XXL Nutrition

Magnetron killt voeding?

En waar gaan die voedingsstoffen naar toe dan? Verdampen die? Worden dat onbruikbare stoffen die je weer uitpoept? Denk zelf na voordat je een topic start..

• Topic Starter Topic Starter
En waar gaan die voedingsstoffen naar toe dan? Verdampen die? Worden dat onbruikbare stoffen die je weer uitpoept? Denk zelf na voordat je een topic start..

ik had dit onder een video gelezen dus wou ik jullie mening weten

dankje

Stiekem zijn alle magnetrons made in africa, en zijn het teleporters. Elke keer als jij je meal opwarmt ben je 95% van je voer kwijt aan die slimme afrikanen, zonder dat ze zelf hoeven te koken.

De quote in kwestie:
Gebruik niet langer magnetrons omdat die tot 97% van de voedingswaarde en vitamines vernietigen.
OP Weet jij wat interpreterend lezen is? Er staat tot 97%. TellSell reclame's en nietszeggende advertenties beloven ook een verbetering "tot". Dat betekend niks meer dat in een uiterste, meest extreme geval, als je hem er niet uit zou halen, het zover verdampt en verbrand zou kunnen worden er nog 3% of meer voedingswaarde in zit. "Tot" zet alleen een uiterste. Dit soort filmpjes zouden mensen moeten helpen, maar met dit soort informatie moet je meteen de rest van de informatie in twijfel trekken (niet dat transvetten goed voor je zijn). Denk zelf dat er niet veel meer dan in een pan verloren gaat.

---------- Post toegevoegd 19 August 2013 om 14:00 ----------

Misschien laat het juis 95% over... Dat klinkt een stuk logischer.

Inderdaad. 97% Zou dat dan zijn volgens het bijschrift van het filmpje, maar klinkt veel logischer ja.

Laatst bewerkt:
Misschien laat het juis 95% over... Dat klinkt een stuk logischer.
We hebben deze discussie hier al eens gehad, ik had toen review erover gepost, conclusie was geloof ik dat het niets verschilt en soms zelfs meer erin laat dan andere methoden.

Als je iets helemaal bruin/kapot opwarmt ja dan verlies je natuurlijk 95%, heb je ook bij koken, bakken, grillen enz.

Terug
Naar boven