AndroidHealthClinic

magere gehakt goeie kipvervanger?

B0tjeBuilder

Advanced Bodybuilder
Waardering
392
Lengte
1m86
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
de titel zegt het al... ben nu officeel een jaar op dieet...
en de kip komt me strot uit

dus heb nu sinds 2 weken overgestapt op magere gehakt
en bevalt me wel

voedings waarde zien der wel oke uit
zie ik nog dingen over het hoofd? of is magere gehakt goeie kip vervanger

Als je rekening houdt met de grotere hoeveelheid vet is dat geen probleem. Mager gehakt is oké, alleen iets vetter (hoeveel weet ik niet). Als je een gril hebt kun je er vaak nog meer vet uit persen zeg maar, maar ach.. Het is gewoon goed hoor. :)

• Topic Starter Topic Starter
9,8 gram per 100gram

hoeveel is dat met kip?

Tartaar bro!!

Beetje gehaktkruiden erdoorheen.
Om en om bakken 5 mins in de pan met pam spray.

HEERLIJK!

maak je er gehaktbal van ofzo? of een soort burger?

Je kan de tartaar ook in stukjes snijden, zelf gemaakte tomatensaus er over heen doen, kruiden en wat pasta koken. Gewoon zoals je met gehakt doet, maar dan met een tartaar. Magere gehakt is ook best een goed alternatief.

waarom probeer je geen vis ipv gehakt? kun je veel meer mee varieren

probeer anders idd vis ik was ook heel erg van de kip en biefstuk maar tegenwoordig gaat un lekkere tilapiafiletje er ook in en tis nie verkeerd voor je ;)

maak je er gehaktbal van ofzo? of een soort burger?

Burger. :D

Dan tussen een volkoren broodje met wat sla/augurk/tomaat wat ketchup. Smullen! :D

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 08:55 ----------

probeer anders idd vis ik was ook heel erg van de kip en biefstuk maar tegenwoordig gaat un lekkere tilapiafiletje er ook in en tis nie verkeerd voor je ;)

Vis is idd ook lekker. Had laatst uit Oostenrijk wat gemarineerde vis meegenomen. Dat was smullen zeg. Helaas is alles allang op :( had nog wel 2kg meegenomen...

Hebben ze hier in NL eigenlijk goede gemarineerde vis voorverpakt?

Terug
Naar boven