AndroidHealthClinic

Macdonald

Mcdonalds is heel erg gezond, vooral elke dag, ochtend, middag en avondeten daar.

Supersize Me! :dope:

1 keer in de week moet kunnen. maar dan wel als tussendoortje en niet als avondeten.

De cals maakt niet uit, ik zou je meer zorgen maken over de troep die erin steekt (transvetten en andere crap.)

ja maar ik bedoel er mee te zeggen ik doe het 1 - 2 x per week en ik moet juist wat dikker worden dan maakt het toch niks uit?

Het maakt wel wat uit, in mac voer zitten transvetten en die zijn heel erg slecht. Persoonlijk zou ik het niet doen, puur voor de gezondheid op lange termijn. Vanuit een BB-perspectief maakt het weinig uit.

Je kan ook zelf hamburgers of lekker eten maken met bijv macaroni en dan vette saus (zonder transvet...) erover met heel wat vette kaas. Minder eiwitten, maar heel wat gezonder en dan gaat er ook zo 2000kcal in. Of verse patat die je zelf frituurt met goed frituurvet zonder transvet erin.

MAc donald is gewoon kk slecht voor je. al die verzadigde vetten chlosterol... Eet gewoon een lekkere tonijnpasta ofzoo..

ik eet elke ochtend 3 hamburgers vand e mac met een glasje magere melk en savonds haal ik vaak een chickenmenu met 10 kipnuggets en een cola light

super gezond als je maar op je macros let

........................... wat een topic is dit H@HH@H@@H

Het is wel heel erg de laatste tijd :p

Denk niet dat je lichaam 1800 kcals kan verwerken, tenzij je een ecto bent met een hoge stofwisseling

Hmmm. Er staat hier ieder moment een heuse 'McDonalds is gezond' vs 'McDonalds is ongezond' discussie uit te barsten.

Dat is bij voorbaat al GEEN discussie.

Denk niet dat je lichaam 1800 kcals kan verwerken, tenzij je een ecto bent met een hoge stofwisseling

Kan wel, duurt gewoon ontzettend lang en veel voedingsstoffen gaan verloren door het lange verteringsproces.

Nee de MC is niet gezond. Al die troep bevat transvet, cholesterol en verzadigd vet.. dan heb ik het nog niet eens over de shitload aan natrium.

Spijtig dat je dit niet zelf had kunnen bedenken.

Toch succes verder!

Principe blijft dat als je evenveel verbrand als er binnen komt, dat je op gewicht blijft.
Ik neem aan dat je wel meer dan 1800kcal per dag verbrand?

Waarom zou het aantal kcal ongezond zijn?
Maar, die dingen die je daar vreet zijn idd niet zo gezond

pff wat een zinloos topic

mc donalds = ongezond
veel kcal = niet ongezond, niet ongezond

Zoveel kCals ineens is niet ongezond? Waarom niet? Ik zou denken dat je lichaam zo'n massa energie niet kan verwerken in 1x en de overtollige energie wordt dus opgeslagen als reserve (vet).

Principe blijft dat als je evenveel verbrand als er binnen komt, dat je op gewicht blijft.
Ik neem aan dat je wel meer dan 1800kcal per dag verbrand?

Blijft dat principe wel? Het is toch niet dat je lichaam op het einde van de dag een balans opmaakt en uitmaakt hoeveel je moet bijkomen/afvallen. Misschien zijn er wel ergens onderzoeken met 1-2 maaltijden met extreme kCal-inname.

beter ga je naar kentucky fried chicken...

Zoveel kCals ineens is niet ongezond? Waarom niet? Ik zou denken dat je lichaam zo'n massa energie niet kan verwerken in 1x en de overtollige energie wordt dus opgeslagen als reserve (vet).

Blijft dat principe wel? Het is toch niet dat je lichaam op het einde van de dag een balans opmaakt en uitmaakt hoeveel je moet bijkomen/afvallen. Misschien zijn er wel ergens onderzoeken met 1-2 maaltijden met extreme kCal-inname.

Kom maar op met dat onderzoek dan.
Dit is toch wel iets waar de voedingsdeskundigen het over eens zijn.

Terug
Naar boven