WilliamSB
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 71
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja maar ik bedoel er mee te zeggen ik doe het 1 - 2 x per week en ik moet juist wat dikker worden dan maakt het toch niks uit?
Denk niet dat je lichaam 1800 kcals kan verwerken, tenzij je een ecto bent met een hoge stofwisseling
Denk niet dat je lichaam 1800 kcals kan verwerken, tenzij je een ecto bent met een hoge stofwisseling
Waarom zou het aantal kcal ongezond zijn?
Maar, die dingen die je daar vreet zijn idd niet zo gezond
pff wat een zinloos topic
mc donalds = ongezond
veel kcal = niet ongezond, niet ongezond
Principe blijft dat als je evenveel verbrand als er binnen komt, dat je op gewicht blijft.
Ik neem aan dat je wel meer dan 1800kcal per dag verbrand?

dikgedrukte klopt..Niks, Mc is goor.
Als je perse zoals wilt ga dan naar Burger King, dat is.. minder goor.
Zoveel kCals ineens is niet ongezond? Waarom niet? Ik zou denken dat je lichaam zo'n massa energie niet kan verwerken in 1x en de overtollige energie wordt dus opgeslagen als reserve (vet).
Blijft dat principe wel? Het is toch niet dat je lichaam op het einde van de dag een balans opmaakt en uitmaakt hoeveel je moet bijkomen/afvallen. Misschien zijn er wel ergens onderzoeken met 1-2 maaltijden met extreme kCal-inname.