje hebben dat aantoont dat het allemaal wel meevalt.

Geloof wat je wilt.

Mijn oma rookt als een ketter, is 92 en kerngezond.
Geloof wat je wilt.
 
ja en heel k*t van je vriend.

Ja kerel, puur toeval. Ga eens lekker naar een bepaalde juwelier in Amsterdam ofzo, of ga als homostel in utrecht wonen.
 
Heb niks over toeval gezegd. Ik geloof best dat in bepaalde wijken in NL de kans dat je beroofd wordt groter is.

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 18:44 ----------

Ken trouwens genoeg homostellen in Utrecht.
 
Percentage ligt op 15%, in combo dat de meeste pauper allochtonen in grote steden wonen, dus het resultaat is dat de allochtonen in de steden voor een groot deel werkeloos zijn. Lekker in sociale huur woningen zitten, in zelfde woningen waar andere mensen 3x zo veel voor betalen.

KomopEric, kom jij wel eens in utrecht kanaleneiland, amsterdam osdorp, Adam slotervaart? Wil je nou echt gaan beweren dat het daar allemaal wel mee valt met de problemen?

Ik ben echt niet bang dat de shaira hier wordt ingevoerd, maar het feit is dat het knuffelbeleid, het subsidieren van alles wat je kan verzinnen (cursus hoofdoek vouwen en meer van dat soort bs) en het decenia lang ontkennen van de problemen dit resultaat heeft gegeven. En van Rossum is daar het tyoische voorbeeld van. Eerst jarenlang een bepaald beleid promoten waarvan ieder weldenkend mens inziet dat het niet gaat werken, en zodra het overduidelijk faalt gaan lullen dat het nu te laat is en er toch niets meer aan te veranderen valt.

Wat is dit voor rekenmethode? 15% is werkloos maar omdat de meeste allochtonen in grote steden wonen is de meerderheid ook maar werkloos? Van 15% naar 51% of meer is nogal een grote stap. Verder heb je geloof ik weinig benul van het verschil tussen sociale huurwoningen vrije sectorwoningen. Ken geen woningen in de vrije sector voor 1500 euro die gelijkwaardig zijn aan een sociale huurwoning van 500 euro, dus waar komt die wederom belachelijke 3x vandaan?

Kan je daarna wel een stropop opvoeren dat ik wil beweren dat er geen problemen spelen maar daar hadden we het niet over. Ik heb nooit ontkend dat er problemen spelen, alleen ben ik wars van het verdraaien van feiten.

Verder vind ik van Rossem een cynische lul, hij spreekt in ieder geval niet voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Veel gelul en weinig inhoud met zijn zogenaamde grappigheid. Smeerlap douched eens in de 8 dagen. Wat een padjakker.

Dit wordt dan ook nog gegeven op een 'universiteit', whaha, misschien leuk op een mbo ofzo, of waarschijnlijk op het linkse bolwerk van de UvA.

Weinig inhoud? Ik ben blij dat er eindelijk eens iemand is die met daadwerkelijke cijfers komt. De media en politici doen dit niet.
 
Wat is dit voor rekenmethode? 15% is werkloos maar omdat de meeste allochtonen in grote steden wonen is de meerderheid ook maar werkloos? Van 15% naar 51% of meer is nogal een grote stap. Verder heb je geloof ik weinig benul van het verschil tussen sociale huurwoningen vrije sectorwoningen. Ken geen woningen in de vrije sector voor 1500 euro die gelijkwaardig zijn aan een sociale huurwoning van 500 euro, dus waar komt die wederom belachelijke 3x vandaan?

Kan je daarna wel een stropop opvoeren dat ik wil beweren dat er geen problemen spelen maar daar hadden we het niet over. Ik heb nooit ontkend dat er problemen spelen, alleen ben ik wars van het verdraaien van feiten.

Verder vind ik van Rossem een cynische lul, hij spreekt in ieder geval niet voor mij.

Dit had anders de "humor" van van Rossem kunnen zijn :D

Ik kijk nooit naar filmpjes met van Rossem. Maar toch, we worden overgenomen. Laten we de straten terug veroveren!!! Nederland ontwaak!!
 
Ah nee, niet die klootviool van een Maarten van Rossem. Alles wat ik tot nu toe nog van die kerel heb gezien is àltijd negatieve praat met ergens (of soms vaak) een sneer naar rechts. Zodra ook maar ìets toonbeeld is van een rechtse mentaliteit zal hij het belachelijk maken.

Ik kon het ook niet meer volhouden na 5 min naar zijn zeurende depressieve stemmetje te hebben geluisterd. Het ergste is dat hij in die 5 min ook nog steeds niks zinvols heeft verteld, maar al meteen weer al zijn pijlen op rechts richt.

Een treurig mannetje is het.
 
Wat is dit voor rekenmethode? 15% is werkloos maar omdat de meeste allochtonen in grote steden wonen is de meerderheid ook maar werkloos? Van 15% naar 51% of meer is nogal een grote stap. Verder heb je geloof ik weinig benul van het verschil tussen sociale huurwoningen vrije sectorwoningen. Ken geen woningen in de vrije sector voor 1500 euro die gelijkwaardig zijn aan een sociale huurwoning van 500 euro, dus waar komt die wederom belachelijke 3x vandaan?

Kan je daarna wel een stropop opvoeren dat ik wil beweren dat er geen problemen spelen maar daar hadden we het niet over. Ik heb nooit ontkend dat er problemen spelen, alleen ben ik wars van het verdraaien van feiten.

Verder vind ik van Rossem een cynische lul, hij spreekt in ieder geval niet voor mij.

15%, 30%, whatever works, feit blijft dat ze oververtegenwoordigd zijn als het gaat om uitkering trekken. En sociale huur heb je vaak al voor 300 euro per maand. Je komt niet zomaar in een stad als amsterdam te wonen, huurprijzen liggen belachelijk hoog. Toch is het voor bepaalde mensen wel mogelijk.

Verder sluit je mening over het algemeen prima aan bij die van van Rossum. Alles wat van rechts komt is slecht, en de problemen met allochtonen zijn procentueel te verwaarlozen.

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 23:38 ----------

Weinig inhoud? Ik ben blij dat er eindelijk eens iemand is die met daadwerkelijke cijfers komt. De media en politici doen dit niet.

Welke cijfers dan? In 50 minuten heb ik hem er 3 horen noemen. De rest is zogenaamd grappig.
 
15%, 30%, whatever works, feit blijft dat ze oververtegenwoordigd zijn als het gaat om uitkering trekken. En sociale huur heb je vaak al voor 300 euro per maand. Je komt niet zomaar in een stad als amsterdam te wonen, huurprijzen liggen belachelijk hoog. Toch is het voor bepaalde mensen wel mogelijk.

Verder sluit je mening over het algemeen prima aan bij die van van Rossum. Alles wat van rechts komt is slecht, en de problemen met allochtonen zijn procentueel te verwaarlozen.



Wel ja draai het even om, jij komt aan met een totaal belachelijk bewering. Ik toon aan dat het een belachelijke bewering is en daarna ben ik gelijk iemand die dan ook maar van mening is dat die nog steeds te hoge percentages voor werkloosheid en criminaliteit onder allochtonen een te verwaarlozen percentage zijn.

Leuk geprobeerd maar had toch wel beter van je verwacht. Ik zal nooit ontkennen dat er grote problemen spelen met bepaalde groepen binnen de samenleving maar ben gewoon wars van extreme overdrijving zodat het lijkt alsof bijna iedere allochtoon mede debet is aan die problemen.
 
leeftijd: 24

is iemand anders.
 
Klinkt ook niet echt als Claus.
 
Back
Naar boven