Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat is toch wat heel anders dat is dagelijks 3 maaltijden
Ik eet het maar 1,2x per week hij deed het dus 24 keer per week lijkt me een groot verschil?
Ik sla 1x per week in bij de mc donalds. Gelijk een stuk of 21 maaltijden. Die gooi ik dan thuis in de vriezer, en 3x per dag gooi in er 1 in de magnetron. Erg lekker, en erg gezond!De kilo's vliegen er aan, spiermassa welteverstaan hé! Ik sta nu @ 0,2% vet dankzij dit dieet.
Dat is toch wat heel anders dat is dagelijks 3 maaltijden
Ik eet het maar 1,2x per week hij deed het dus 24 keer per week lijkt me een groot verschil?
Wat wil je nou horen? Je bent een ecto dus ga maar naar de mac? Als je groot wilt worden moet je wel veel eten, maar wel shit waar je lichaam iets aan heeft. Als je zo graag je kcal's zo hoog wilt. koop dan een pak romige chocomelk van de appie. Die heeft 1000kcals en dan heb je ten minste nog iets aan de eiwitten die erin zitten.

)Goed topic.
Wat mij soms opvalt, dan zie je van die mensen volledig 'out of shape', een opper burgers bestellen, met een large friet, mayo, al die bende en dan een Diet/Light Coke. (zoals biefstuk88)
Ik zal jullie vertellen, als ik naar de Mac ga dan bestel ik ook een Large Milkshake of Coca cola met de volle opper suiker die daarbij hoort.