XXL Nutrition

Makkelijkere manier voor koolhydraten op school?

Rolla

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m84
Massa
81kg
Vetpercentage
11%
Hey,
Titel zegt het al, heeft iemand een goede oplosing om makkelijk aan mn dagelijkse KH te komen terwijl ik naar school moet.
Zit nu steeds met een Kommetje brinta met water op de wc maar dat is ook niet je van het als julie dat snappen.
Hoor het graag

rst

Brood of een flapjack van de tuinen

Ik maak elke week een flinke pan zilvervliesrijst met bonen enzo. Dat neem ik in een bakje mee. (Plastic) lepel of vork erbij en je kan elke pauze wat eten.

Boterhammen smeren is natuurlijk net zo makkelijk.

Brood en uiteraard de welbekende rijst, kip en roerbakgroente combi... diepvries bakjes of in porties opgedeeld in zakjes. Is zelfs koud nog wel te snaaien... ik neem meestal iets van 600 tot 800 gram mee maar das natuurlijk persoonlijk

rijstkoeken? Als het je toch puur om de KH's te doen is :p.

Serieus op de wc? Kan je niet beter in de kantine gaan zitten? Of buiten in het zonnetje op het schoolplein? Dan pik je gelijk de broodnodige vitamines mee... Of probeer je tijdens de lessen te eten?

Shakebeker met brinta erin.

Rijstwafels lol

Een paar bananen?
Maar waarom wil je eigenlijk koolhydraten naar binnen werken tijdens school?

Op de wc? :')

Hey,
Titel zegt het al, heeft iemand een goede oplosing om makkelijk aan mn dagelijkse KH te komen terwijl ik naar school moet.
Zit nu steeds met een Kommetje brinta met water op de wc maar dat is ook niet je van het als julie dat snappen.
Hoor het graag

rst

FAIL !

Oplossing: brood met beleg.

-Naar de blokker voor afsluitbare plastic bak.

-Avond van te voren of s'ochtends 3 pannen:
Pan 1: 300-400 gram kip
Pan 2: groentemix
Pan 3: Rijst /aardapelen

-Bijv. soja saus eroverheen voor smaak.

Opgelost!

Zo doe ik het teminste atm @ colleges :).

vinden mensen het niet raar dat dezelfde wc altijd heel de pauze bezet is?

hoe doen jullie dat toch?
Na het bereiden van zilvervliesrijst met wat kip & spinazie, (extra voor op school) in de koelkast, de dag erna als ik het meeneem is de rijst toch vreselijk hard? (koud..?)

Je eet het toch niet direct op als je het uit de koelkast haalt?
Tegen de tijd dat ik dat bakje open trek is hij op kamertemperatuur en smaakt het gewoon prima.

nou, vertrek rond 9.30 naar school, om 12u is de rijst nog altijd hard & droog hoor.. en ben helemaal geen moeilijke eter maar dat was echt niet te vreten

Ik eet altijd droge zilvervliesrijst recht uit de koelkast lol.

schep satesaus eroverheen, maakt het lekker smeuig.

Terug
Naar boven