Fitness Seller

Serie: Mr. Robot

Bezoekers in dit topic

1e aflevering is top, veelbelovend.
 
Echt een toffe serie Bricone is dit! Vorige week was de seizoensfinale en absoluut een aanrader.
 
Via popcorn gaat de ondertiteling niet goed.
 
Vergeet bij de final niet te kijken naar de laatste scene. Na de credits komt namelijk nog een belangrijke scene!
 
Zojuist alle 10 de episodes binnengehaald, zal er een dezer dagen ook eens aan beginnen want hoor en lees er alleen maar goeds over. Moet alleen ook nog aan Nacros beginnen... soms moet je lastige keuzes maken in het leven :rolleyes:
 
Ik vind het keihard. Kijk via popcorn, subs kan je bij popcorn schuiven zodat het wel sync loopt.
 
Das echt ideaal he :)
 
leuke serie! Mooi einde van het seizoen ook
 
Ja, vooral de scene na de credits belooft veel goeds voor het nieuwe seizoen :D
 
wanneer is s2 er?
 
Sowieso pas ergens in 2016.
 
Ja, vooral de scene na de credits belooft veel goeds voor het nieuwe seizoen :D

Hmmz goede, alles gezien maar dit niet.

Vond het uiteindelijk wel ok maar niet super. 7tje
 
Hmmz goede, alles gezien maar dit niet.

Vond het uiteindelijk wel ok maar niet super. 7tje
Ik vond de kwaliteit van de serie heel erg variëren per aflevering. Sommige vond ik echt steengoed, en andere een beetje gemiddeld.

N.a.v. de serie 2 boeken over hacken aangeschaft :roflol:
 
Ik vond de kwaliteit van de serie heel erg variëren per aflevering. Sommige vond ik echt steengoed, en andere een beetje gemiddeld.

N.a.v. de serie 2 boeken over hacken aangeschaft :roflol:

Inb4 Galen wordt super hacker
 
Ik vond de kwaliteit van de serie heel erg variëren per aflevering. Sommige vond ik echt steengoed, en andere een beetje gemiddeld.
+1

Vraag me af of het "complot" me niet zal teleurstellen.
Dat ze er ook geen nieuwe Lost van maken met constant nieuwe vragen zonder antwoorden.
 
+1

Vraag me af of het "complot" me niet zal teleurstellen.
Dat ze er ook geen nieuwe Lost van maken met constant nieuwe vragen zonder antwoorden.
Ik ben ook erg benieuwd hoe het vervolg gaat.
 
Ik vond de kwaliteit van de serie heel erg variëren per aflevering. Sommige vond ik echt steengoed, en andere een beetje gemiddeld.

N.a.v. de serie 2 boeken over hacken aangeschaft :roflol:

Python?
 
Back
Naar boven