Fitness Seller

Mag gesloten worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Belgiumproud

Novice
Waardering
6
Lengte
1m74
Massa
72kg
Vetpercentage
14%
beste

ik was vroeger een dikker jongetje waardoor ik de klik gekregen had en momenteel al 3 jaar ongeveer hard aan het trainen ben ... Na alles al geprobeert te hebben herbalife , dietiste, op men voeding te letten heb ik nog steeds men doelen niet bereikt en begin ik te twijfelen om een milde beginnerskuur te nemen na wat research te hebben gedaan zag ik dat mss anavar het meest toepasselijk kan zijn voor mij
Mijn stats momenteel :
18 jaar
72 kg
174cm
14,8 VP%
Doel : 9-10VP%

Ik wil met deze kuur niet al te veel massa nemen wat ook niet mogelijk is met anavar maar wel wat vetmassa kwijtraken hopelijk kunnen jullie me helpen bij deze keuze ik vraag het liever aan mensen met ervaring voor ik zomaar begin te slikken
Ik had gedacht aan
1-6 week 50 mg/dag anavar
7-10 week 20mg/dag nolvadex

Mvg

"Na alles al geprobeert te hebben, herbalife , dietiste, op men voeding te letten"

Ah ja.. dat wat jij noemde is namelijk alles?
Iedereen weet dat herbalife een scam is met shit die niet wetenschappelijk bewezen is.. (roepen dat iets wetenschappelijk bewezen is, betekend nog niet dat het zo is).
9 van de 10 diëtisten zijn gewoon slecht.
Op je voeding letten? wat noem jij op je voeding letten? loopt je voeding soms weg?
Wees eens specifieker...
Als jij alles hebt geprobeerd en je kan nog niet onder de 15% vp komen, dan gaan anabolen je sowieso niet helpen.
Zodra je stopt zal je weer naar de 15% gaan, of zelfs hoger omdat je test dan lager ligt etc...
Sowieso, 3 weken nakuren na anavar only??
Je bent 18 en het moge duidelijk wezen dat je geen enkele ambitie hebt om iets groots te bereiken met je lichaam, blijf voorlopig nog een paar jaar van de anabolen af.
Leer eerst maar eens wat meer over voeding.. want daar snap je nog de ballen niet van.

Vertel ons maar eens wat jij moet eten (en de hoeveelheden) om te cutten en hoe je dat vanaf het begin tot het einde zou moeten indelen.
Want ik betwijfel of je er wel iets zinnigs over kan zeggen.

Of je traint als een b!tch of je eet als een vetz*k, zelfs dubbele dosis anavar zal je in dat geval niet helpen.

Steroids are not the solution :(:(

18 jaar is de mooiste leeftijd om je lichaam natuurlijk te laten groeien... op het moment dat het je niet lukt om je lichaam te veranderen zonder anabolen gaat het je ook niet met anabolen lukken.
Wat Yannick zegt doe ff goed onderzoek naar voeding op het moment dat die helemaal perfect is zie je snel genoeg dat je lichaam er op gaat reageren.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik was ook in twijfel daarom vraag ik het liever ook zou ik graag mijn opgelegde voedingschema willen laten zien toen stond ik nog op 69,3 kg en 18% vet

image.jpeg

image.jpeg

die kcal eet ik ook om p gewicht te blijven en ik weeg 101...
geen wonder dat er nix gebeurt met jou

Ow , kijk men gaat dan bij een dietiste en ze bakt er niks van ... Iemand de me kan helpen mer wat voeding dan kijk ik eerst wat ik kan berijken met voeding dan kan ik nog steeds die grote stap zetten want eens begonnen kan je niet meer terug

Ja ik was ook in twijfel daarom vraag ik het liever ook zou ik graag mijn opgelegde voedingschema willen laten zien toen stond ik nog op 69,3 kg en 18% vet

Carbs halveren, zou al wonderen doen. Weet niet wie dit schema inmekaar heeft geflanst, maar dit was zeker geen deskundig persoon.
Afgaande op jouw stats ligt jouw BMR rond de 1600 kcal, afhankelijk van jouw activiteit niveau zou je dan waarschijnlijk rond de 1800kcal moeten eten om goed af te vallen.

Carbs halveren, zou al wonderen doen. Weet niet wie dit schema inmekaar heeft geflanst, maar dit was zeker geen deskundig persoon.
Afgaande op jouw stats ligt jouw BMR rond de 1600 kcal, afhankelijk van jouw activiteit niveau zou je dan waarschijnlijk rond de 1800kcal moeten eten om goed af te vallen.
http://dietistelede.be Aub dat is de site van degene die het in mekaar heeft gestoken ok
Men maaltijd voor vandaag ziet er zo uit : dag gestart (10u) met 60g brinta 200 ml melk ongeveer + 1 whey sensation van first class nutrition
12u zilverrijst 75g 150g kipfilet
15u appel en een protein bar
18u avondmaal ... Weet niet precies
19u-21u trainen
21:15 amino1 van musclepharm en dan nog 100g kipfilet en 75g zilverrijst
Voor slapen gaan nog 1 whey sensation van first class nutrition

beste

ik was vroeger een dikker jongetje waardoor ik de klik gekregen had en momenteel al 3 jaar ongeveer hard aan het trainen ben ... Na alles al geprobeert te hebben herbalife , dietiste, op men voeding te letten heb ik nog steeds men doelen niet bereikt en begin ik te twijfelen om een milde beginnerskuur te nemen na wat research te hebben gedaan zag ik dat mss anavar het meest toepasselijk kan zijn voor mij
Mijn stats momenteel :
18 jaar
72 kg
174cm
14,8 VP%
Doel : 9-10VP%

Ik wil met deze kuur niet al te veel massa nemen wat ook niet mogelijk is met anavar maar wel wat vetmassa kwijtraken hopelijk kunnen jullie me helpen bij deze keuze ik vraag het liever aan mensen met ervaring voor ik zomaar begin te slikken
Ik had gedacht aan
1-6 week 50 mg/dag anavar
7-10 week 20mg/dag nolvadex

Mvg
En hoe ziet je training eruit? Dat zal waarschijnlijk ook geen vette zijn. Een beetje foefelen met gewichten en een beetje cardio waarschijnlijk. Doe je wel zware compoundoefeningen?

Ik persoonlijk zou ipv die shake voor het slapen gaan wat kwark binnen spelen.

En om 15u zou ik wat anders eten dan die proteine bar.

En ow ja....voorlopig van de AAS afblijven.

1m74 en 72 kg is naturel nog meer uit te halen mits je voeding en training op orde is.

Laatst bewerkt:
Anavar kan je op zich doen, maar goedkoper en beter is test only op 500mg per week.

Ik zie zo snel geen 160 gram eiwitten in dat voedingsschema terug komen. Hoe vaak train je per week? Wat voor soort trainingen (cardio, kracht, etc)?

Ik zie zo snel geen 160 gram eiwitten in dat voedingsschema terug komen. Hoe vaak train je per week? Wat voor soort trainingen (cardio, kracht, etc)?
En hoe ziet je training eruit? Dat zal waarschijnlijk ook geen vette zijn. Een beetje foefelen met gewichten en een beetje cardio waarschijnlijk. Doe je wel zware compoundoefeningen?
Ik train wel zwaar
Borst : bench press steeds 60-70kg in 4 sets en 10-12 reps
Dumbell press : 30kg beginnen tot 36 en daar ook 10 -12 reps
Incline press : 50 kg 10-12 reps
Rug : cable row 50 kg omdat het maximum is dat ik kan nemen dan doe ik nog standing cable row met 40 kg allemaal 10-12 reps en gewoon dumbell row 30 kg 10-12 reps
Lat pulldown behind neck 55 en voor me 50 kg 10-12 reps dan back flys 7,5 kg
En armen doe ik niet zo heel veel omdat men onderarm overbelast is en men benen kan ik momenteel niet doen omdat ik 2 maand geleden kuit en scheenbeenbreuk gehad heb maar voor die blessure deed ik 280 kg leg press

Excuseer me , ik train 5/7 soms gebeurt het wel eens dat 6/7 is en cardio is meestal 30 min fietsen en 15 min roeien

Eten

image.jpg

je traint met zware gewichten,maar train je ook intensief?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven