AndroidHealthClinic

Serie: Mr. Robot

Bezoekers in dit topic

supermario

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 apr 2007
Berichten
2.714
Waardering
214
Lengte
1m74
Massa
80kg
lijkt me ook goed,maar wacht nog effe op nl subs en op meer afleveringen:D
 
lijkt me ook goed,maar wacht nog effe op nl subs en op meer afleveringen:D

Ik ga em vanavond kijken, maar denk dat de volgende afleveringen pas begin volgende maand komen, aangezien de 1eps eigenlijk pas 25juni uitgezonden wordt :P
 
Vond de pilot echt goed, als die zo door gaat, wordt dit een dikke hit!
 
Nice, vnv ep3 kijken :D
 
Zelf nog niet gezien maar maat van me heeft hem aangeraden.
Via Popcorn 720P Dutch Subs EP.05. Weet niet of 1tm5 allemaal subs hebben maar ik ga er wel van uit.

showbox app schijnt ook goed te zijn maar ik ga voor Popcorn.
 
Ik vind het steeds minder worden eigenlijk.
 
Net eerste aflevering gezien, ziet er goed uit. Gaf me een beetje een Dexter-feeling.
 
Helft ep 1 gezien maar vond beetje van niveautje dom vermaak. Acteerwerk liet te wensen over. Nog niet overtuigd. Lees dat de pilot geniaal is en daarna minder wordt. Voorspeld niet veel goeds.
 
Tering wat een goede serie. :heart:
 
Jup, aflevering 8 had een heel goed einde! Besef me trouwens nu dat er 2 topics zijn van Mr. Robot, ik had er een tijdje terug ook 1 aangemaakt. (Niet wetende dat er al een topic waS). Misschien kan een mod deze 2 mergen of iets dergelijks?
 
straks als er wat meer uit zijn even checken.
 
Jup, aflevering 8 had een heel goed einde! Besef me trouwens nu dat er 2 topics zijn van Mr. Robot, ik had er een tijdje terug ook 1 aangemaakt. (Niet wetende dat er al een topic waS). Misschien kan een mod deze 2 mergen of iets dergelijks?

Mergen wordt hier niet gedaan freakjam, het is geen tweakers hier:D.
 
Ik zal jou eens mergen :D
 
Back
Naar boven