MuscleMeat

Machete

Steven Seagal en Don Johnson, jezus. :roflol:

Ik vind Robert Rodriguez als regisseur niet zo bijzonder, maar zijn films bevatten altijd wel voldoende hersenloos vermaak.

BTW kwam dit ook niet in Grindhouse als nep-trailer?

Komt deze film nou wel? Hij staat dan weer wel op imdb, dan weer niet. Dit is idd de fake trailer van grindhouse maar wel met extra beelden. Hoop echt dat hij er komt, ik vind de films van Rodriguez zeker konings!

jah. idd.. bestaat de film ook wel daadwerkelijk?

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind Robert Rodriguez als regisseur niet zo bijzonder, maar zijn films bevatten altijd wel voldoende hersenloos vermaak.

BTW kwam dit ook niet in Grindhouse als nep-trailer?

was begonnen als een trailer voor grindhouse ja, maar er kwam zoveel positieve feedback over dat ze besloten hebben hem echt te maken

dit was de grindhouse trailer

http://www.youtube.com/watch?v=jIV26nu24gw

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

Komt deze film nou wel? Hij staat dan weer wel op imdb, dan weer niet. Dit is idd de fake trailer van grindhouse maar wel met extra beelden. Hoop echt dat hij er komt, ik vind de films van Rodriguez zeker konings!

die in de openingspost is de echte trailer ;)

http://www.imdb.com/title/tt0985694/

Lijkt me een inhoudsloze film.

wanneer kunnen we hem zien dan?

wanneer kunnen we hem zien dan?

Release dates for
[Link niet meer beschikbaar] ([Link niet meer beschikbaar]) More at IMDbPro »

ad feedback

CountryDate
[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar]
Also Known As (AKA)

МачетеRussia

lijkt mij goed hersenloos vermaak

Lol.. die trailer is gewoon een parodie op een trailer (door er bewust alle clichees in te gooien)? Lijkt me echt stug dat dit geen fake is.

Lol.. die trailer is gewoon een parodie op een trailer (door er bewust alle clichees in te gooien)? Lijkt me echt stug dat dit geen fake is.
Zo is het begonnen, maar die trailer werd zo populair dat men besloten heeft om de film te gaan maken (volgens mij is het zo ongeveer gegaan, correct me if I'm wrong).

Zo is het begonnen, maar die trailer werd zo populair dat men besloten heeft om de film te gaan maken (volgens mij is het zo ongeveer gegaan, correct me if I'm wrong).

is correct, de fake trailer kreeg zo'n grote fan base dat ze besloten om de film echt te maken.

Is ook iets wat ik tegen mijn makker zei toen we die trailer zagen trouwens, "zou toch vet zijn moest die film er echt komen"

is correct, de fake trailer kreeg zo'n grote fan base dat ze besloten om de film echt te maken.

Is ook iets wat ik tegen mijn makker zei toen we die trailer zagen trouwens, "zou toch vet zijn moest die film er echt komen"

Pfff... ik kan dus echt niet naar dat soort bagger kijken :p

ik moet em zeker zien, net de trailer gezien in de bios... cant wait.

sowieso.. deniro in een film als deze? wtf? :D

Terug
Naar boven