XXL Nutrition

macbook pro gevonden

wat is dit? een nederlands examen ofzo? GTFO man sukkels

verhaal is toch duidelijk? er staan punten en komma's in dus ga je moeder lastigvallen..

en omdat ik niet weet hoe ik een mac opnieuw moet installeren ben ik dom? meer trainen en niet zo op anderen letten zou ik zeggen ! ectos
Sterke comeback..Communiceren is zeker je sterkste punt?

Wat is dit? Een Nederlands examen of zo? GTFO man sukkels.

Het verhaal is toch duidelijk? Er staan punten en komma's in, dus ga je moeder lastigvallen. (1 punt is genoeg)

En omdat ik niet weet hoe ik een mac opnieuw moet installeren ben ik dom? Meer trainen en niet zo op anderen letten zou ik zeggen(Hoeft geen spatie tussen)! Ectos!
Heb jij ooit gehoord van hoofdletters?

Best pauperig dat je een gevonden mac, die niet van jou is, mee naar huis wil nemen. Gewoon met je fikken van andermans spullen afblijven. Als je een mac wil ga je naar de mediamarkt en tik je 1000 euro af.

• Topic Starter Topic Starter
Heb jij ooit gehoord van hoofdletters?

Best pauperig dat je een gevonden mac, die niet van jou is, mee naar huis wil nemen. Gewoon met je fikken van andermans spullen afblijven. Als je een mac wil ga je naar de mediamarkt en tik je 1000 euro af.

nog zo'n moraalridder/keyboard warrior

ga je moeder lastigvallen is een uitdrukking, niet gelijk zo zielig doen.

He mad jongens, hij stuurt met dit net als pm :roflol:, en weer geen hoofdletters.

wat ben jij een triest figuur zeg... duidelijk wat opgekropte woede.. ik weet toch niet wie de eigenaar is imbecieltje, dus moet ik die laptop dan wegflikkeren ofzo zelfs als je wat naar de politie brengt en niemand claimt het mag je het na een bepaalde tijd houden, ik heb netjes een week gewacht en nu is dat ding gewoon van mij

als diegene zo laks is om binnen een week geen contact op te nemen dan moet je ook niet zeiken vind ik. weet zeker dat als jij nu een tas met een miljoen vind douw je het gewoon in je zak ookal weet je van wie het is dus rot op met je moraalridder gedoe
Me%20Gusta.png

Laatst bewerkt:
Dus.. ik vind een beurs op straat. Dan moet diegene waarvan de beurs is maar met mij contact opnemen dat hij/zij zijn beurs terug wilt? Klinkt logisch.

Hier met me laptop jongu !

Mac osx cd erin en je kunt overschrijven :)

Zo zie je maar, iedereen staat voorop om te klagen over mocro's en tokkies, maar als ze zelf waardevolle spullen in handen hebbem zijn ze precies hetzelfde. Zorgen dat hij bij de eigenaar terug komt anders bem je echt een sneue pik imo.

+1 ...(en nee moet ook nix hebben van marokaanse straatschoffies)

stoere reacties van de TS..volgens mij hoopte je juist hiermee flink op te klimmen in status..valt even tegen dat bijna niemand het met je eens is

Laatst bewerkt:
Hoezo hij is in het hotel gevonden?
Als die op een kamer lag, kan je direct weten van wie hij is. Een beetje hotel belt dan toch meteen de klant op :rolleyes:

Of heeft hij hem gewoon in de lobby rond laten slingeren? Misschien was hij gewoon even weg, en als hij terugkwam had iemand zijn laptop al gepikt (het personeel dan nog lol).

Sowieso is dit BS man. Als je collega's op de hoogte zijn, why the **** zouden ze hem zomaar aan jou geven? Als je baas het weet, no way dat hij daar mee akkoord gaat.
Wtf, ofwel gewoon k*thotel, ofwel lieg je en wou je gewoon een nieuwe laptop. Pauper, dief :)

Hoezo hij is in het hotel gevonden?
Als die op een kamer lag, kan je direct weten van wie hij is. Een beetje hotel belt dan toch meteen de klant op :rolleyes:

Of heeft hij hem gewoon in de lobby rond laten slingeren? Misschien was hij gewoon even weg, en als hij terugkwam had iemand zijn laptop al gepikt (het personeel dan nog lol).

Sowieso is dit BS man. Als je collega's op de hoogte zijn, why the **** zouden ze hem zomaar aan jou geven? Als je baas het weet, no way dat hij daar mee akkoord gaat.
Wtf, ofwel gewoon k*thotel, ofwel lieg je en wou je gewoon een nieuwe laptop. Pauper, dief :)
True story.

Terug
Naar boven