XXL Nutrition

Macdonald

tommetje1993

Freaky Bodybuilder
Waardering
362
Lengte
1m96
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
Hallo als ik bij de mac eet ( heb ik uitgerekt met calculator van macdonalds ) eet ik in een maaltijd van de mac maar liefst 1800 calorien in een keer.

Is dit wel gezond?

Dit is alleen big mac menu medium 9kipnuggest 2 zoetzure saus 2 fritesaus en aarbei milkshake

( edit er zitten trouwens wel 68 gram eiwitten in ! )

Laatst bewerkt:
Ik zeg niet nee, ik zeg niet ja. Integendeel!

nee, dat is niet gezond.

Waarom zou het aantal kcal ongezond zijn?
Maar, die dingen die je daar vreet zijn idd niet zo gezond

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo niet ik ben redelijk ecto maakt het dan wat uit?

En wat eten jullie bij de mac als avondmaaltijd dan?

Niet avondeten bij de mac. Gewoon er heen als je afentoe trek heb in die zooi

Niks, Mc is goor.
Als je perse zoals wilt ga dan naar Burger King, dat is.. minder goor.

Burger king vind ik pas goor maar ik doe dit maar 1,2x per week dan kan het geen kwaad neem ik aan? ben namenlijk een ecto

Het gaat zich niet alleen om de calorieen die je binnenkrijgt, maar ook welke calorieen. Die van mcd zijn zo slecht als wat! Eet spaghetti met kip/rundergehakt etc en dan heb je een goede avondmaaltijd.

Mac donalds is heel erg gezond.

Hangt er vanaf wat je onder 'gezond' verstaat.

Ik kijk meer dan alleen naar het aantal calorien in het product.Tegenwoordig hebben ze de voedingswaarde op de doosjes staan.Transvet,conserveringsmiddelen en teveel natrium is ook voor een ´ecto´ niet bevorderlijk.

Hangt er vanaf wat je onder 'gezond' verstaat.

Ik kijk meer dan alleen naar het aantal calorien in het product.Tegenwoordig hebben ze de voedingswaarde op de doosjes staan.Transvet,conserveringsmiddelen en teveel natrium is ook voor een ´ecto´ niet bevorderlijk.

Oke dan eet jij elke dag mcdonalds en bekijk je jezelf over paar maanden

zwc6f5.png

ja maar ik bedoel er mee te zeggen ik doe het 1 - 2 x per week en ik moet juist wat dikker worden dan maakt het toch niks uit?

Oke dan eet jij elke dag mcdonalds en bekijk je jezelf over paar maanden

Ik zei toch niet dat het gezond is?

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

ja maar ik bedoel er mee te zeggen ik doe het 1 - 2 x per week en ik moet juist wat dikker worden dan maakt het toch niks uit?

Maar kijk je alleen naar het aantal kcal?Als je het verder niet erg vindt om o.a. transvet binnen te krijgen,dan maakt het inderdaad niet zoveel uit :).

Als ik al naar de mc ga, dan pak ik meestal de Tonijn salade of de Caesar Salad (zonder dressing)
Echt lekker maar toch noch redelijk verantwoord

pff wat een zinloos topic

mc donalds = ongezond
veel kcal = niet ongezond, niet ongezond

Terug
Naar boven