AndroidHealthClinic

Mahmoud Ahmadinejad: ''holocaust is a myth''

Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn punt is dat jullie gehersenspoeld zijn door CNN, BBC en weet ik veel wat.
Kijk nu maar eens naar het nieuws wat er nu gebeurd in jerusalem.
Er zijn veel meer slachtsoffers onder de moslims, maar de bloed van een moslim heeft minder waarde blijkbaar.

Wie heeft dat hier gezegd, of is dat gewoon iets dat je wil horen :rolleyes: , kerel bezie de zaken niet eens zo zwart/wit, je klinkt als een klein kind, niemand gaat hier beweren dat moslimbloed minderwaardig is dan niet-moslim bloed.
Ga liever wat op stormfront bij je nazivrienden alle wereldproblematiek wijten aan "de Jood".

• Topic Starter Topic Starter
6 miljoen slachtoffers onder 1 bevolkingsgroep in 3 jaar is wel even iets anders dan 5 miljoen in 60 jaar. Niet dat de ene mens meer waard is dan de ander, maar je kunt de entlösung niet met iets vergelijken.

Onder de ogen van de Nederlanders zijn inderdaad een paar duizend mensen afgevoerd. Niet "mede dankzij de dappere Nederlanders", maar ondanks. Er werd geen fiat gegeven voor luchtsteun (door o.a. GB) en ze hadden geen mandaat om in te grijpen, als militair kun je niet zomaar tegen orders van hogerhand ingaan. Het is te simpel om de (mede) schuld op de Nederlanders af te schuiven zonder dat je de achtergrond precies weet.

Waarom zijn jullie (de fanatieke schuld bij een ander zoekers) altijd zo negatief en proberen jullie door middel van verkeerde cijfers en dis-informatie het altijd zo te draaien dat jullie (als moslims) in de slacht offer rol komen? Jaloers op de joden?

Of is het net zoiets als op een Arabische markt waar kooplui je willen doen geloven dat je toch echt iets over moet hebben voor hun product omdat ze wel 10 arme kinderen hebben te voeden waarvan er een een operatie nodig heeft en wat al niet meer voor onzin. Die mentaliteit werkt hier niet, wordt eens wakker en maak zelf wat van je leven zonder je zelf een slachtoffer rol toe te bedelen omdat je je in deze maatschappij niet kunt handhaven zonder een geloof te misbruiken voor je eigen sores.

het zijn feiten!
De moslims hebben ten onrechte heel veel pijn geleden en lijden het nog steeds.
Ik ben niet degene die de geloof en de verleden zit te misbruiken.. maar jullie zien het gewoon niet. Ik ga mijn tijd ook niet verpesten, jullie hebben gelijk.
Misschien heeft het te maken met dat ik heb gezien wat oorlog is en jullie domweg zitten mee te lullen met de ander.

het is de wil van allah deal with it ..
pff zeg hoe naief kun je denken

als ik het goed heb heeft Amerika er nu iets van 5000 en isreal er honderden.

Stel we hebben twee technisch gelijke handgranaten, en twee personen, waarvan 1 geestelijke capabele, en 1 ziekelijk gestoorde TBS'er. Welke handen vormen er volgens jou een groter gevaar?

Verder doe je het erom met deze discussie, en zo niet, dan hoor je niet in ons land thuis.

Ahmadinejad is een extreme fundementalist en 94% van zijn bevolking is tegen hem en z'n mullah's regime. Zijn ontkenning is bedoeld om zijn politieke idealogieen te verwezelijken.

Triest napoleon , heel triest. Het is dat eric zoveel verdraagt want op ontkenning van holocaust staan wettelijk gezien straffen, een ban was voor ons perfect te verantwoorden dus.

Opgerot dus met dit soort topics in de toekomst, slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven