Een goeie avond allemaal,
ik ben een magere, 1.73m kleine
"jongeman" van 21 jaar.
Graag had ik mijn schouders, armen en buik wat breder/gespierder gekregen. Ik loop 3 keer per week een luttele 7 kilometer om mijn conditie op peil te houden maar ik wil ook graag wat breder uitzetten. Dit zou ik thuis willen doen met de gewichten die ik hier liggen heb en door te pompen, optrekken en situps te doen. Een vriend van me raadde me aan de "all day protein" shake van xxl nutrition tweemaal per dag te nemen en ook de creatine van xxl nutrition. Is dit een correct product voor mij aangezien ik nogal mager ben(58 kilogram) en massa (in de vorm van spieren) wil bijcreëren? . Indien dit een goed product is, wanneer neem ik het best? Ik dronk het vanochtend op een nuchtere maag en het voelde alsof ik drie maxi menu's bij macdonalds binnenhad
.
Excuses voor mijn beginnersgehalte en hopelijk opbouwende replies!
greets
ik ben een magere, 1.73m kleine
"jongeman" van 21 jaar. Graag had ik mijn schouders, armen en buik wat breder/gespierder gekregen. Ik loop 3 keer per week een luttele 7 kilometer om mijn conditie op peil te houden maar ik wil ook graag wat breder uitzetten. Dit zou ik thuis willen doen met de gewichten die ik hier liggen heb en door te pompen, optrekken en situps te doen. Een vriend van me raadde me aan de "all day protein" shake van xxl nutrition tweemaal per dag te nemen en ook de creatine van xxl nutrition. Is dit een correct product voor mij aangezien ik nogal mager ben(58 kilogram) en massa (in de vorm van spieren) wil bijcreëren? . Indien dit een goed product is, wanneer neem ik het best? Ik dronk het vanochtend op een nuchtere maag en het voelde alsof ik drie maxi menu's bij macdonalds binnenhad
.Excuses voor mijn beginnersgehalte en hopelijk opbouwende replies!
greets

hou het een dagje bij.