AndroidHealthClinic

Maatje gepakt bij autocontrole in BE: wat te verwachten

Thx voor de reacties. Auto en gsm heeft hij niet moeten afgeven. Hij diende enkel z'n nr op te geven.

Zou er eea aan mij kunnen gelinkt worden per sms daar hij de spulletjes via mij heeft gehad? Moet ik me dus ook zorgen maken?

Grtz,

hangt van de persoon in kwestie af. als het een totale mong**l is die nog nooit politie van dichtbij gezien heeft, kan ie wel doorflippen over niks.

als het iemand normaal is, dwz met ervaring in andere illegale shit, zit je wel goed....

Ben zelf nog gepakt geweest met 3 potjes dbol 2 ongeopend en 1 geopend bij gewone algemene controle. Niets van gekregen.

provider houden 6 maanden alle traffiek via gsm bij in databank zoals ik al zei kunnen ze die opvragen, maar da kost centen en als er geen aanleiding is gaan ze dat niet doen. 30 tabs is eigen gebruik. erger rijden onder invloed van dope

Als je al weet dat straffen tot 3 jaar in belgie nog niet eens uitgevoerd worden zal je wel kunnen denken dat hier wel bijzonder veel aandacht zal aan worden gegeven,geloof maar niet dat de straffen hierop in belgie zo zwaar zijn.

Ik zou allebij nieuw gsm kaartje halen en alles thuis weghalen ..
Meer kan je niet echt doen , ik weet wel dat gebruikers normaal niet gestraft worden
maar de dealers wel.

gewoon geen reet, dat gaat er gebeuren. 30 tabs voor eigen gebruik haha moffu's. Ten eerste wordt deze hele miserie doorgespeeld aan de procureur. Die vent heeft een bureau vol dossiers liggen 20 keer zo erg als deze. Wat gsm traceren betreft dat kan niet zonder goedkeuring van een onderzoeksrechter. trouwens gsm traffiek controleren is niet gratis voor de Belgische overheid. Als hij natuurlijk positief plast op wiet dan is het ander shit. Rijden onder invloed van drugs of alcohol kost inderdaad ongeveer 1000 euro + gerechtskosten en een maandje rijbewijs inlerveren.
Okee kost veel geld,maar als ze dingen kunnen bewijzen draait niet de staat op voor de kosten:heb het 2 keer voor gehad da ze gsm uitgelezen hebben en tap.Gelukkig is dit allemaal enkele jaren geleden.:o

Terug
Naar boven