MuscleMeat

Macdonald

Zolang het in je macro's past en je er niet elke dag naartoe gaat hoef je je geen zorgen te maken:)

• Topic Starter Topic Starter
er zit trouwens geen transvet in maar wel verzadigt vet 25 gram en 100 gram onverzadigt

kijk de docu 'supersize me'.. dan heb je het antwoord op je vraag.

• Topic Starter Topic Starter
Dat is toch wat heel anders dat is dagelijks 3 maaltijden

Ik eet het maar 1,2x per week hij deed het dus 24 keer per week lijkt me een groot verschil?

Aangezien je ecto bent zoals mij kan het weinig kwaad denk ik :P het is wel ongezond maarja. Als je het af en toe eet zal je er niet echt dikker van worden

Wat een bullcrap tochweer.
Heel simpel: Mc Donalds is crap.

Je gaat er niet van dood als je het aventoe eet, ik doe het ook.
Maar je moet nu niet gaan denken dat het gezond is:rolleyes:
Je krijgt ook trouwens een enorme insuline piek in 1keer van al de suiker die er inzit.
Daarna crash je meestal en no more energy, bij mij toch het geval.

Als je gezond wil bulken kan je beter pasta of iets dergelijks eten.
Conclusie: Mc Donalds is niet gezond bulken, maar wel makkelijk bulken:D

wel grappig dit haha :D
hoorde laatst in een interview johnny jackson dat ie in zn bulk wel 3x per dag langs de mac ging om veel te vreten daar echt ziek!! maar zo ken ik meer jongens die best groot zijn geworde en die aten echt elke avond mac.. als je weet hoe je er mee moet omgaan is het best te doen denk ik. ben er zelf geen voorstander van, mischien 1x per week ofzo maar dan leef ik me echt uit :D

Ik eet het maar 1,2x per week hij deed het dus 24 keer per week lijkt me een groot verschil?

Klopt, is een groot verschil, maar bedenk dit wel: als het eten van puur en alleen macdonalds eten die man van supersize me zo ziek heeft gemaakt, dan KAN macdonalds eten niet gezond zijn
icon12.gif
. Je zult door het af en toe te eten waarschijnlijk geen erge gezondheidsproblemen krijgen, maar het draagt ook zeker niet bij aan een goede gezondheid.

mwha op een cheatdag is burger king wel lekker,

3 dubbel whopper kaas met alleen ketchup zonder mayo tomaat etc, is altijd wel leuk als ze vragen mee nemen en ik zeg nee hier opeten :D

Ik sla 1x per week in bij de mc donalds. Gelijk een stuk of 21 maaltijden. Die gooi ik dan thuis in de vriezer, en 3x per dag gooi in er 1 in de magnetron. Erg lekker, en erg gezond! :D De kilo's vliegen er aan, spiermassa welteverstaan hé! Ik sta nu @ 0,2% vet dankzij dit dieet.

Ik sla 1x per week in bij de mc donalds. Gelijk een stuk of 21 maaltijden. Die gooi ik dan thuis in de vriezer, en 3x per dag gooi in er 1 in de magnetron. Erg lekker, en erg gezond! :D De kilo's vliegen er aan, spiermassa welteverstaan hé! Ik sta nu @ 0,2% vet dankzij dit dieet.

Karma on the way voor deze geweldige visie.

wat een onzin iedereen weet dat MC ongezond is

Wat wil je nou horen? Je bent een ecto dus ga maar naar de mac? Als je groot wilt worden moet je wel veel eten, maar wel shit waar je lichaam iets aan heeft. Als je zo graag je kcal's zo hoog wilt. koop dan een pak romige chocomelk van de appie. Die heeft 1000kcals en dan heb je ten minste nog iets aan de eiwitten die erin zitten.

Bij de mac hebben ze transvetten afgezworen. De burgers zitten wel vol met zout en er zitten weinig vezels in. Je kunt er heus spiermassa op gainen...

Wat wil je nou horen? Je bent een ecto dus ga maar naar de mac? Als je groot wilt worden moet je wel veel eten, maar wel shit waar je lichaam iets aan heeft. Als je zo graag je kcal's zo hoog wilt. koop dan een pak romige chocomelk van de appie. Die heeft 1000kcals en dan heb je ten minste nog iets aan de eiwitten die erin zitten.

Big tasty zitten 50 gr eiwitten in, liter choco 35.

Ik eet het liefste gewoon mensen eten....
Ik fiets dan liever langs de supermarkt voor wat fatsoenlijker voer, zoals gegrilde kip/kalkoen of tonijn in blik.

Ach, het is dan wel niet het meest culinaire om te doen, ik gooi op men junkdag gewoon 5 kippeborstjes op de bbq met pindasaus maar af en toe Mac is wel lekker. Eens per maand oid. Dan pak ik wel meteen Een big tasty menu, 10 hamburgers én een cola light:p

Goed topic. :D

Wat mij soms opvalt, dan zie je van die mensen volledig 'out of shape', een opper burgers bestellen, met een large friet, mayo, al die bende en dan een Diet/Light Coke. (zoals biefstuk88 :p)

Ik zal jullie vertellen, als ik naar de Mac ga dan bestel ik ook een Large Milkshake of Coca cola met de volle opper suiker die daarbij hoort.

Goed topic. :D

Wat mij soms opvalt, dan zie je van die mensen volledig 'out of shape', een opper burgers bestellen, met een large friet, mayo, al die bende en dan een Diet/Light Coke. (zoals biefstuk88 :p)

Ik zal jullie vertellen, als ik naar de Mac ga dan bestel ik ook een Large Milkshake of Coca cola met de volle opper suiker die daarbij hoort.

Wauw.. mag ik je nu aanraken?

Terug
Naar boven