XXL Nutrition

Mag ik jullie advies

Mike gt

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Heren,

Graag zou ik jullie advies willen vragen.

Ik heb tot 2006 intensief fitness gedaan waarin ik de laatste 3 jaar 2x een kuurje dianabool heb gebruikt.
Bij deze kuur heb ik het gewenste resultaat weten te bereiken en ook vast weten te houden.

In 2006 is mijn dochter geboren en naast mijn baan (ca 60 uur per week) heb ik keuzes moeten maken en heb ik heb trainen op een laag pitje gezet. Van een laag pitje werd het vanzelf helemaal stoppen.

Sinds 2 jaar ben ik weer intensief begonnen met trainen en mijn voeding weer aan te passen. Helaas merk ik dat de leeftijd toch begint mee te spelen en de groei niet meer is wat het ooit is geweest.

Ik ben nu op het punt gekomen dat ik weer een kuurtje wil doen om het gewenste resultaat te gaan behalen en weer vast te houden.

stats: 86kg en 11% bf en 55% vocht.
Doelstelling is ca. 92 / 93 kg bf 9% vocht 55%

Nu zou het voor mij een eenvoudige keuze zijn om weer voor een dianabool te kiezen, maar tijdens mijn laatste kuur heb ik last gekregen van schijfvorming achter mijn tepel (dit is overigens nooit meer weggetrokken).

Nu heb ik het advies gekregen om een winstrol kuur te gaan doen met clomid.

Over voeding weet ik heel veel alleen over kuren erg weinig en hoop dus dat jullie me van advies kunnen voorzien.

Thnx

Allereerst zou ik je wat meer gaan verdiepen in de soort aas je wilt gaan gebruiken, lukraak wat innemen heeft natuurlijk geen zin.

Wat was je vorige (dbol?) kuur?...hoeveel weken, hoeveel mg p/d?

na kuur gedaan?
etc.etc.

Met een oral kuur ga je die doelstelling niet halen hoor. Waarom geen kuur met prikken?

Vochtpercentage komt zeker van de weegschaal?

• Topic Starter Topic Starter
Allereerst zou ik je wat meer gaan verdiepen in de soort aas je wilt gaan gebruiken, lukraak wat innemen heeft natuurlijk geen zin.

Wat was je vorige (dbol?) kuur?...hoeveel weken, hoeveel mg p/d?

na kuur gedaan?
etc.etc.

De kuur was 8 weken en 50 of 60 gram (ook alweer 7 jaar geleden).
nee geen nakuur gedaan.

Ik wil me ook graag verdiepen in de soorten aas vandaar dat ik jullie (ervaringcoïtusperts) wil vragen om advies

---------- Post toegevoegd Thu 14 Feb 2013 om 23:15 ----------

Met een oral kuur ga je die doelstelling niet halen hoor. Waarom geen kuur met prikken?

Vochtpercentage komt zeker van de weegschaal?

Met de vorige kuren ook orals (geen aanpassingen in voeding) ben ik 7 kilo aangekomen en daarvan zijn er zeker 5 blijven zitten.

8 weken op 50 of 60mg zonder nakuur?

8 weken Dianabol en geen nakuur... tsja... weet je gelijk waar die schijf vandaan komt.

Met alleen Winstrol zul je je doel zeker niet gaan halen.

Waarom niet gewoon 10 weken 250mg Test p/w met eventueel Winny (20 dgn x 50mg) als kickstart.

Lekker simpel, (relatief) weinig sides en na een lange periode off zal je, mits voeding/training/rust in orde, zeker een stuk in de richting van je doel moeten komen... al is 7 kg netto erbij en 2% minder vet misschien net iets teveel van het goede.

En deze keer niet de nakuur vergeten... 4 weken Nolva a 20mg p/d moet genoeg zijn.

8 weken Dianabol en geen nakuur... tsja... weet je gelijk waar die schijf vandaan komt.

Met alleen Winstrol zul je je doel zeker niet gaan halen.

Waarom niet gewoon 10 weken 250mg Test p/w met eventueel Winny (20 dgn x 50mg) als kickstart.

Lekker simpel, (relatief) weinig sides en na een lange periode off zal je, mits voeding/training/rust in orde, zeker een stuk in de richting van je doel moeten komen... al is 7 kg netto erbij en 2% minder vet misschien net iets teveel van het goede.

En deze keer niet de nakuur vergeten... 4 weken Nolva a 20mg p/d moet genoeg zijn.

Winny is een heel ander middel en dus geen kickstart. Zou het er gewoon lekker uit laten. Wat hij wil verliezen is minimaal en is net zo makkelijk te bereiken met gewoon een goed dieet, maar goed.

Winny is een heel ander middel en dus geen kickstart. Zou het er gewoon lekker uit laten. Wat hij wil verliezen is minimaal en is net zo makkelijk te bereiken met gewoon een goed dieet, maar goed.

Trium, het gaat me niet om de reductie in vetpercentage, dat red ik inderdaad met de aanpassing in mijn dieeet zonder problemen. Het gaat mij om de toename in spiermassa. basaalmetabolisme gaat dan sowieso omhoog en een strakker dieet zijn die 2% zo weg.

wat ik me afvraag is hoelang heb je die eerste kuur dan vastgehouden?

wat ik me afvraag is hoelang heb je die eerste kuur dan vastgehouden?

eerste kuur heb ik ca. 8 maanden vast gehouden en daarna ben ik met de tweede begonnen.
Bij de tweede heb ik last gekregen van de schijfvorming.
Deze laatste heb ik eigenlijk vast gehouden tot ik minder ben gaan trainen.

Terug
Naar boven