XXL Nutrition

macbook pro gevonden

AAACEEE

Advanced Bodybuilder
Waardering
61
heb op mijn werk een paar dagen geleden een macbook pro gevonden.. nou heb ik hem niet gelijk mee naar huis genomen mocht de eigenaar ervan contact opnemen want is natuurlijk zwaar klote voor hem/haar maar het is nu al 3 dagen geleden dus tja, dingen kosten over de 1000 euries en als ik hem niet houd neemt iemand anders hem wel mee dus dikke lul dan maar....

er staat natuurlijk een wachtwoord op dus kan hem niet gebruiken.... weet iemand hoe ik dat kan omzeilen?

gewoon verkopen zijn toch k*t dingen

• Topic Starter Topic Starter
k*t ding of niet, dingen zijn ****ing duur kost nieuw 1500 euro of iets dus wil hem wel ff uitproberen.. en met een wachtwoord erop is lastig verkopen

gewoon aan een of andere crimineel verkopen die krijgen alles kwijt

Hang ff een briefje op op je werk of loop er ff mee naar een mac winkel man. Als je zelf 1150+ euro uitgeeft aan iets en je raakt het kwijt..

gwn OS opnieuw installeren... vraag nu niet, kost zo'n nieuw OS geen geld ? Ja, dat kost geld... MAAR daar vind je wel wat op !

Plak wel even de cam af voordat je aan slag gaat voordat je foto op de eigenaar zijn mobieltje staat.

Interpunctie is het gebruik van leestekens (punten, komma's enz.) in een tekst. De benaming interpunctie stamt uit de zestiende eeuw en is afgeleid uit het Latijn (inter = tussen; punctus = punt). Aanvankelijk gaf ze de manier aan, waarop in het Hebreeuws de klinkers werden aangeduid. In het Hebreeuws worden alleen de medeklinkers geschreven, de waarde van de klinkers wordt aangegeven door puntjes onder de medeklinkers. Pas tussen 1650 en 1750 evolueert de betekenis van het woord 'interpunctie' naar zijn huidige waarde.

Interpunctie is van belang voor het interpreteren van de tekst

Op je werk vinden? waar werk je, is hij niet van je collega?

En de eigenaar kan hem zo met gps terugvinden, dus sowieso niet houden.

Zo zie je maar, iedereen staat voorop om te klagen over mocro's en tokkies, maar als ze zelf waardevolle spullen in handen hebbem zijn ze precies hetzelfde. Zorgen dat hij bij de eigenaar terug komt anders bem je echt een sneue pik imo.

heb je weer zo'n dbb moraalridder hoor

ik werk in een hotel en hij lag hier bij de receptie... als ik een sneue pik zou zijn lag dat ding al lang bij me thuis ik heb hem gewoon achter de balie neergelegd en al meerdere gasten gevraagd maar heb geen idee wie de eigenaar is en er staan ook geen gegevens op want kan er niet inkomen... degene die hem kwijtgeraakt is hoogstwaarschijnlijk een tourist die nu alweer thuis is mocht diegene contact opnemen krijgt hij uiteraard zijn laptop terug maar als hij dat zou doen had hij dat alang gedaan... niemand heeft ernaar gevraagd en niemand heeft gebeld of gemailt dus tja dan is ie van mij simpel..

Ben benieuwt hoeveel mensen er zijn die hun laptop in een hotel kwijtraken en het er vervolgens bij laten zitten en niet eens het hotel opbellen.

Gewoon door een pro laten unlocken en rebooten. De MAC is waarschijnlijk allang opgegeven bij de reisverzekering. Dusse niet bang zijn.
En voor alle moraalridders; zeker nooit de verzekering opgelicht!!

Dan zorg je maar dat je erachter komt wie de eigenaar is. :)

Ik ben m kwijt, wil je m ff terug brengen?

Ben benieuwt hoeveel mensen er zijn die hun laptop in een hotel kwijtraken en het er vervolgens bij laten zitten en niet eens het hotel opbellen.
dat vond ik ook al vreemd maar het is toch zo... vandaar dat ik ervanuit ga dat de eigenaar misschien niet eens weet dat hij hem hier verloren is.. hotel is in amsterdam touristen zijn hier constant high of weet ik veel wat

Interpunctie is het gebruik van leestekens (punten, komma's enz.) in een tekst. De benaming interpunctie stamt uit de zestiende eeuw en is afgeleid uit het Latijn (inter = tussen; punctus = punt). Aanvankelijk gaf ze de manier aan, waarop in het Hebreeuws de klinkers werden aangeduid. In het Hebreeuws worden alleen de medeklinkers geschreven, de waarde van de klinkers wordt aangegeven door puntjes onder de medeklinkers. Pas tussen 1650 en 1750 evolueert de betekenis van het woord 'interpunctie' naar zijn huidige waarde.

INDERDAAD, Die TS kan er echt geen ruk van ;) En hijs te dom om OS opnieuw te installeren, wat een guppie is et toch

INDERDAAD, Die TS kan er echt geen ruk van ;) En hijs te dom om OS opnieuw te installeren, wat een guppie is et toch

wat is dit? een nederlands examen ofzo? GTFO man sukkels

verhaal is toch duidelijk? er staan punten en komma's in dus ga je moeder lastigvallen..

en omdat ik niet weet hoe ik een mac opnieuw moet installeren ben ik dom? meer trainen en niet zo op anderen letten zou ik zeggen ! ectos

heb je weer zo'n dbb moraalridder hoor

ik werk in een hotel en hij lag hier bij de receptie... als ik een sneue pik zou zijn lag dat ding al lang bij me thuis ik heb hem gewoon achter de balie neergelegd en al meerdere gasten gevraagd maar heb geen idee wie de eigenaar is en er staan ook geen gegevens op want kan er niet inkomen... degene die hem kwijtgeraakt is hoogstwaarschijnlijk een tourist die nu alweer thuis is mocht diegene contact opnemen krijgt hij uiteraard zijn laptop terug maar als hij dat zou doen had hij dat alang gedaan... niemand heeft ernaar gevraagd en niemand heeft gebeld of gemailt dus tja dan is ie van mij simpel..

Is dat de policy in jullie hotel? Gevonden voorwerpen mee naar huis nemen?

Terug
Naar boven