AndroidHealthClinic

Mailen met de Planet Internet Helpdesk

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
187
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Ik krijg al tijden spam van ze en kan mijzelf maar niet van die nieuwsbrief afmelden omdat hij niet tussen de aan- en af te melden nieuwsbrieven staat.

Mijn mailtje:

Uw vraag ():

Allemaal heel leuk een aardig het aanpassen van je gegevens waaronder op-/afmelden voor nieuwsbrieven via [Link niet meer beschikbaar] , maar dan moet de nieuwsbrief die ik niet meer wil hebben (Veiligheidsnieuwsbrief) er wel tussen staan. :-)

Of moet ik even langs de opticien? ;-)

Grtz,

J.

Kreeg ik dit terug (as to be expected):

Geachte heer Van Geem,

Hierbij ontvangt u het antwoord op de door u gestelde vraag.

Via onderstaande link leest u meer over het afmelden van nieuwsbrieven.

Titel van de link: Informatie-service: aan-/afmelden nieuwsbrieven en interessemailings
Link: Antwoord

Veelal bevatten onze antwoorden ter verduidelijking afbeeldingen en/of links. Het is echter mogelijk dat uw e-mail programma dit niet ondersteunt. Vandaar dat wij een groot deel van de antwoorden online beschikbaar hebben gesteld. U kunt dit antwoord lezen door te klikken op de bovenstaande link(s), of door deze te kopiëren in uw browser.

Dan maar minder subtiel:
Jezus, als ik al zeg dat hij daar niet op staat. Hebben jullie moeite met lezen of begrijpen jullie de vraagstelling niet?

In elk geval zijn jullie als helpdesk kennelijk niet in staat iets anders dan de standaard mailtjes te sturen. Zitten er wel echte IT'ers bij jullie, of zijn het alleen maar een groepje uitzendkrachten cq. Melkertbanen die de mail beantwoorden?

Anyway, wat een aanfluiting weer, ik mag hopen dat de volgende enquete over de geroemde Planet Internet Servicedesk ook eens mijn kant op komt.

Stelletje prutsers zeg...

drop ff een bommetje op die organisatie net als ze bij jamba moesten doen

• Topic Starter Topic Starter
Neuh, bommetje hoeft maar ff verkeerd te vallen en er flikkert een router uit het rack. En de wet van Murphy houdt in dat het net mijn inbelrouter is. :p

niet aan beginnen die Planet internet helpdezk, is verspilde moeite ben ik al meerdere malen achter gekomen. :mad:

knokploeg :cool:

Planet helpdesk sucks. Die snappen er serieus echt he-le-maal niks van.

ik zal er ff wa bokken gaan uitdelen :D

Ik wil gewoon dat er inhoudelijk naar mijn issue gekeken wordt ipv dat de standaard behandeling in werking treedt.

Ik kan in die pagina niets uitvinken mbt die nieuwsbrief dus die link sturen heeft geen nut...

:p

:D lekkere service idd:D krijg je zo eeen reply; voor klachten over . . . . mail naar. . . . .
en dan volgt er toch een lijst van opties:P

naar kassa, kom je op de televisie!

Heb het gehad na de upgrade van XP naar SP2 foto's die ik verstuurd kreeg in msn werden om veiligheidsredenen geblokkeert!
Helpdesk van Microsoft gebeld 10 minuten later eindelijk iemand aan de lijn.
Leg mijn verhaal uit "Ja sorry meneer, maar ik kan u niet helpen ik ben geen techneut"
Wel godver de godver zei ik dit is toch een HELPdesk u hoort mij te helpen tuut tuut tuut was het!

Mijn god J,jij kan die klotecomputer toch zeker wel hacken offuh moet ik nou konstateren dat je eigenlijk vakkenvuller bent? ???

BramHoogkamer zei:
Mijn god J,jij kan die klotecomputer toch zeker wel hacken offuh moet ik nou konstateren dat je eigenlijk vakkenvuller bent? ???

moet ik nou Constateren dat jij geen school hebt gehad :o

BramHoogkamer zei:

Jij leest ook niet goed. Toevallig een avondbaantje op de Helpdesk van een grote ISP? ;)

Reply terug weer:

Geachte heer Van Geem,

Wij hebben uw bericht ontvangen en doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Wij gaan er van uit dat u spoedig een antwoord ontvangt.

Ja... right... :o

Helpdesken... ik zeg er nix meer over :no:

MrJ zei:
Jij leest ook niet goed. Toevallig een avondbaantje op de Helpdesk van een grote ISP? ;)

Twee knoppen MrJ,standaard mail en verzenden :D
Maar ik weet wat je bedoelt,heb zelf regelmatig problemen gehad met internetprovider.
Euronet,wat een klootviolen daar.
Toen ik een keer echt boos werd waren mijn internetproblemen ook over ???

Terug
Naar boven