- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik krijg al tijden spam van ze en kan mijzelf maar niet van die nieuwsbrief afmelden omdat hij niet tussen de aan- en af te melden nieuwsbrieven staat.
Mijn mailtje:
Kreeg ik dit terug (as to be expected):
Dan maar minder subtiel:
Mijn mailtje:
Uw vraag ():
Allemaal heel leuk een aardig het aanpassen van je gegevens waaronder op-/afmelden voor nieuwsbrieven via [Link niet meer beschikbaar] , maar dan moet de nieuwsbrief die ik niet meer wil hebben (Veiligheidsnieuwsbrief) er wel tussen staan. :-)
Of moet ik even langs de opticien? ;-)
Grtz,
J.
Kreeg ik dit terug (as to be expected):
Geachte heer Van Geem,
Hierbij ontvangt u het antwoord op de door u gestelde vraag.
Via onderstaande link leest u meer over het afmelden van nieuwsbrieven.
Titel van de link: Informatie-service: aan-/afmelden nieuwsbrieven en interessemailings
Link: Antwoord
Veelal bevatten onze antwoorden ter verduidelijking afbeeldingen en/of links. Het is echter mogelijk dat uw e-mail programma dit niet ondersteunt. Vandaar dat wij een groot deel van de antwoorden online beschikbaar hebben gesteld. U kunt dit antwoord lezen door te klikken op de bovenstaande link(s), of door deze te kopiëren in uw browser.
Dan maar minder subtiel:
Jezus, als ik al zeg dat hij daar niet op staat. Hebben jullie moeite met lezen of begrijpen jullie de vraagstelling niet?
In elk geval zijn jullie als helpdesk kennelijk niet in staat iets anders dan de standaard mailtjes te sturen. Zitten er wel echte IT'ers bij jullie, of zijn het alleen maar een groepje uitzendkrachten cq. Melkertbanen die de mail beantwoorden?
Anyway, wat een aanfluiting weer, ik mag hopen dat de volgende enquete over de geroemde Planet Internet Servicedesk ook eens mijn kant op komt.
Stelletje prutsers zeg...