Oprechte vraag aan OP
@Sparco
Je komt hier voor advies en iedereen zegt dat je waarschijnlijk gehinderd wordt door je manier van trainen. Hier zitten mensen bij die zelf aardig succesvol trainen en sommigen (zoals
@wovano) hebben ook als coach aardig hun sporen verdiend.
Het advies wordt ook opgenomen.
Meer eten, daar ging het oorspronkelijk over, werd inmiddels al 5 dagen toegepast op 2500kcal.
Na 2 weken zal ik herevalueren en verhogen indien nodig.
Kwestie van wat carbs toe te voegen, easy enough.
Volume training, gisteren ben ik dadelijk in mijn Hevy app gegaan, youtube geopend en even de best mogelijke selectie gemaakt van een aantal effectieve oefening voor lats/upper back/triceps.
2 verschillende pull routines aangemaakt.
Volume is dus al een pak minder geworden.
Ik heb het daar best moeilijk mee gehad gisteren, na de training, al was het gevoel nadien wel goed.
PS: Jay Cutler was een volume trainer en trainde naar eigen zeggen nooit tot failure. (Different ways to skin a cat)
Vandaag is rustdag en doe ik 2 nieuwe pull routines.
Voor de leg day maak in 1 zwaardere en 1 lichtere routine.
Advies of meningen vragen wilt niet zeggen dat ik alles MOET overnemen of implementeren.
Zo zal ik nog steeds onderarmen trainen tijdens legday en calfraises doen tijdens push en pull days, omdat dat nu eenmaal is hoe ik graag train.
De gym waar ik vroeger trainde was verlaten en de huidige relatief rustig, dus ik kan het me permiteren om in supersets te trainen van verschillende spiergroepen.
Al probeer ik wel steeds 1 machine, db/barbell, bodyweight te combineren.